cső
csak komletten adja el a blockot,kurvajó áll ba van, dugó pár ezer kb et ment,henger is jó álapotú.jó csapágyak,jó f tengely..szval midnen jó benne... gyújtás nélkül,karbival mindennel 50k
Az a helyzet hogy lenne egy ilyen fura kérdésem....... Igaz hogy ez egy Tuareges fórum de szerintetek a Tuareg350 vagy a Suzuki DR350 a jobb????? ÉS most ne legyetek elfogultak a Tuaregek miatt
cső mindenki
vééééééééégre újra egybe az etx,nagyon fasza lett..moat ahogy mek vele,érzem,h egybe van,nem akar széthullnai... á de jó érzés újra így menni vele
szét is rugtam a füvet meg a földutakon földúton minden kanyarba felszántva a cucc,ahogy drifteltem
Hihi itt 10 fok, sütött ma a nap, elolvadt a hó és jó volt a sámsonnal kerülni egyet Hévízen :)
Csak lenne már szerda 11 óra, azzal befelejezem a vizsgaidőszakot, és mehet a "szerezzünk generátort az apriliahoz" projekt, aztán jöhet is a 20 fok napsütés, motorozás, + fűszoknyás lányok
Hehe 50-eshez nemnagyon értek :D
Viszont annyit tudok, hogy a blokkon valahol fel kell, hogy tüntetve legyen az évjárat, amit mondanak rá, az nem biztos, hogy valóság, pláne, hogy a legtöbb "88-"92-es, ami itthon van! PLáne 50-esnél, ahol azt mondasz amit akarsz, de lásd az én példám, a forgalmiba szerepel a "92, és "89-es a motor!
Egyébként 50-esbe ha lehet, suzürke blokkosat vegyél, ami akár önindítós is lehet! Ugyan azzal nincs tapasztalatom, de haver 80-as AF1 ébe a fekete blokkal eleget szenvedett! A motor ugyan jó volt, meg elég jól bírta a hajtást, pedig széjjel volt piszkálva, de a kuplung nemnagyon szerette a megnövekedett teljesítményt, (ami nem volt túl nagy gáz, vételkor az előző tulaj tett bele új lamellákat ennyi) viszont a váltóba van egy tűgörgős csapágy... no azt senki nem tudta megmondani, hogy lehetet, mielött szétesett, hogy kell szerelni, ilyenek, így végül bronz siklócsapágyat kapott, azzal teljesen jól üzemelt!
MIndenestre amennyire én láttam, töbek között az 50-esek kevesebb futott km-ének köszönhetően egész jó a helyzet a motorjukkal kapcsolatban, és ha javítani is kell, kb fele árúak az alkatrészek, mint a 125-ös esetében. (pl dugó 10-12 e Ft ...)
csak komletten adja el a blockot,kurvajó áll ba van, dugó pár ezer kb et ment,henger is jó álapotú.jó csapágyak,jó f tengely..szval midnen jó benne... gyújtás nélkül,karbival mindennel 50k
te meg lassan dolgozol
vééééééééégre újra egybe az etx,nagyon fasza lett..moat ahogy mek vele,érzem,h egybe van,nem akar széthullnai... á de jó érzés újra így menni vele
szét is rugtam a füvet meg a földutakon földúton minden kanyarba felszántva a cucc,ahogy drifteltem
ÉS egyfene lemondok a fűszoknyáról :P A nagy közfelháborodás nyomásának engedve :P
Csak lenne már szerda 11 óra, azzal befelejezem a vizsgaidőszakot, és mehet a "szerezzünk generátort az apriliahoz" projekt, aztán jöhet is a 20 fok napsütés, motorozás, + fűszoknyás lányok
Viszont annyit tudok, hogy a blokkon valahol fel kell, hogy tüntetve legyen az évjárat, amit mondanak rá, az nem biztos, hogy valóság, pláne, hogy a legtöbb "88-"92-es, ami itthon van! PLáne 50-esnél, ahol azt mondasz amit akarsz, de lásd az én példám, a forgalmiba szerepel a "92, és "89-es a motor!
Egyébként 50-esbe ha lehet, suzürke blokkosat vegyél, ami akár önindítós is lehet! Ugyan azzal nincs tapasztalatom, de haver 80-as AF1 ébe a fekete blokkal eleget szenvedett! A motor ugyan jó volt, meg elég jól bírta a hajtást, pedig széjjel volt piszkálva, de a kuplung nemnagyon szerette a megnövekedett teljesítményt, (ami nem volt túl nagy gáz, vételkor az előző tulaj tett bele új lamellákat ennyi) viszont a váltóba van egy tűgörgős csapágy... no azt senki nem tudta megmondani, hogy lehetet, mielött szétesett, hogy kell szerelni, ilyenek, így végül bronz siklócsapágyat kapott, azzal teljesen jól üzemelt!
MIndenestre amennyire én láttam, töbek között az 50-esek kevesebb futott km-ének köszönhetően egész jó a helyzet a motorjukkal kapcsolatban, és ha javítani is kell, kb fele árúak az alkatrészek, mint a 125-ös esetében. (pl dugó 10-12 e Ft ...)