Ha nincs kiírva e-mailcím, akkor a legegyszerűbb, ha "válaszolsz" az egyik hozzászólásához, és kapni fog e-mailben egy értesítést róla. Akkor talán felnéz.
Sakic nevű felhasználónak valaki tudja az email elérhetőségét, vagy szokott írni a fórumba egyáltalán? Valaki valami infót tud? Bukósisakjáról kérdezősködnék.
Feldebrő-ről származik a gépem.és asrácnak csak ez az egy volt.Holnap reggel megyek csak haza,és teszek fel róla képet,pedig már egyszer tettem fel,de eltűnt.
tudom mire gondolsz de tudomasom szerint nincs rajta ilyen allitasi lehetoseg
honnan vetted a mocit? volt itt a kornyeken egy szurke szinu amit kb akkoriban adhattak el. keped van rola esetleg?
Két éve van nálam a motor én még nem nyúltam hozzá,de az ősszel fordult elő hogy a haveromat haza kellett vinnem mert az ő motorja megállt,és akkor jött a döbbenet merthogy nagyon leül.Tavasszal akarom szétszedni mert van vele más probléma is,és akkor többet fogok látni az egészből.Rendellenességet igy elsőre nem láttam rajta semmit,sem törést sem mást.Lehet hogy hülye a kérdés,nem létezik valamelyik tipusnak olyan teleoja mint az etz-k nek volt,hogy egy mozdulattal tudom állítani egy-vagy két személyre!?!?!
nincs eltorve a rugo? vagy egyeb fizikalis serules?
attol hogy a csillapitast allitod a rugout nem valtozik. azt a rugo elofeszitesevel tudod szabalyozni ami vagy a telo aljan vagy tetejen van. de ha korabban jo volt en nem nyultal hozza akkor ott komoly gondja lehet
ha tenyleg rendben van akkor 120ert ajandek...
eroben nem igazan lesz kulonbseged attol hogy perselyezett a henger rajta, fogyasztason se valtoztat. annyi hogy vmivel gyorsabban kopik, hamarabb kell egy par1000 km-rel szervizelni mint ha nicasilos henger lenne.
viszont ha megragasztod akkor ezt lehet furni, a nicat meg kidobni
ennyi penzert meg ha kolteni is kell a kulsejere az se gaz mert nem draga az alkatresz hozza. a blokk legyen rendben es akkor nem lesz gond vele.
gyertyabol nekem is ez volt a pegaban, nekem bevallt.
aksi azert nagyobb mert gyarilag ha jol emlexem 12 ah-s van benne. de sose art egy kis plusz.a varta meg jol birja, az volt nekem is.
nalam egyenlore parkolopalyan a moci. jol emlexem, a Pegat fajo szivvel de eladtam a nyaron. (nem volt idom ra sajnos es az ara is jol jott autovasarlashoz..)
most meg csak nezegetem a vasakat
Sziasztok!
Megoldást keresek 350 4T-hez központi rugóval kapcsolatban.Egy személy tök jó,két személlyel(80kg)és leül teljesen,30-nál többet nem tudok menni vele mert a kerék beleér a sárvédőbe.
Van esetleg valakinek valami jó ötlete,állítani minimálisat tudok csak tehát ezen kívül gondoltam?!
Okos ötleteket előre is köszönöm.
Pubi
az 5 már jónak számít... rx-ből, exc-ből még annyi sincs....
Egyébként találtam olcsón (120e) aprilia pegasot(szintés rotax 123, hasonló kinézet). rendszámos, kb 1 éve volt felújítva, szép külső, ami negatívum hogy már vas perselyes... Valakinek nincs tapasztalata ezzel? Elvileg teljesítménybe nem kéne különbségnek lennie csak tartósságba. A valóságba is így van? Volt már valakinek dolga ilyennel? Mennyivel lesz gyengébb? Vagy milyen változások lesznek? Többet fog enni?
Ennyiért szerintem mindenképp megveszem, mert tudom hogy szépen megy, viszonylag szép külső, minden működik rajta, különolajazás sincs kikötve, power is szépen megy.
Tuaregből szép számmal akad rendszámos?
az összes hirdetési felületen ha van 5 rendszámos tuareg szerintem sokat mondok,
szép állapotú meg szinte kincs manapság..
Üdv!
Hát ahogy láttam, nem csak te, hanem senki nem jár errefelé mostanság. Nem csak a régi bandából, hanem egyáltalán.. :D
De majd csak lesz ez még jobb is.. Idén talán összejön mégegy találkozó az újoncokkal is :D
Amúgy gondolkoztam már, hogy adhatnának már valami törzsvendég kártyát a helyi kutasok, mert meg kell hagyni, hogy ami alattam van, az mindig legalább 1-2 literrel többet eszik 100-on mint bármelyik másik testvére. :D Amit egyébként nem értek, mert az én tuaregem hírből sem hallott a 7000-es fordulatról. A Pegaso meg az 6000-esről sem :D
Egyébként most télen kéreti magát rendesen.. Ez is természetes. Ami alattam van az mindig kéreti magát.. :D Pedig mindig megadok nekik mindent... Szerintem.. :D
Most halt meg az az aksi amit még a Tuaregbe vettem úgy kb 8 éve, az szivatott sokszor. Mellette még megette az 5. gyertyát is így a 3. év kezdetén.. most költöttem rá kicsit többet, hátha jobb lesz.
Jo valasztas lehet a tuareg
tudnank is sok jotmeselni rola. ha nem valami szakadart fogsz ki akkor sok oromot fogokozni. vasarlaskor erdemes alaposan atnezni mint minden motort, nehogy utolag keruljon sokba a vetel...
ha olyat veszel mi rendben van, vagy te teszed rendbe akkor nem lesz vele gond.
Viktortól idezve en vagyok az egyik akinek nem evett tobbet 5,5-nel ket szemellyel es csomagokkal felpakolva se egyebkent csuklofuggo is a fogyasztas, en sose szerettem 6000nel valtani ha nagyon kiforgatod valtas elott akkor nyilvan tobbet eszik+ha sokat nyomod nyitott poweron.(kb 7000 fordulat felett)
nekem 22 kw volt a forgalmiban. elm gyarilag 30 le korul mozognak.
125ccm 2t kategoriaban az egyik legjobb konstrukcio szerintem jo olajat adjal neki az a fontos.
en 90-95 utazoval szerettem jarni vele amit szeretett is, szepen vitte 2 szemellyel is akar hegyekben is.
sulya miatt inkabb aszfaltra termett, de nem ijed meg egy kis tereptol sem.mi jartunk vele 200-300 km-res turakra is problemamentesen.
remelem tudtam segiteni 1-2 infoval. ha gondolod keress batran a temaban, szivesen segitek ahogy szerintem masok is itt a topicban
Erre is csak azt lehet mondani, hogy mindenből lehet jót és rosszat is kofogni. Én valahogy mindig belenyúltam.
Az én Tuaregem ('89 rotax 123) átlagosan 6l körül evett és 90-es tempót még elviselte 2 személlyel. A többiek itt a fórumon azt mondják, hogy az övéké 5l-nél nem evett többet és 100 volt az utazója.
Az én forgalmimba 14kW volt beleírva (~30-32 ló) és a többi is az körül mozog. Mivel régebbi motor, nem köthetnek bele a rendőrök.
- Gondolok itt arra, hogy 14 lóig vezetheted csak A1-es (ill B125-ös) jogsival -
Túrázgatásra tökéletes. Hogy nálad mit jelent a "Laza endúrózás", azt nem tudom, de mivel elég magas a hasmagassága, ki lehet vinni könnyű terepre. Mentem én is már vele földesúton, kavicson, homokban, jégen, hóban. Kellő ügyességgel bárhol elmegy. :)
Lenne pár kérdésem a 125-ös Tuareg tulajdonosokhoz ! Tavasszal le szeretném tenni különbözetivel a 125-ös jogsit és most nézegetek milyen gépet is lenne érdemes venni. Tuaerg is szóba jött mivel ebből akad szép számmal rendszámos.
Laza enduróra és úton túrázásra gondoltam használni és érdekelne hogy mennyire szereti a 90-100-as tempót? Illetve a fogyasztás körülbelül mennyi? Nem nagyon találtam róla ilyesmi adatokat. Egyébként ez a rotax 123 blokk hány LE körül van?
http://www.shox.hu/jet-311-buk...