Szia.
Akkor sorolom:hátsó féktárcsa"ami nem üt és még használható"a karbi és a lev.szűrő közötti gumi,hátsó kerékhez az aluminium agy amire a lánckerék van felrögzítve,ill.kulcsal eggyütt gyujtáskapcsoló.Egyenlőre ennyi de még nem szedtem teljesen szét.
üdv
Pubi
hat az uj alkatreszek szep arban vannak
en amit lehetettmindig bontottan vettem meg toredekeert. van amit nem lehet csak ujat ugye (fekbetet, tomitesek, vezerles stb...) de tarcsat mar pl lehet, csak azt jo latni elotte, teleszkopot en anno gerecseektol vettem kezelheto aron. egy kerdest megerhet hatha van cuccuk tuareghez is, vagy ha a parameterek megvannak lehet jo bele vmi frissebb modelle is. en is a 94es pegaba 2003as telot tettem
italmondonal van kb minden tenyleg de eleg horror arban. en csak azt vettem naluk amit mashol nem kapni meg... en inkabb motorosboltokban vasaroltam, megrendeltek ami kellett jo arakon.
Általában a spirálokkal csak ez a probléma szokott előfordulni.
Elvileg megoldható, ha pont ugyan olyan hosszú és vastag mint amekkora a Pegasoba kell. Bár én újat vennék mindenképp.
Ez tökéletes volt az én Tuaregembe ('89, rotax 123), de ha felhívod őket, vagy írsz e-mailt, és elmondod, hogy pontosan milyen motorod van, akkor ők is meg tudják mondani, hogy neked éppen melyikre lenne szükséged :)
Olyan kérdésem lenne hogy nekem szükségem lenne egy pegaso 125 km/h bowdenre. Maga a spirál háza tökéletes csak az a 4szögletű spirál ami forog az szakadt el, na a kérdés hogy lehet venni külön ilyen spirált bele? Pl egy simson kilóméteórából ha kihúzom és berakom a pegasoéba az úgy működhet?
Szia!
Köszi de velük már próbálkoztam,szabadonfutót a mocihoz 280000-ért árul,és más után is érdeklődtem már,az volt a válasz öreg a járgány(1986),úgyhogy nem túl jók a tapasztalataim velük kapcsolatban,de azért köszi az infót.
üdv
Pubi
Köszönöm a felajánlást,remélem hamarosan eljutok odáig hogy szétszedjem.Apropó lehet tudnál még nekem segíteni,hátsó féktárcsát"üt mint állat"és láncot ill.lánckerekeket hol tudnék venni jó áron,ja és a karbi és a henger közötti gumi ami még nagyon fontos lenne.Ja köszi a bókot, a wind-et szerettem volna de ö lett,de már nem bánom.Nagyon jó alap,de még nagyon sok munka és pénz kell rá,időm van pénzem remélhetőleg lesz,a többi meg alakul.
üdv
Pubi
Ez biztos nem az amire gondoltam,ez sokkal szebb allapotban van. Pofas a gep:-)
vigyazz ra,manapsag nem sok szaladgal az utakon.
ha majd megnezed a kozpontit es ha a rugod rossz akkor ha gondolod aszem van egy donornak valom.a csillapitas rossz,elment az olaj,de tobbi resze jo.
Volt egy galéria ahol egy srác akart venni dual sport sisakot és oda írtam véleményt, szerintem azt olvashattad. Próbáltam sokféle sisakot, alapvetően felnyithatót akartam mert ilyen dual sportból akkoriban nem nagyon volt olyan amiben beépített napszemüveg van pláne nem ennyiért. Próbáltam az AGV AX-8 at is aminek az árából 3db NOX is kijönne de abban sincs napszemüveg és annyival nem volt jobb hogy megérje a felárat. Akkoriban jött ki a JET 311-es, olyat is akartam próbálni de még nem találtam sehol szóval arról nem tudok nyilatkozni. Azóta biztos jöttek még ki újabbak, de én azokat már nem igazán vágom. 650es Dominátoron használtam illetve VFR800-on használom jelenleg. De idén veszek egy felnyithatót a már előzőekben említett okok miatt.
Akkor köszi szépen a véleményt!:) Nem is tudom hol láttam, hogy vettél ilyen "alacsony" árkategóriájú de jó sisakot... gondoltam ennyi idő alatt már biztos van tapasztalat :D Nekem mondjuk nem tuareghez kéne hanem 690es ktm supermotohoz, de remélem jó lesz... Nem akarok sima zártat, mert az valahogy nem illik a motor karakterisztikájához
Na de tényleg köszönöm szépen a segítséget!
A pontos típus: NOX 731. Polikarbonát héj (van ahol LEXAN-nak írják de az ugyanaz), kivehető bélés, beépített napszemüveg és pumpálható arcpárna, mikrometrikus csat. Szellőzése nekem megfelelő, amit hiányolok az a zárható szellőző az állrészen mert hűvös időben már jó lenne bezárni (szigszalag belülre és meg van oldva). Kényelmes hosszútávon is -bár a súlyát azért már lehet néha érezni azért-, a napszemüveg nem torzít viszont a plexi az igen -egy kicsit-, de ez nem annyira zavaró. Csak matt feketében kapni, és meglátszanak rajta az ujjnyomok de hát az kit érdekel A napellenzőbe nem kap bele a szél -pedig ettől féltem az elején-, és nagyobb sebességnél elég rendesen megvezeti a fejed az ék alakú sisakforma, tehát egy csupaszabb endurón 80-100 körül már elég izmos szétnézni mert az állrész akkor már olyan mint a vitorla Endurós testhelyzetű motorra ajánlanám mert előredőlve már szokott zavarni az állrész mérete ha szét kell nénznem mert belakad a kabátba. Egy próbát szerintem mindenképp megér. Én a motorkiállításon vettem pesten hirtelen felindulásból Megláttam, felpróbáltam, megvettem és nem bántam meg pedig nem is hallottam előtte erről a márkáról és nem is nagyon láttam még máson. Szóval én csak ajánlani tudom mert ár érték arányban szerintem egész jó és kinézetre is elég vagány
Így igaz, az ötlet jó volt és be is jött Néha be szoktam nézni ide is , hogy él e még a topic. Egyébként a Tuaregem is megvan még, bár 4 éve nem mozdut egy centit sem... El kellene már adni mert se időm se kedvem nem nagyon van már vele foglalkozni... Lejárt róla a műszaki ősszel, levették a rendszámot és azóta csak vár, egyébként semmi baja nem volt.
Gyujtaskapcsolom is van
Tuareg elsö vila sarvedövel olcsoérz nem kel?