Eladnám Apriliámat mert szeretném megvenni a nagy tesóját .A motor 300 kilóméteres blokkal rendelkezik,nemrég lett összeszerelve új alkatrészekkel.Amit raktam a blokkba új RMS főtengely RMS tömítésszett,Skf főtengelycsapágyak,Asso dugót kapott,Top karbonmembrán lett beleszerelve és új kuplunglamellák lettek beleépítve.A gyári rezonátorból ki lett szedve a fojtás.A váz is az elmúlt 2 hónapban lett teljesen átfényezve.D.I.D lánc van rajta.A motornak annyi hibája van hogy az előző gazdája 125ccm-es blokkot szeretett volna beleépíteni és ezért elvágta a bölcsőt ezt sikerült közel gyári állapotba visszaállítanom.Az első teleszkópok szimeringezésre szorulnak,ülés frissen újra huzatolva.Akit esetleg érdekelne a motor erre a címre írjon üzit:szatmaripeti@citromail.hu
Szia és köszönöm, hogy válaszoltál.
Még egy kérdés? Ügye jól tudom, gyárilag 12- es karbival szerelik a minarelliket? Azt hiszem ezzel a két fajta karbival szerelik.
dellorto sha 12
dellorto phbn 12
Mint írtad, nem sok értelme lehet a nagyobb karbinak akkor ha gyári 50- es a motor. A tuningolásnál gondolom 80- as hengernél
már igényli a nagyobb karbit.
Köszönöm!
HAli!
Arilia SX 50 es motorora keresnék karburátor és membránház közé gumi csövet,mert sajnos az enyém végigrepedt.. ha valakinek lenne,kérem jelezze^^
attol hogy a karbit cseréled nem lesz nagyobb a végsebesség, csak max többet eszik... de nekem van egy 2008 as sx em azon pl gyárilag 17.5 dellorto karbi van:D
Hali. Ha nagyobb karbit teszel fel,akkor alul nyomatékosabb lesz a gép.De ha már a karbit kicserélad,akkor egy hangolt kipu is kellene rá,hogy értelme is legyen.
Sziasztok!
Valaki csinált már olyat, hogy egy eredeti 50- es blokkra nagyobb karbit tett fel? Akkor jobban fog majd menni?
Azt hiszem a gyári karbi az 12- es átmérőjű, de én 17-es re, esetleg 21- re gondoltam. Van értelme a nagyobb karbinak?
segítsetek!
aprilia rx 50 em van és ma lerobantam vele hazatoltam kitakarítottam karbit légszűrőt gyertyát beindult szépen ment mire kimentem vele a kapun húztam neki egy kis gázt és megált
oylan gondom lenne hogy nem rég cseréltem kuplung szimeringet mert lökte ki az olajat és most megint jön ki de most nem annyira mint azelött..miért lehet? lehetséges válaszokat köszönöm!
Keresek:
-rossz, hibás fordulatszám és/vagy km órát, vagy csak plexit hozzá
-17.5-ös vagy 19-es karbit szívócsonkkal
-rossz km meghajtót vagy bele fogaskereket
Eladnám Apriliámat mert szeretném megvenni a nagy tesóját .A motor 300 kilóméteres blokkal rendelkezik,nemrég lett összeszerelve új alkatrészekkel.Amit raktam a blokkba új RMS főtengely RMS tömítésszett,Skf főtengelycsapágyak,Asso dugót kapott,Top karbonmembrán lett beleszerelve és új kuplunglamellák lettek beleépítve.A gyári rezonátorból ki lett szedve a fojtás.A váz is az elmúlt 2 hónapban lett teljesen átfényezve.D.I.D lánc van rajta.A motornak annyi hibája van hogy az előző gazdája 125ccm-es blokkot szeretett volna beleépíteni és ezért elvágta a bölcsőt ezt sikerült közel gyári állapotba visszaállítanom.Az első teleszkópok szimeringezésre szorulnak,ülés frissen újra huzatolva.Akit esetleg érdekelne a motor erre a címre írjon üzit:szatmaripeti@citromail.hu