A normál kerékméret enduronál általában 18-21. Ezért nem szólhat a süni. Max a hengerért, ha nagy szaki (nincs ráírva h 49ccm xD), A szívócsonkod sem mutatja magát egy überkirálynak. 50-re simán vissza lehet alakítani, annyi h ráteszed a másik hengert. Ha gondolod van 49ccm feliratos hengerszettem, nyitott membránom+nyitott beömlőm is. A segédmotor jogsi nem méretre szól, hanem ccm-re. Papíron Kw-ra is, de itt egyenlőre azzal nem törődnek hála az égnek.
főtengely erősített hajtókarral, a főtengely anyira nem is muszály elég az erősített hajtókar, csak hát azt meg nem egyszerű megcsinálni ha nem nagyon vágod a témát...kipréselni a sonkákbol, utánna be , kicentírozni..sb, nem egyszerű:D csapágyakat mindenképp cserélj ha széthuzod a blokkot meg szimeringeket, tömítések...stb, lánckereket nem feltétlen muszály, attol függ mit akarsz, hogy erő legyen a motorba vagy inkább jól menyen végre, ez a 2 alternatyva van:D ha már mindenképp tuningolni akarod akkor a 70 es henger hiányolni fog neked egy nagyobb karburtort is, de ha gyári van az se gond, azzal is megy, igaz nem úgy mint 1 nagyobbal:)
hali az enyimen 14-es karbi van és nincs olyan part amin 1-esben ne vinne föl,de azért lehetne jobb is .Kérlek írd meg hoyg a folytást milyen nehezen lehet kiszedni
Mikor feltesztek egy 50- es motorra 70- es hengert, akkor a végáttétellel csináltok valamit? Ha mégis maradok a 70- es, hengernél, akkor elég a gyári 50- esnek a főtengelye, vagy létezik direkt erősebb, 70- hez való?
70- es motornál, milyen fogszámú lánckerekeket használtok?
heló.Eladó egy komplett Minarelli AM6-blokk,feissen furt hengerrel,teljes motorgenerállal,gyujtással,mindennel cakli-pakk, ez nekem egy tartalék blokk volt de beindítottam és tökéletesen jár.ÁR:42000
Kompletten ahogy a képen.
Első keréken új gumi.
Kerekek :25e
Hűtő: 5e
Elérhetőség az adatlapomon!
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
Azt szeretném kérni irjátok le ennek a mocinak a jó és rosz tulajdonságait.
mennyi a végsebbesége? STB.
Azt szeretném kérdezni hogy neked is szokott olyant csimálni hogy nem pörög föl teljesen
Cseréltük az egész membránt olyanra, amiben nincs folytás.
minden tunig motorfelújítással kezdődik.
új csapágyak szimeringek
célszerű erősített főtengellyel összerakni.
70- es motornál, milyen fogszámú lánckerekeket használtok?
tel:. 06-20-424-8584 -egyész nap elértek
http://kepesmotor.hu/piaggio-r...
Rx csere érdekel, valamennyit tudok rádobni. (Nyíregyháza környékén)
Van első telóm a képen látható motorból. 10eft kompletten.
Eladó még a hűtő 5eft és a kerékszett kompletten 25eft.
Elérhetőség az adatlapomon.