Üdv
Aprilia Sr 50 eladó. 2000-es évjárat. 70ccm-is verseny henger ,TNT sport kipufogó, Malossi variátor 5.5 görgőkkel, könnyített kuplung, 26 karburátor, vízhűtés. Esztétikailag elég rossz állapotban van.
Elsősorban készpénz, de talán csere is szóba jöhet.
Irányár: 110 000 Ft.
Hívj fel ! Ha érdekel biztosan megyegyezünk.
Hello!Vkinek nem kell egy Gianelli Shot pufo 43.000Ft-ért?egyszer volt használva szinte zsírúj!
elérhetőség:kismalac57@freemail.hu írj üzit vagy vegyel fel msnre!csövi
Egyébként még annyit, hogy szerintem a gyertya zabálós dolgot, egy red filterrel ki lehetne küszöbölni. Morini fojtottan nem megy 86-tot. A piaggio lehet.
Akkor erre most cáfolnék rá nagyon gyorsan, mintahogy te is a gyertyás dologra.
Haveromé sík úton 86-ot megy! Full gyári 2006-os Ditech. Sportprogi nélkül!
Amúgy volt róla szó hogy sportprogival eszi a gyertyát! olvass vissza, megtalálod. 5-en 6-an írták hogy sportprogijuk van, és eszi a gyertyát a program felrakása óta a gép!
Az meg hogy a tiéd tuningos az megint befolyásoló tényező lehet!
50-es gyári gépek sportprogival amit az itthoni Aprilia kereskedők raknak fel tuti hogy hamarabb fogy a gyertya !
Nekem aztmondták 2002-es.A szine miatt(Melandri Replica),én is 2003-asnak gondoltam.Azt meg lehet állapítani,hogy sportprogis.v "fojtott?Köszi az infót!
Sziasztok!
Vettem egy di-tech-et,és gyanus nekem az évjárat.Alvázszám alapján meg lehet állapítani?Ha tudtok segítsetek!Igazából azt sem tudom,hogy olaszból hozták be v. itthon helyezték forgalomba(kell rá sport progi).V.sz.:ZD4RLD1003S014607.
Azt megerősíteni tudom csak hogy 50es mehet akár 100-at is, mert
kb 10 évvel ezelőtt volt egy 125 ccm-es Yamaha SR-em (chopperszerű postás motor), hosszú távon végre 115 km/h-t ment óra szerint, az egyik ismerősömnek akkor NSR 50 volt és nem hittem a szememnek de az full gyári! állapotban jött mellettem 110-et...(persze nem GPS-el mértük ) Igaz, Befeküdt a plexi mögé ahogy kell, de egy széria 50ccm-estől jó teljestmény még ha nem is robogó...
Én nem fogok mostmár vitatkozni senkivel! Mind ugyanolyanok vagytok... Kilehet hozni persze egy 50-esből 100-at egy 50-es polini evo hengerrel!Nekünk volt egy mhr jogunk 21 LE-s hengerrel yasuni c 20-al mhr overrange-el stage6 hpc főtengelyel kb ennnyi és így ment 120-125-őt de ez is egy yamaha xt-vel lett bemérve és sztem az is csal meg az autók is csalnak szóval erről ennyit!
Az én DiTech-em 87et ment GPS szerint meg óra szerint is SZal nincs miről beszélni...... és igen is ki lehet hozni egy 50esből 100at..... az 1 dolog h 3-4ezer km után kuka a henger mert nem birja a nagy fordulatot a gyári 50es de mennem 100 fölött a felpiszkált 50esek
Az én SR em akkor legalábbis nagymotor lenne pedig elég gyengusz egy két tuningos géphez képest mert óra szerint 95-a vége de fel lehetne tornászni 100 ig csak most 4.6 os görgővel inkább a gyorsulást nyomtam fel jobban.És simán bírja ezt a tempót mintha zsinóron húznák és kétujjal tok fékezni olyan jók a féket tehát a megállás sem gond úgyhogy tudnak ezek a gépek többet is pláne mivel ezek a rakétalámpás SR ekből volt 150-es is ugyanezzel a vázzal úgyhogy birnia kell a tempót.Abban viszont igazad van hogy az újabbak nem mennek 80-nál gyorsabban alapból de egy hengercsere és kipuff csere és mennek mint a szél.
Abban egyetértek, hogy nagy állatkert az ami manapság az utakon van.
Azt továbbra is tartom viszont, hogy nem 65 km/h val mennek az új SR-ek. Kissé nevetséges lenne mert annyit 15 évvel ezzelőtt a Simsonom is tudott Ja, hogy akkor nem volt gps ?
100 szónak is 1 a vége akinek nem elég a (~)80 km/h, és száguldozásra vágyik vegyen egy nagymotort azzal lehet gyorsulagatni.A robogók nem erre valók.
Hát neked nagyon jó véleményed van erről az állatkertről amit itt forgalom néven művelenek.Nekem az a tapasztalatom hogy lakott területen belül is inkább a 70-80 a megszokott és nem az 50-60 tehát én inkább a minnél gyorsabb haladás mellett vagyok kell oda a 90-es max sebesség de a mai 50-esek nemigen tudják.Ez környezetvédelem és bizonyos piacok miatt van ahol sokkal jobban ellenőrzik a segédmotorkerékpárok teljesítményét.Ezért a piaggio a hengert is átalakítja hogy tuti ne menjen többet a törvény által előírt max nál valamit trükköztek a felömlőkkel meg a többi dologgal nagyon nem vágom a témát de olvastam valahol egy cikket róla.
Még valami,
Előzőleg egy Suzuki Sephiám volt, az óra szerint 60 km/h-t ment max. és az is tartotta a lépést a forgalommal...
Most SR-R van és kb. annyi a különbség a két motor között (sebességben és gyorsulásban) mint egy Lada meg egy M3 BMW között.
Akkor most miről beszélünk?
Aprilia Sr 50 eladó. 2000-es évjárat. 70ccm-is verseny henger ,TNT sport kipufogó, Malossi variátor 5.5 görgőkkel, könnyített kuplung, 26 karburátor, vízhűtés. Esztétikailag elég rossz állapotban van.
Elsősorban készpénz, de talán csere is szóba jöhet.
Irányár: 110 000 Ft.
Hívj fel ! Ha érdekel biztosan megyegyezünk.