Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Há jah Joe tesókám faszom beleverem leadom méhbe oszt leszarom kihozok egy uj rst oszt csőőőőő:D:D:D:D:D:DXD
Szép motor, csak 50-esen hol az a 10le? 90941km nem sok egy kicsit? Na jó nem kötözködök tényleg szép motor.
Megesik az ilyen tesó Nekem is csörögött a fostalicska ditech Nekem fellazult a variócsavar és elszált az önindító szabadonfutója
Sziasztok!Eladó a motorom ha valakit érdekel!http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Szerencsié is ilyen (kicsijoe) ....

Neki 1X meg is állt emiatt. Tán végül az önindítónak lett valami baja de az övé is úgy csörgött mint a bánatos fasz ...
Császtok vmi baja van a gépsasnak mikor hideg a motor csörög csattog nem tudjátok mi lehet a baja?
Jó műanyaghegesztő mindent meg tud csinálni és símán lesz 95% os a minősége, többi meg csak a fényezőn múlik.
Hali
Kössz, eddig te adtad a legjobb ötletet.
Erre én is gondoltam már csak próbálkozok hátha van valami házi megoldás, de
ugy látom semmi esélyem itthon javítani, sajna túl sok az elektrónika.
Hát nem vok 50kg xd 186cm magas és 80kg Jah am vki nem tud első idomot az uj sre mert tegnap elcsúsztam vele elég szépen....
Ez így nem teljesen igaz kell hozzá egy malossi elektronikai átalakító hengerfej karbi szívócső szívató bowdwen és gomb.Ebből az átalakító a legdrágább 54000.- a többit már használtban is lehet úgy olcsóbb és ha ügyes vagy és türelmes a befecskendező rendszer elemeit ami fölösleges eladhatod KB ennyiért és máris nem költöttél rá szinte semennyit ha te csinálod szerelési díj sincs.Ha gyujtást cserélsz akkor kábelköteget is kell meg fesz szabályzót trafót CDI t ez a blokkcserés módszer drágább és ha bontott blokkot veszel kérdéses az állapota a blokknak.
Hibakódot kéne kiolvasni ....
Egyből tudnád mi a pina baja van ....
Vidd be 1 Aprilia szervízbe hogy valamit basszanak neki.
Yuassa zselés akkumulátor YT4L-BS
Sziasztok van egy aprilia sr 50 lc-m! és az aksija tönkrement és megszeretném kérdezni hogy hány amperórás kell bele gyárilag!
Megoldható az átalakitás de annyiból tudz venni 1 komplett blokkot kell másik henger, karbis szívócsonk membránnal, gyujtás, kb ennyi.
40-50 kilós gyerekekkel gyorsan szaladnak a robik. Velem síkban nem akar 80 fölé repkedni, csak dombon lefelé megy 93-at.
Ezzen nem lehet ,mert más a blokk(ja) minek kell alakitani vegyél 1szer 1 karbisat nem kell vele kinylodni,nézd meg a robbantot ábrán külöbségek vannak az injek+a karbison.
Még valami, innyektoros sr-t alakított már át valaki karbissá?
Mert ez tűnik a végső megoldásnak ha senki nem tud rajtam segíteni.
Hali Srácok.
Most szereztem 1 2005 ös ditech-es srt. olaszbol hozták, és nem indult be, de sajnos a digitkijelzője sem jó így azt sem tudja elárulni nekem h mi a baja. Nem tudnátok ajánlani valami jó szakszervízet, de olyat ahol értenek is hozzá nem csak barmolják. Pest, Kecskemét és Szeged környéke lenne jó igazán.
Előre is köszi.
Injek v karbis -od van
hehe márakié az enyém 97et ment végbe kamijon mögött szélárnyékban De am alapból behajolva végre 94-93körül
70-75
folytás nélkül gyári sr menyit fog menni kb?
Elektronika a lendkeréknél,át kell nézni sorban.
és itt hogyan tudom hogy mi a baja ?
de sejtem hogy a gyujtótrafóval lehet a gond de csak sejtem