sziasztok nekem egy 2004 es sr em vagy 1 d-tech és benzinpumpám beszart és elérhető áron sehonnan sem tudok szerzni kérlek segitsetek... ha valaki tud valamit irjon köszi
Legjobb tudomásom szerint a regadó csak gépjárműveket terhel. Azaz ami forgalmi engedéllyel rendelkezik vagy kell hogy rendelkezzen...
(Mivel a regisztrációs adó annak a "díja- adója" úgymond, amiért a gépjárművet beregisztrálják a központi nyilvántartásba) Az smkp nem minősül gépjárműnek nincs forgalmija + nem kerül regisztrálásra, ergó ezért regadó nem terheli...
Ami regadót olvashattál az árjegyzéseken az mind nagymotornak minősülő, - tehát már gépjármű kategóriába sorolandó - azokra viszont már kell regdó...
Csáó!
Azt szeretném megtudni hogy SR vásárlásakor pl: a street esetén az a 450.000 Ft az reg.adóval együtt annyi vagy még rá kell fizetni vagy hogy van ez? Mert némelyik motornál odafirkantják hogy reg.adó nélkül vagy azzal...
Nah, akkor most mennyi az annyi?
Akkor sem lett volna semmi baja, hogyha folytatlanul hozod el. A folytás azért van, hogy a kresznek és környezetvédelmi előírásoknak megfeleljen. Folytott motort is szét lehet hajtani. Inkább arról szól a történet, hogy az első 500 km alatt kerülni kellene a hirtelen csőgázas indulásokat és hirtelen kigyorsításokat és a sokáig tartó max sebességet. Vetesd ki nyugodtan.
Aug.-ban vettem egy új SR-t nero színben . Most még csak 320 km van benne összesen ( hobbycélra használom), érdemes a folytást benne tartani még az előírt 500 km bejáratás után is, vagy tényleg elég ha benne van az 500 km és GO?
Mi a tapasztalatotok?
Egy gyári sr vége 90 körül van és lehet csal az óra. Tehát a választ megkapod. Hosszú távon biztosan lenyomnál egy gyári sr-t. Azt, hogy gyorsulásban is megtennéd-e ugyanezt az tényleg próba kérdése. Nagyon repül ez a cobra, hogyha 50-esen megy 110 felett.
Ez morini blokk amit 2003.7-ig gyártottak. De megérte ennyiért nagyon. Igaz nem annyi lehet a motorba, de ne aggódj nagyon jó vételt csináltál így is. Fém végű a puffod ami szerint 2002-2003-as lehet. 80-as óra van benne igaz? Mert akkor tuti. Ha 120-as akkor régebbi vagy cserélt órája van.
Majdnem ilyen csak vizes
Ma próbáltam GPS el mértem (az óra az nem működik) a vége 112.4
És nem pörgettem üveghangig mert sajnálom a gépet és az alkatrészeket aranyáron mérik hozzá http://www.kepesmotor.hu/puch/... ugyanilyen csak bordó.
A hátsót hamarabb kell cserélni az el bír olyan 10-12e szerintem. A vízpumpa felől ha csinálsz egy képet akkor kiderül, hogy piaggio, vagy morini. A tükrők, markolat, fékkarok nem gyáriak, szerintem megérte.
Csak én sajna jövő tavasszal fogom megvenni a street-et, már ha egyáltalán ilyen árban marad...
2007/Aug-ban vettem az SR-R -t az ára 499.000 volt benzinutalvánnyal. Egy fillért sem fizettem regadó gyanánt...
(Mivel a regisztrációs adó annak a "díja- adója" úgymond, amiért a gépjárművet beregisztrálják a központi nyilvántartásba) Az smkp nem minősül gépjárműnek nincs forgalmija + nem kerül regisztrálásra, ergó ezért regadó nem terheli...
Ami regadót olvashattál az árjegyzéseken az mind nagymotornak minősülő, - tehát már gépjármű kategóriába sorolandó - azokra viszont már kell regdó...
Azt szeretném megtudni hogy SR vásárlásakor pl: a street esetén az a 450.000 Ft az reg.adóval együtt annyi vagy még rá kell fizetni vagy hogy van ez? Mert némelyik motornál odafirkantják hogy reg.adó nélkül vagy azzal...
Nah, akkor most mennyi az annyi?
Aug.-ban vettem egy új SR-t nero színben . Most még csak 320 km van benne összesen ( hobbycélra használom), érdemes a folytást benne tartani még az előírt 500 km bejáratás után is, vagy tényleg elég ha benne van az 500 km és GO?
Mi a tapasztalatotok?
Ma próbáltam GPS el mértem (az óra az nem működik) a vége 112.4
És nem pörgettem üveghangig mert sajnálom a gépet és az alkatrészeket aranyáron mérik hozzá
http://www.kepesmotor.hu/puch/... ugyanilyen csak bordó.