Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Robogót nem lehet betolni? Hoppá.
Le vagyok maradva, de gondolom azért nem mert automata!?
Nekem ditech még egyszer az eszembe sem jutna még rémálmomban sem. Bár én kifogtam egy olaszt használtat amit tuningoltam minden szívással.... levegőszűrő, főtengelycsapágy, henger, szimering, kipuff, görgő, fékek, gumik, fékbetétek, membrán, gyertyák 10db (2e darabja) stb stb....
Ez új ditech biztos azért teljesen más.
Én akkor sem vennék, de te akarsz motort venni döntsd el te.
Na igen, én karbisat vennék. Elgondolkodtató az a 70e. Robogót ne próbálj meg betolni....
Conair:
Most a karbis 499.000.- , míg az injektoros 570.000.- körül van akciósan, forintra pontosan nem tom. Persze ajándékok mindketthőz járnak..:)
Ne érts félre, én is karbis mellett állok! De azért nem kell olyan nagyon sokat menni, hogy visszajöjjön az a 70e ft külömbség! Itt az olajon van a hangsúly, nem a benzinen. Kb. 20-25ekm míg visszajön az ára, persze ha 150eft külömbséggel nézem akkor az már sok, kb.45-50ekm... Annyit nem ér.
De hogy 70eft-al több, az már elgondolkodtató, csak ne lenne olyan érzékeny!:)
Miért betolni nem lehet? -írtad, hogy toltad...
Mi a csábító, hogy 2l eszik és nem 3,5töt? 150nel drágább? Hány km-t kell elmenned, hogy visszajöjjön az 150e? Az, hogy nincs berugókar és ha lemerül akksi tolhatod? (én már toltam, majd csere és go) Na jó a kijelző jobb, a fordulatszámmérő miatt. Egyébként semmi.... szerintem. A szín meg egyéni dolog tény , hogy a sárga ritkább, nekem sem tetszik nem véletlen, hogy mindig van raktáron....
Conair:
Én mindenképp újjat vennék. 90% hogy a karbis mellet döntök, de csábító az injektornál egy két dolog. Azt mondod, hogy újból is csak karbis?
A hőgombát lehet hogy cserélned kellene. A replica másolatot jelent, valamenyik szériában lévő versenymotorok festése van átvíve az apriliára. Ezért replica.
Ja! És még 1 kérdés. Mostanában szétnézegettem neten. Mit jelent a replica jelzés a ditec-eken? Ha egyébként tök gyári kinézete... ?
Sziasztok!
Volna valakinek ötlete miért nem müxik az sr ditechem hőm. mutatója? 2 mm-ert mozdul max a kiinduló helyzetétől. Tehát megmozdul a mutató!! De gondolom nem mutat jó értéket... :) Valakinek ötlete, tapasztalata?
Nekem is ditechem van. Sajnos nem tájékozódtam nagyon vásárlása előtt. Nem kérdeztem meg embereket. EGy új ditech más, 5 év garancia az valamelyest biztosíték. Egy 2000-2002-esre lehet költeni. Nekem a szerelőm nagy ditech mester így az én problémám meg van oldva, de így is volt rengeteg cumi. Bár az enyémen egy 70-es henger is fütyül, aminek beállítása nem volt semmi. Sajnos a használt lutri és bele lehet választani. Egy egyszerűbb kiforrottabb konstrukciót érdemes választani, mert több az alkatrész többen értenek és egyszerűbb, könnyebb felderíteni a hibát, nem egy szerelőhöz vagy kötve stb... soroljam még?
Conair:
Köszi!
Az én meglátosom is ez, de akkor miért veszik az emberek a di-techet? Ha megnézed olaszból elég sokat behoztak már hozzánk, és azért van olyan is aki nem panaszkodik.
Kiváncsi leszek, hogy v.ki meg tud e győzni az inj.ra.
Persze sok előnye is van, de az ócsóból lesz a drága kifejezés ide több mint v.szinű, hogy találó.
Karbisat vegyél. Olcsóbb is, 150e-vel. Kevesebb a hibaforrás, és könnyebb a hibafeltárás probléma esetén, és kiforrott verzió. Ez az én véleményem.
Szasztok!
A segítségeteket kérném!
Tíz évvel ezelött mociztam utoljára, ezért egy kicsit le vagyok maradva... Kb. egy hónap múlva vennék egy sr-t, az új kasznisból persze. De abból Ti melyiket ajánljátok? A karbisat, vagy az injektorosat. Az injektorosról eddig inkább negatív tapasztalatokat halottam, de Ti mit szóltok hozzá, mint tapasztalt "felhasználók"?
Egy mellékes kérdés: nekem a sárga nagyon tetszik! De ahogy néztem a használt sr-et, sárga nem igen van, sőt a kereskedőknél is ebből van több eladó. Miért? Ennyire gagyis lenne..?

Köszi aki válaszol,
a többieknek üdv!
elöször a gyertyát nézd meg. hogy fehér vagy őzbarna, vagy fekete. Ez megmutatja, hogy mennyi naftát kap a motorod. Aztán következő lépésként takarítsd ki a levegőszürőt. Kicsit nagyolom azt a 95-ös fúvókát, de majd a gyertya elárulja. Ha a levegőszűrő nagyon koszos volt akkor lehet, hogy rendbejön minden. Ha nem akkor a porlasztóban levő tűn lehet finomhangolni, vagy a főfúvók méretét csökkenteni.
Nem volt jó akkor se amikor megvettem de nem is mentem vele sokat. A porlasztób hol kel állítani? 95-ös főfúvóka van bene
Kezdjük az elején. Mikor megvetted a motort felfúrtan akkor jó volt? VAgy sohasem? Ha sokat mentél vele veszít a kompresszióbol és a porlasztón után kell állítani. A gyertyakép sok mindent elárul a benzin levegő kererékről nézd meg az őzbarna a jó.
Szerintem nem szoktak felfúrni egy motort 50-esról 70esre ez szerintem kamu. Nagyon vékony lenne a hengerfal. ABC javító méretek vannak, de messze van ez a 70 ccm-es motortól.
Már 70-esre fel van fúrva! És nincs is benne sztem elég kompresszió! A másik: ha felfúrok egy 50-es motort 70-esre akkor kell valamit csinálnom a karbival?
Az előző gazdája nem csinált szerintem, és állÍtásom szerint az üzemanyag amit beporlaszt az csak az 50 motornak elég.
Ha beköpi a gyertyát kompresszor baja lesz. 22e körül van a kompresszor + beszerelés, de szervíze válogatja, hogy mennyit rántanak le rólad. Egyébként lehet a szimering is, illetve kompresszió hiány is.
Szerintem ne vegyél ditechet. Sajnos alig lehet házilag javítani. Komputer kiolvasó az Istene. Sok az olaszból behozott amire mindenki elfelejt költeni, kevés a hozzáértő ember. Én nem vennék igaz nekem is ditech van.
Füstöl a diteched? Nagyon nagy baj lehet. MIlyen dugó? milyen lyuk? Ezt írd le légyszi újra.
Szedd le a deklit forgasd meg a vario külső tárcsáját és nézd meg van e benne kompresszió ha nincs mehet a fúrás.....
A kompresszorral át akarnak cseszni. Feléért lehet kapni. Néhány hónapja kérdeztem valamelyik aprilia szervízbe 22e volt..... Hagyd azt a 45-es céget.
Tud ott a piaggio is ha rendben van.
A vízpumpa felől mutatsz egy képet megmondom, hogy milyen motor van benne.