Kössz a segítséget
De én a porlasztóra gondolom a fúvókát és itt nem nagyon van karbi! Egyetlen egy állító van a porlasztón az meg az alapjáratot állítja!
Sziasztok!
70-es sr-be milyen fúvóka kell hogy erős és nyomatékos legyen! Na és hogy vigye kb a 90km/h-t!
Ha tudtok ehez tippeket létszi írjatok!
KOSZI!
Nem tudom, hogy mekkora va benne, holnap megnézem. A karburátorral (12-es) érdemes foglalkozni? Mármint főfúvóka csere szintjén? Ha igen mekkorára érdemes cserélni?
Sziasztok!
Van egy 1994-es sr 50 em. Német o-ból lett behozva valamikor. Hogy túlzásokba ne essek azt mondom, hogy egy kicsit jobban megy mint a babetta, de tényleg! Valószínűleg erősen vissza van fojtva. Tudnátok abban segíteni, hogy miket szoktak módosítani ilyenkor? Nem szeretnék tuningolni, csak a normális teljesítmény kinyerni! Amit én észleltem, hogy nem pögög ki, és erőtlen. A hangja szép, pöccre indul. Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom lenne, hogy van egy Aprilia sr robogóm és az istennek se akar olyan nyomatékot produkálni amilyet én szeretnék!
Eddig kicseréltem a hajtásban lévő röpsúlyoknál a rúgót (a kicsiket) a nagy rúgót is (ami a tárcsát nyomja az ékszíj felé) és már a gorgőket is cserélgettük de nem tudjuk hogy mi a jó!
MOst jelenleg új röpsúlyrúgók vannak benne; valamint a nagy rűgó is ki van cserélve egy 22 kg-os nyomásúra! Most a gyárinál kisebb görgők vannak benne!
HA VALAKI TUDNA SEGÍTENI NAGYON SOKAT SEGÍTENE! KÖSZI ELŐRE IS!
Szívócsonkot vételezni hol érdemes megpróbálni? Gondolom kimondom a dellorto 19 varázsszót és tudják vmilyen robogósboltban.
Bocs de robogóügyben gyengébb vagyok.
mi a f*sznak kell bunkózni a másikkal? normálisan megkérdezte te se tudhatsz mindent!!
amugy meg tarka azt a gyári karbit hajitsd el amilyen messzire csak tood minimum egy 19eset vagy egy 21eset!! rakhadsz bele akár 110es főfúvákát is akkor se lesz az igazi
Szevasztok!
Látom képbe vagytok SR ügyileg.Ti már-gondolom-túl vagytok a kísérletezgetésen.
Vettem én is 1-et 70-est,városi ugrálósnak, leo zx kipuval,kérdés,hogy honnan tudom,hogy milyen a karbi rajta?
szerintem az maradt az eredeti 50-hez való.
milyet érdemes rászerkeszteni.vagy esetleg érdemes-e fúvókákkal kísérletezni?
előre is kösz a segítséget.
azt az MHR-t 6ezerre lealkudtam mert annyira szar állapotba van!!
ember legyen a talpán aki azt megcsinálja.........
amugy az gilerára valú kipuf és sztem az sr ha karbis akkor minarelli
De én a porlasztóra gondolom a fúvókát és itt nem nagyon van karbi! Egyetlen egy állító van a porlasztón az meg az alapjáratot állítja!