Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem megnézni van-e víz a motorba és kering-e rendesen
Sziasztok!
2016-ban újonnan vásárolt Aprilia sr50r-hez keresek első és hátsó felnit. Tudnátok ebben segíteni?
Köszi.
Ha az 1. A motor túl melegedett, akkor kompressziót kéne mérnem?
Köszönöm!
Köszi szépen!
Köszönöm a segítségeteket!!
Lehet megvan a baj
Nagyon nincs mit !
Köszönõm miofan
Honnan tudjam !!! Be kell órázni de a kompreszor lesz a bűnös !
Itt a fórumon minden le van írva !!!! Senki nem szeret olvasni , nincs rá idő !!!!
Hibás olajpumpa. Lehet mag a pumpa szakadt, esetleg a hozzá vezető kábel. A pumpáról lehúzod a kábelt, és megméred az ellenállását. 26.3 ohm-ot kell mérned. Lényegesen ettől nem térhet el, mert akkor az olajpumpa cserés.
Levegő injektor hiba. A csatlakozót lehúzod róla, és ellenállást mérsz. 1.3 ohm-ot kell mérned. Ha nagyon eltér, akkor csere. Szintén lehet a hozzá vezető kábel is hibás.
Benzin injektor hiba. Csatlakozó le, ellenállást mérsz. 1.8 ohm. Ha jelentősen eltér, csere. Szintén a hozzá vezető kábel ellenőrzése.
Miofan...az enyém is elkezdte a dadogást ..alapjárat indulás semmi baj csak úgy lehet mondani szinte majdnem teljes gáznál kihagy ...gázkart vissza engedem kicsit abbahagya..teli gáz kihagy..mi lehet a hiba???
Hol lehet olvasni az értékekről ?
A tps és a hőgomba kimaradt a felsorolásból minden olyan elektromos rendszer amit az ecu figyel lehet a folyamatos villogás oka .
Itt keresd a hibát injektor , benzin befecskendező ellenállás mérés vagy levegő injektor ellenállás mérés . Benzin pumpa elenállás mérés . Vagy Kábelszakadás . Ha vissza olvasol megtalálod az értékeket .
Az ő esetében ez a módszer nem működik !!!
Elég baj lenne ha nem jelentene semmit !!!
1. Gyújtás nélkül csutka gázt húzol
2. Ráadod a gyújtást
3. Inj. lámpa világít-elalszik-világít
4. Gázkar elenged
5. A lámpa villogásainak száma mutatja a hibakódot
Az hogy csak villog semmit nem jelent a hibakódot kellene kivillogtatni
1.- Motor túl melegedett.
2.- Gyújtás interferencia.
3 - Hibás jel a fojtószelep egységtől
4 - Hibás jel az egyes számú fojtószelep érzékelőtől
5 - Hibás jel a kettes számú fojtószelep érzékelőtől
6 - egyes számú fojtószelep érzékelő hibás
7 - kettes számú fojtószelep érzékelő hibás
8 - Hibás fojtószelep egység
a 8-as kódnál nem indul a motor! (az ECU letiltja)
9.Akkutöltő rendszerhibás áramellátás (kis feszültség érzékelő).
10.Olaj szivattyú ERROR.
11.Luft injector levegő.
12.Benzin injektor.
13.Gyújtási hiba.
14.Üzemanyag szivattyú.
15.Malars megfordítva.
16.Hőmérséklet érzékelő ECU.
17.Től 20 ig, Hőmérő hiba.
Sziasztok! A segítségeteket kérdném. Van egy ditech 50esem amire most költöttem 50ezer forintot a szerelőnél és pár 100 kilóméter után újból probléma merült fel. Injektor check lámpa villog és ha beiundul akkor azonnal le is áll a robogó. Milyen hibakód/mit jelent az injektor check lámpa villogása? Előre is köszönöm!
Sziasztok! Idomok leszerelésével kapcsolatban lenne kérdesem mert újra szeretném fújatni őket. Aprila sr körlámpás. Nos egyetlen idomot nemtudok leszedni az első kerék felett lévőt ami egészen a kormány aljáig tart. Lehetséges hogy csak úgy tudom leszedni ha kiviszem az elsőkereket? Ha valaki csinálta már segítsen legyen oly kedves köszönöm!
Ha befullad, akkor sok a benzin. Kezdődő nyomásszabályzó hiba (ezt csak cserélni tudod), esetleg egy gyertyacsere is megoldhatja. Lehetőleg ne NGK-t, hanem Denso-t tegyél bele.