Nem vagyok egy durva terepes csávó! :-)
És nem is használom ugratásra csak ha véletlen úgy hozza! :-)
Viszont idén már tuti lecserélem az olajat a gátloban és lágyabbá teszem meg probálok valami köztes megoldást keresni!
Én föként endurozásra használom amikor megyek akkor minimum 100km terepen nekem erre tökéletes volt a kemény futomű kilágyitva szinte tökig! :-)
Cross pályához már amúgy is öreg vagyok!
Én szerencsésnek érzem magam hogy akkor vakon beleugrottam az 550esbe, most mindenhol elvagyok vele. Bár terepen nem használom ki annyira az erejét. Talán az ideális az volna ha lenne egy 450 RXV-m és egy 550 SXV-m. De így sem panaszkodhatok. Így is megállja a helyét sm-ként.
Az önindító gond megoldódott, javaslom mindenkinek nézze meg a bal oldalidom alatt azt a nagy relét, mert nekem rozsdás volt. Megpucultam és azóta az Őrs vezér térig elmegyek önindítóval. Persze szétszedtem és azt láttam hogy a szénkefék gyorsan kopnak, biztos hogy megvédjék a kommutátort. Lehet hogy csak szerencsém volt.
A drz sm szett nem fér bele az biztos, mert a tengely nem megy át az agyon. Próbáltam. Most itt vagy husaberg fs650e, majd ha kiszedjük a kerekét belepróbálom, hogy azt át lehet e alakítani.
Segítség képpen nekem 4,25" széles a hátsó felni és 165/55 (dunlop slick) gumiméret probléma mentesen elfér benne. De a havernak 160as gumi beleér a láncba(szódával elmegy), mert azt is nézni kell mekkora felnire ajánlják a gumát. A slicket 5" os felnire ajánlják ezért az összébb van húzva, ezért fér el.
Nekem 2007-es Rxv 550-em van, de ha most állnék a vásárlás elött, akkor már nem lenne akkora az arcom és a 450-est választanám! Nagyon erős és sok szerintem (és a versenyzők szerint is) az 550-es a terepre, és nagyon hamar lefárasztja az embert! ...de aki szeret a tűzzel játszani és nem a másodpercek fontosak a számára, hanem az élmény, az ne fogja vissza magát! Ha viszont Supermotózni is akar vele az ember, akkor viszont az 550-es van előnyben! Ha viszont versenyezni is akar az ember, akkor szintén érdemes a köbcentit ismételten szem elött tartani, mert nem mindegy, hogy melyik osztályban indul az ember (de ebben a témában nem vagyok kompetens...).
2006-2007-es évjáratnak van pár gyerekbetegsége (önindító, víz-olaj összefolyás hajlam, hidegindítás,...), amik mondjuk orvosolhatóak, de akkor is bosszantó és adott esetben költséges! ..bár a 450-esre mintha kevesebb panasz lenne ezekből az évjáratokból! Gondolom ugyanazok az alkatrészek a 450-esben jobban viselik a 10Le-vel kevesebb teljesítményt és a szerényebb forgatónyomatékot!
...ha endurózás mellett, Supermotózni is akartok, akkor érdemesebb az Sxv-t venni, mert azt egyszerűbb és olcsóbb endurózáshoz átalakítani mint az Rxv-t Supermotózáshoz! Az Sxv-nek jóval komolyabb futóműve és fékrendszere van ("közúthoz"), más és hosszabb a váltó áttételezése és összességében kompatibilisebb a terephez, mint az Rxv ellenkező esetben az országúthoz! De van aki Rxv-vel Supermotózik, csak külön kell fűzetni bele a hátsó 17es kereket...
Olvasgatom itt a fórumot és gondolkozok egy RXV-n.A 450 2007-es 2500km vagy az 550 2006-07 a megbízhatóbb,jobb?
Supermoto szetthez a hátsó villát is cserélni kell?
Előre is köszi!
Szia nekem lenne egy 2008de 2009es üzembe helyezett aprillia rxv 450es em.müszakis rendszámos,hitelátvállalással megoldhato ha érdekel.érd,andi_nagy@freemail.hu vagy a:06309908398
Végül meglett a hiba..
Jó olajat,de mégis más márkájut raktam a kicsikébe,ezért süllyedt le az alapjárat.Azért nem sikerült ezt egyszerűen megoldanom,mert az alapjárat állító csavarom nem működik.A gáz pedig azmiatt akadt fent,hogy kiugrott az ajáratállító csavar a műanyag foglaltból és ezmiatt 1 jó centivel beljebb volt.Végül nagyon egyszerűen, az gázbowden spanolójával csináltam alapjáratot a fel motor szétszedése után..(bár ha nem szedem szét akkor az állítócsavart nem tudom vissza rakni)..:)
És nem is használom ugratásra csak ha véletlen úgy hozza! :-)
Viszont idén már tuti lecserélem az olajat a gátloban és lágyabbá teszem meg probálok valami köztes megoldást keresni!
Én föként endurozásra használom amikor megyek akkor minimum 100km terepen nekem erre tökéletes volt a kemény futomű kilágyitva szinte tökig! :-)
Cross pályához már amúgy is öreg vagyok!