Miamanó van veled ! Hogy hogy nem jól alakulnak a dolgok ? Pedig már intézem neked az sm szettet apám. Indulunk idén a supermoto ob-n . Ja köszi a tippet .
Szia Lacigazda!;o)
Szerintem nem érdemes felújítattni, mert nekem kétszer is meg lett csínálva teljesen (csapágyazás,szénkefe,tekercselés,felszabályozás,...) és rövid időn belül megadta magát mind a kétszer! De aztán lehet, hogy csak én jártam így a felújítással... Próbálj beszélni a Jenővel, hátha van neki az újabb típusszámúból bagóért! Szerintem ne várasd sokáig a dolgot, mert nem valami kedvezően alakulnak a dolgok...
Kecskeméten a natixba volt egy új arrow rendszer dobozba még tavaly. Ajánlgatták rendesen. Alkudni ér. 0676507939,76 495125. Nekem meg úgy néz ki behal az önindítóm. Van valami új cikkszámos sztori ami állítólag jobban bírja. Tud valaki bővebbet, vagy esetleg tipp mit csináljak.
Úgy legyen! Egyébként mindegyikkel törődni kell, de szerintem speciel az Apriliát szeretni is kell... lehet hülyén hangzik de nekem volt több is imádtam őket és meg is hálálták....
UFF
Na igen, használt motort venni eléggé lutri, főbbként ha 1 olyan motorról van szó, ami szereti a törődést...
Mindenesetre köszi a felvilágosítást, ha minden össze jön, RXV tulaj leszek
Olajat szerintem nem igazán fogyassza de mivel használtat veszel ez kérdéses....
Az önindító az tényleg necces. Már hallottam emberekről akik így vagy úgy megoldották majd kapsz rá infót innen szerintem. Minden V ikresnek nehéz pontja az indítás... relé ilyesmi. nem kell megijedni tőle....
A cefréd után igen csak más lesz... szerintem vissza se akarsz ülni rá...
Na, ez valamelyest megnyugtató.
Olajfogyasztásról tudsz valamit? Azt is sokan írják. Több olyat olvastam, hogy ezer km 1 liter és társai. Nem 1 liter olajba megyek tönkre, de azért ez érdekes.
Nomeg az önöndító. Azt tudom, hogy sok rsv-snek is baja van az önöndítóval. Azt nem lehet megoldani, hogy nagyobb akkut belerakni, ill az önöndítót kicserélni valami más motor önindítójára? (Ilyet még nem olvastam).
Az a 9 ezer nagyon faszul hangzik.... . A világ végére elmehetsz az RXV-vel ha tudod jól használni és figyelsz rá. Az igaz hogy az első széria blokkjában probléma volt a víz és az olaj keveredése miatt, amit anyaggyengeség okozott de ha utánajársz az alvázszámnak akkor minimálisra tudod csökkenteni a rizikót!
A 9 ezer pedig nagyjából 100-150 üzem óra de nem hiszem hogy lenne olyan több hengeres amit ennyi idő után fel kellene újítani legfeljebb ha balfasz módon van használva...
Hali!
Már visszaolvastam (kb 1órája olvasom) a fórumon az rxv-k megbízhatóságáról, de már teljesen be vagyok szürkülve. Lenne 1 kiszemeltem, 1 550es rxv '08as évjáratban. Olvastam, hogy az 550esekkel több a baj, mint a 450esekkel... Ebbe lehet valami igazság?
Mik szoktak meghibásodni rajtuk? Valóban ennyire megbízhatatlanok? Azt olvastam, hogy 9ezrenként generál. Bár ez nem ütött annyira meg, hisz amióta az eszemet tudom üzemórás gépeim voltak nagyszámban.
1 ilyen felújításnál mik szoktak elkopni/meghibásodni? Milyenek az alkatrészellátások, és nem mellesleg mennyire húzósak?
Egyenlőre ennyi lenne...
1jó túra motor az rxv! A ktm az egy ktm nem tudom összehasolitani a kettőt!
Milyennek találod az Rxv-t a Ktm(-ek) után?
Szerintem nem érdemes felújítattni, mert nekem kétszer is meg lett csínálva teljesen (csapágyazás,szénkefe,tekercselés,felszabályozás,...) és rövid időn belül megadta magát mind a kétszer! De aztán lehet, hogy csak én jártam így a felújítással... Próbálj beszélni a Jenővel, hátha van neki az újabb típusszámúból bagóért! Szerintem ne várasd sokáig a dolgot, mert nem valami kedvezően alakulnak a dolgok...
UFF
Mindenesetre köszi a felvilágosítást, ha minden össze jön, RXV tulaj leszek
Az önindító az tényleg necces. Már hallottam emberekről akik így vagy úgy megoldották majd kapsz rá infót innen szerintem. Minden V ikresnek nehéz pontja az indítás... relé ilyesmi. nem kell megijedni tőle....
A cefréd után igen csak más lesz... szerintem vissza se akarsz ülni rá...
Olajfogyasztásról tudsz valamit? Azt is sokan írják. Több olyat olvastam, hogy ezer km 1 liter és társai. Nem 1 liter olajba megyek tönkre, de azért ez érdekes.
Nomeg az önöndító. Azt tudom, hogy sok rsv-snek is baja van az önöndítóval. Azt nem lehet megoldani, hogy nagyobb akkut belerakni, ill az önöndítót kicserélni valami más motor önindítójára? (Ilyet még nem olvastam).
A 9 ezer pedig nagyjából 100-150 üzem óra de nem hiszem hogy lenne olyan több hengeres amit ennyi idő után fel kellene újítani legfeljebb ha balfasz módon van használva...
Már visszaolvastam (kb 1órája olvasom) a fórumon az rxv-k megbízhatóságáról, de már teljesen be vagyok szürkülve. Lenne 1 kiszemeltem, 1 550es rxv '08as évjáratban. Olvastam, hogy az 550esekkel több a baj, mint a 450esekkel... Ebbe lehet valami igazság?
Mik szoktak meghibásodni rajtuk? Valóban ennyire megbízhatatlanok? Azt olvastam, hogy 9ezrenként generál. Bár ez nem ütött annyira meg, hisz amióta az eszemet tudom üzemórás gépeim voltak nagyszámban.
1 ilyen felújításnál mik szoktak elkopni/meghibásodni? Milyenek az alkatrészellátások, és nem mellesleg mennyire húzósak?
Egyenlőre ennyi lenne...
voda héthetvenöthatvankettőtizenhat
bontott alkatrészek: benzintank
benzinpumpa (sxv rxv 450 550)
oldalidomok (nagy)
hengerfejek (sxv rxv 450 550)
vezérműtengelyek dekompresszorokkal
ülés (fekete zseb nélküli hibátlan)
gyári fejidom, lámpával (2006-2008)
fojtószelepek, (450-eshez)
automata hidegindító (450-eshez)
aksitartó
hátsó rugóstag
hátsó sárvédő
szabadonfutó (3 db. fogaskerékkel kompl.)
kábelköteg
kondenzátor
van más is, kérdezz!
0630 941 06 03
stuntmoto@yahoo.com