Jaaaaa azért voltál olyan ismerös!
Én azota már elmerészkedtem vele Abádszalokra is oda vissza mentünk azzal a csapattal 250km 2nap allatt. De voltunk már Velencén is!( tökön babon ) Mi mindig nagyobb turára megyünk minimum 100-200km
Sajnos szétvágták ott a jó egynyomos részt kivágták az erdöt! :-(
Hát ott ahol utoljára találkoztam veled a tarcsai rengetegben. 2010-ben asszem. De már Fótig is el mertem menni. Talán idén már a Börzsönyig elmegyek, de nem ismerem az utat .
Neked melyik számú van fent? Érdekes nekem hiába cserélgette a szoftvereket a szerelő mindegyikkel nehezen indúlt! De mióta szét lett húzva a blokk és normálisan összerakta és kapot egy használt de újabb típusú indítót azóta pöcc-röff, ráadásúl olyan szoftver van rajta amihez be kellett volna építeni utólag valamilyen kütyüt a légszűrőházba, de nekem nincs! Azért gondolom, hogy nem is számít annyira a szoftver a hideg indításnál csak a teljesítményben, inkább az erős önindító és a jól összerakott vezérlés és blokk! De lehet, hogy nincs igazam...!
Neked a Barátod nem véletlen a Kéménytechnika tulajdonosa?
Mert ott dolgoztam a robogó szervizbe mellettük!
Nap mint nap jártam oda melózni a motorommal, ő is vett egy ilyet ha jól tudom a te tanácsodra vagy 1üt vettétek?!?!?
De lehet nem te vagy csak az 1képen láttam a teherautót!
Én pont forditva csináltam nekem SXV böl lett RXV.
Munkábajárok meg földet turni vele!
Lehet ha pályán mennék akkor nekem is enne 10L
De normál utcai használat mellett nem eszik nálam 6L többet.
Pedig majd minden lámpánál 1kerék!
Direkt nem cseréltetek szoftvert mert tuti megnőne a fogyasztás!
Szia Miamanó!
Beleszólok és ha megengeditek leírom a tapasztalataimat én is röviden tőmondatokban.
Null kilóméteresen vettem, víz olaj össze, szervíz 140,000-.
Sm szett gyári nem jó a hátsó lengővilla miatt, sikerült venni 90,000,- csináltatod 140,000-. Nyitott kiput csináltattam 40,000,- Janó dob. Nem szép, de nyitott. Rozsdamentesbe megcsinálják 50,000,-. Euroringen szétrepült a lendkerék 50,000,- Önindító eddig jó, nincs vele gond. Téli szett: gyári légszűrő, gyári kipu, enduro kerék, kis szoftver. 8-10liter terepen attól függ. Olaj 3-500 Km csere.
Nyári szett: sport légszűrő, nyitott kipu, sm szett, erősebb szoftver. 12-14 liter (csak pályán megyek, kakucs visonta) olajat eszi, 2 pályanap csere. Idén már versenyeztem is vele középmezőny. A futóműhöz még nem nyúltam, jövőre már kisérletezek azzal is. Ilyen élvezetes motorom még nem volt. Nem tudom mivel jobb a 450 az 550 től de nekem néha ez is kevés. Szerint ez csak mítosz.
Futómű hülyebiztos, még jobbat nem láttam, ereje rettenet csak gyakorlott kézbe való. Hibaként én a gáz adagolhatóságát hoznám fel. Pályán stabilgázt nehéz elkapni. Nekem bejött, mert 1 órás szereléssel másik motorom van.
Abban igazad van, hogy nem nagyon van még egy olyan enduro amire én is elcserélném, mert a teljesítménye tényleg felülmúlhatatlan, úgy hogy összeségében én sem bántam meg!
Úgy látszik akkor te kifogtál egy rosszabb minőségű motort.
A 450esemmel ilyen gond még nem volt 9000km van benne!
Látod nekem meg a DRZ halt be ott komplett generál volt!
Csapágy szét esett felküldte a dúgohoz ott meg szét vágott mindent!
Ha nekem most szétesne a 450es már akkor megérte mert össze összehasonlíthatatlan.
Nem hülyeséget írok (és ha kérhetlek több tisztelettel legyünk egymás iránt), hanem a saját tapasztalataimat! Amint írtam is az elején, hogy én az 550-esről írok, mivel nekem az van! Én 15üzemórára szoktam állítatni a szervizelésnél és volt, hogy csak utcán használtam két szervíz között és kb 500km után villant fel az olajoskanna a műszerfalon! Azért azt nem hiszem, hogy olyan mint egy Drz, már csak azért sem mert az nem üzemórás motor! A barátomnak egy 2005-ös Yamaha wr450f-je volt amit 2011-ben adott el úgy, hogy a blokkja bontatlan és tökéletes volt, pedig versenyzett vele! Ahoz képest az én Rxv550-esem már egy párszor megjárta a szervízt
Ne irlyál már hülyeségeket légyszíves.
Az én motoromon pont 1000km cserélek olajat. (ez így volt a DRZ ben is !)
Semmivel nem drágább!
És az enyém momentán 450-es és idáig nálam5-6 l között eszik!
Nem az öninditó miatt indul nehezen hanem a szoftver miatt!
Nyugottan vegyél 450-est ég és föld az 550-es hibáival szemben ez sokkal megbizhatobb azért vettem én is! :-)
Kecskeméten a Natixnál van Arrow kipu rendszer hozzá 140e forintért+ még venni kell hozzá egy műanyag sárvédő betétet a gyári dob helyére ami megint van pár 10e forint szerintem. Az önindító ha jól tudom 60e körül van, de abból csak az újabb cikkszámút szabad venni (ha jól tudom 2008 vagy 2009-től gyártott). Az Rxv-be nem megy bele az Sxv hátsó kereke! Valaki azzal foglakozik, hogy fűz bele 17" kerekeket, megtalálod itt az apró futómű hirdetések között.Jól gondold végig ezt a cserét, mert ez a motor inkább második motornak jó élvezkedni!
Ha inkább supermotot akarsz belőle csinálni, akkor jobban és olcsóbban jársz ha Sxv-t veszel és ahoz szerzel enduro szettet! Sokkal komolyabb futóműve és fékrendszere van az Sxv-nek, a váltóáttételről nem is beszélve! Én biztos így tennék! A másik amit jó alaposan gondolj végig, hogy biztos szeretnél a Hondáról átűlni egy olyan motorra ami üzemórás és 10óránként ( utcai használatban kb 500km-enként) cserélhetsz benne olajakat és szűrőket, amit még ha te is csinálsz, akkor is anyagáron legalább 10e forint! A 10 literes fogyasztásról nem is beszélve... Egy viszont biztos, hogy sokkal élvezetesebb motor mint sok más típus, de nem kirándulós
És egy öninditó mennyibe fáj? :) azt én is hallottam hogy a viz és az olaj összfolyik amit én akarok venni motor álítólag a blokkra szét lett húzva és az összes tömítés ki lett cserélve akkor elvileg ez a probléma kiszűrve az önindító kérdésére kíváncsi vagyok mennyibe kerül ééés Szerinted meg lehet csinálni azt hogy Enduro Szett van benne de ezt lecserélni kis pénzért SM szettre? azért nem gyári SM szettet veszek mert ez a motor cserés lesz mert nekem egy 929-es CBR-em van és ezt cserélem erre a motorra és azért kérdezem mert nem vagyok egy szerelő mester és ha valami baj lenne a motorral személy szerint nem biztos hogy meg tudom csinálni
...ha csak terepezni akarsz vele, akkor csak a 450-est vedd, nagyon sok az 550-es a terepre, egyszerűen kezelhetetlen bizonyos szituációkban, még a 110kg alatt is és nagyon hamar lefáradsz az erejétől! NEM KEZDŐKNEK VALÓ MOTOR! 4.-ben kuplung nélkül simán gázzal fel tudom venni kerékre... ez asztfalton poén, de terepen már nem annyira vicces, mikor nem számitasz rá, mert csak megrándúlt egy buckán a csuklód! Amúgy ha rendben van akkor kárpótol mindenért a teljesítményével és a jó futóművével és fékeivel! ....és lássuk be, ha terepen nem is szempont, de a legszebb enduro a piacon!
ÉN IMÁDOM!
Szia!
Igaz nekem 550-es van, de szerintem nagyjából ua szokott lenni velük, bár állítólag a 450-essel kevesebb gond van. 2006-2007-es évjáratnál visszatérő probléma az önindító leégése (nekem 2x égett le és most egy újabb cikkszámú van benne és eddig teszi a dolgát), a gyenge önindító miatt nehezen indúl hidegen (nekem mióta össze lett rakva újra a blokk az összefolyás miatt és ki lett cserélve az újabbra az indító, azóta elsőre indul hidegen-melegen, ráadásúl iszonyú bika lett a motor), gyári tömítés vagy illesztési hiba miatt az olaj és a víz összefolyhat (nálam összefolyt), de ha egyszer normálisan összerakják akkor állítólag nincs vele gond,
Én azota már elmerészkedtem vele Abádszalokra is oda vissza mentünk azzal a csapattal 250km 2nap allatt. De voltunk már Velencén is!( tökön babon ) Mi mindig nagyobb turára megyünk minimum 100-200km
Sajnos szétvágták ott a jó egynyomos részt kivágták az erdöt! :-(
Merre szoktatok csapatni a Télben?
Mert ott dolgoztam a robogó szervizbe mellettük!
Nap mint nap jártam oda melózni a motorommal, ő is vett egy ilyet ha jól tudom a te tanácsodra vagy 1üt vettétek?!?!?
De lehet nem te vagy csak az 1képen láttam a teherautót!
Munkábajárok meg földet turni vele!
Lehet ha pályán mennék akkor nekem is enne 10L
De normál utcai használat mellett nem eszik nálam 6L többet.
Pedig majd minden lámpánál 1kerék!
Direkt nem cseréltetek szoftvert mert tuti megnőne a fogyasztás!
üdv.
Szia Miamanó!
Beleszólok és ha megengeditek leírom a tapasztalataimat én is röviden tőmondatokban.
Null kilóméteresen vettem, víz olaj össze, szervíz 140,000-.
Sm szett gyári nem jó a hátsó lengővilla miatt, sikerült venni 90,000,- csináltatod 140,000-. Nyitott kiput csináltattam 40,000,- Janó dob. Nem szép, de nyitott. Rozsdamentesbe megcsinálják 50,000,-. Euroringen szétrepült a lendkerék 50,000,- Önindító eddig jó, nincs vele gond. Téli szett: gyári légszűrő, gyári kipu, enduro kerék, kis szoftver. 8-10liter terepen attól függ. Olaj 3-500 Km csere.
Nyári szett: sport légszűrő, nyitott kipu, sm szett, erősebb szoftver. 12-14 liter (csak pályán megyek, kakucs visonta) olajat eszi, 2 pályanap csere. Idén már versenyeztem is vele középmezőny. A futóműhöz még nem nyúltam, jövőre már kisérletezek azzal is. Ilyen élvezetes motorom még nem volt. Nem tudom mivel jobb a 450 az 550 től de nekem néha ez is kevés. Szerint ez csak mítosz.
Futómű hülyebiztos, még jobbat nem láttam, ereje rettenet csak gyakorlott kézbe való. Hibaként én a gáz adagolhatóságát hoznám fel. Pályán stabilgázt nehéz elkapni. Nekem bejött, mert 1 órás szereléssel másik motorom van.
Lehet hogy őőő is qjol fog járni mint én! :-)
De lehet qva szarul mert két egyforma moci nincs pláne ebböl a tipusbol! :-)
A 450esemmel ilyen gond még nem volt 9000km van benne!
Látod nekem meg a DRZ halt be ott komplett generál volt!
Csapágy szét esett felküldte a dúgohoz ott meg szét vágott mindent!
Ha nekem most szétesne a 450es már akkor megérte mert össze összehasonlíthatatlan.
Az én motoromon pont 1000km cserélek olajat. (ez így volt a DRZ ben is !)
Semmivel nem drágább!
És az enyém momentán 450-es és idáig nálam5-6 l között eszik!
Nem az öninditó miatt indul nehezen hanem a szoftver miatt!
Nyugottan vegyél 450-est ég és föld az 550-es hibáival szemben ez sokkal megbizhatobb azért vettem én is! :-)
Mint kiderült az elektronika sport fokozatba állítva a legjobb! (van még eső, túra)
ÉN IMÁDOM!
Igaz nekem 550-es van, de szerintem nagyjából ua szokott lenni velük, bár állítólag a 450-essel kevesebb gond van. 2006-2007-es évjáratnál visszatérő probléma az önindító leégése (nekem 2x égett le és most egy újabb cikkszámú van benne és eddig teszi a dolgát), a gyenge önindító miatt nehezen indúl hidegen (nekem mióta össze lett rakva újra a blokk az összefolyás miatt és ki lett cserélve az újabbra az indító, azóta elsőre indul hidegen-melegen, ráadásúl iszonyú bika lett a motor), gyári tömítés vagy illesztési hiba miatt az olaj és a víz összefolyhat (nálam összefolyt), de ha egyszer normálisan összerakják akkor állítólag nincs vele gond,