A felhasznált Spare-ek gyártásának nincs köze a modell évjárathoz. Főleg nem az olaszoknál. Az általad mondott matrica nem határozza meg az évjáratot.
Arra ott az alvázszám, az a hiteles úgyis...
Nem ritka, hogy a modell évjáratot megelőző évben már elkezdik gyártani a következő évi motorokat, vagyis ettől még lehet 2009-es modell...
A fekete csőváz bal felső részén (a bal oldali légterelő idom mögött, kicsit a tank alatt) kell lennie egy fehér "Spare Parts Identification" nevű matricának. Azon milyen számok/betűk vannak kilyukasztva? (Lehet a tankot kicsit meg kell emelni, hogy le tudd olvasni.)
2007 végén már volt a javított... Ezt nekem még 2008ban mondták amikor nézegettem őket a szalonban, hogy régi külső és új műszaki tartalommal már szerelték 2007ben.
Igen, a forgalmiban a gyártási év mezőnél 2008 van. Én is 2009-hez kötöttem ezt a formát de ezek szerint a gyártása már előbb elkezdődött. Az első forgalomba helyezés viszont valóban 2009-ben volt a papír szerint.
Motorszám alapján meg tudod állapítani, hogy melyik blokk konstrukcióról van szó. Itt a lista az 550-eshez:
SXV 550s:
#2600 and up - updated starter gears (starting in Feb `07)
#4519 and under - early style cases/orange sealant
#4520 to #6836 - early style cases/black sealant (starting in April `07)
#6837 and up - new style cases/black sealant
Szóval 6837-től már minden szuper, de elvileg 4520-tól is kevesebb lehet a gond. Az enyém is 2008-as és a motorszáma 7000 feletti. Van kép róla a profilomon, és ott látszik, hogy ezen már nem a kocka lámpa van, illetve a színek is mások.
Egyébként Allen Noland a forrás aki csak SXV-ket szerel és versenyeztet, így nagyjából hiteles lehet. Ebben a topicban felsorolja a 450-eshez tartozó motorszámokat is, illetve RXV-ket is.
Akkor te valami újat tudsz szerintem akkor még nem volt!
DKeszin az akkori értékesítő ismerősöm Telegdi Zoli
Aki most az Eleven Motor tulaja elég jól keni a szakmát!
Voltak már nála innen szoftver cserén nem panaszkodtak!
Ráadásul aki nekem csinálta a bringát kiküszöbölte a gyermek betegségeket a Kökénynek volt a szerelője.
Én terepen mentem 550RXV és 550SXV vel is. Ha valamit akkor 550RXV-t nem vennék terepre. Atom nehéz, tohonya... Pfúúúú
Terepre max 450et, ha valaki nagyon ilyennel akar terepezni.
Utcára vagy pályára szerintem mindkét SXV jó. Én nálad nehezebb vagyok és a nagyobb ccm előnyei miatt hajlok az 550 felé.
És akkor mi van ha már meg van javítózva (azt ugye már többen le írták hogyan lehet megállapítani).
Akkor az véleményem szerint akár még jó is lehet, de mondom több 550 tulaj köpködi mint 450es!
Akkor meg próbálom megfogalmazni.
Nekem a gázreakciója nem volt megfelelő, persze én 70kg vagyok.
És megyek vele 50-50% ban terepen és közúton, terepen tuti sok!
Mi ez az átlátszó műszerfal káva? Szétszedték és valami hiányzik belőle?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5_sxv_450-9019941