Nem, végül nem segített hiába állítgattam őket. Vittem magammal a laptopot aztán néhány kilométerenként hangolgattam és aztán megint mentem, hogy kipróbáljam a dolgokat.
Úgy néz ki mégis valahol levegő juthat be a kipufogónál. Rendeltem tömítést mert más is írta, hogy miután kivették neki a fojtást elkezdett puffogni a motor. Ő végül úgy oldotta meg, hogy dupla réz karikát használt a fejnél a leömlőhöz.
Egyébként nem olyan komoly ez a puffogás, csak néha mikor váltok akkor puffan egyet, de azért megpróbálom kideríteni az okát.
Végül új térképet még nem töltöttem fel, egyelőre csak lementettem a mostanit. Majd szezon vége felé próbálkozom inkább mert ha esetleg kinyírnám az ECU-t akkor ne legyen akkora bosszúság :D
Hogy halad a beállítás?
Segített valamit az "Idle Co" és a "Fuel Offset" változtatása?
Másik "map"-ot próbáltál?
Igen a 15024-es program valóban csak single map.
Ellenben a 15027-nél már érezned kell a változást a Soft/Hard állás között, mert teljesen más előgyújtás térképet használ a két program (míg az üzemanyag térkép marad ugyanaz). Illetve kicsit csökken a fordulatszám leszabályzás is, mert a 15024-nél alapból 12.000/perc, a 15027-nél pedig az 550-nél szokásos 11.500/perc...
Bár ez utóbbi könnyen orvosolható ha valaki ragaszkodik a magasabb fordulathoz...
Napi használatban volt még 2éve, ezzel jártam melozni.
Most túl közel munkahely nem melegszik be rendesen robogózok.
Kétszemélyel simán túrázható, kényelem már máskérdés.
180KM/H én ennyit mentem vele.
Pici változások vannak első sárvédő már piros.
Van hozzá egy komplett vatta új idomgarniturám tehát szalon állapottot tudok létrehozni! :-)
Szép nagyon. napi használatra jó lehet vajon egy ilyen gép ? gondolok arra hogy minden reggel kitol, beindít,melegít, bótba elmenni. stb.
2személlyel városban, vagy csak poroszkálni országúton. Jah városon kívül mennyi az utazó sebessége ? krossz gumit fel lehet tenni ezekre a felnikre?
Igen szuper a progi és a leírás is hozzá úgyhogy kb 5 perc volt telepíteni és kapcsolódni. Ahogy ráadom a gyújtást már ott is vannak az adatok. Én úgy képzeltem majd várni kell kicsit míg szinkronizál az ECU-val vagy alig találja meg, de szerencsére nem.
Látom, hogy 15024-es térkép van feltöltve és a konstansok mind 0%-on vannak. Még csak most tanulmányozom, hogy pontosan mi mit csinál de a forum-ok tapasztalata alapján majd az IdleCo és a Fuel Offset értékeket kell kicsit változtatni, hogy csökkenjen a puffogás. :)
Bár nekem van Soft/Hard kapcsoló a kormányon, a jelenlegi térkép nem dupla így a kapcsoló nem csinál semmit. Ahhoz majd a 15027-es map kell.
Linkelek pár képet az adatokról és előre is köszönöm ha vannak tippek a beállításokat illetően. A harmadik kép alapjáraton készült.
Üzemóra,fogyasztááás....? A motorozás nem olcsó mulatság,akkor inkább ne vegyél semmit! Mondanék 1-2 dolgot ,de nem rxv 550-et akarsz,inkább csendben maradok!
Sziasztok! 450 SXV-n Töröm a fejem... Nagyon tetszenek ezek a gépek és hogy V2... Tökéletesnek tűnik! Ezek tényleg üzemórás gépek? milyen gyakran látogattok vele szerelőt? megbízhatóak ? Fogyasztás? Utazótempó? Nem csak hobbimoci lenne hanem mindennapos szaladgálásra kellene valami BADASS supermoto . YZF R125 öt cserélnék SXV re ha valit esetleg érdekel :D Válaszokat előre is köszi! széles utat!
Végül ma érkezett meg az XV Tuner kábel ami mégis fennakadt az ellenőrzésen. 250$ + 25$ volt a kábel és a szállítás, plusz 19 000 forint a vám/áfa. Szóval olyan 95000 forint lett mindennel együtt. Elég drága! Remélem működik majd rendesen, a hétvégén megpróbálom kiolvasni az adatokat.
Eladó ha valakit érdekel!
Sajnos már 3szor töröm el a lábam most a bicaj törte el.
Nagyon keveset megyek vele tavaly óta 1000km.
Az AGO oldalán van egy Tavalyi mérés 60LE felett van a kicsike úgy hogy nem szart árulok! Hidegen melegen jól indul, nincs semmi baja.
Rá kell ülni és menni vele, most cseréltem olajat, gyertyát.
Úgy néz ki mégis valahol levegő juthat be a kipufogónál. Rendeltem tömítést mert más is írta, hogy miután kivették neki a fojtást elkezdett puffogni a motor. Ő végül úgy oldotta meg, hogy dupla réz karikát használt a fejnél a leömlőhöz.
Egyébként nem olyan komoly ez a puffogás, csak néha mikor váltok akkor puffan egyet, de azért megpróbálom kideríteni az okát.
Végül új térképet még nem töltöttem fel, egyelőre csak lementettem a mostanit. Majd szezon vége felé próbálkozom inkább mert ha esetleg kinyírnám az ECU-t akkor ne legyen akkora bosszúság :D
Segített valamit az "Idle Co" és a "Fuel Offset" változtatása?
Másik "map"-ot próbáltál?
Igen a 15024-es program valóban csak single map.
Ellenben a 15027-nél már érezned kell a változást a Soft/Hard állás között, mert teljesen más előgyújtás térképet használ a két program (míg az üzemanyag térkép marad ugyanaz). Illetve kicsit csökken a fordulatszám leszabályzás is, mert a 15024-nél alapból 12.000/perc, a 15027-nél pedig az 550-nél szokásos 11.500/perc...
Bár ez utóbbi könnyen orvosolható ha valaki ragaszkodik a magasabb fordulathoz...
azért kérdem
Most túl közel munkahely nem melegszik be rendesen robogózok.
Kétszemélyel simán túrázható, kényelem már máskérdés.
180KM/H én ennyit mentem vele.
Pici változások vannak első sárvédő már piros.
Van hozzá egy komplett vatta új idomgarniturám tehát szalon állapottot tudok létrehozni! :-)
2személlyel városban, vagy csak poroszkálni országúton. Jah városon kívül mennyi az utazó sebessége ? krossz gumit fel lehet tenni ezekre a felnikre?
Látom, hogy 15024-es térkép van feltöltve és a konstansok mind 0%-on vannak. Még csak most tanulmányozom, hogy pontosan mi mit csinál de a forum-ok tapasztalata alapján majd az IdleCo és a Fuel Offset értékeket kell kicsit változtatni, hogy csökkenjen a puffogás. :)
Bár nekem van Soft/Hard kapcsoló a kormányon, a jelenlegi térkép nem dupla így a kapcsoló nem csinál semmit. Ahhoz majd a 15027-es map kell.
Linkelek pár képet az adatokról és előre is köszönöm ha vannak tippek a beállításokat illetően. A harmadik kép alapjáraton készült.
Köszi az árinfot, tényleg nem olcsó...
Nem szeretném bomlasztani a fórumot.
Sajnos már 3szor töröm el a lábam most a bicaj törte el.
Nagyon keveset megyek vele tavaly óta 1000km.
Az AGO oldalán van egy Tavalyi mérés 60LE felett van a kicsike úgy hogy nem szart árulok! Hidegen melegen jól indul, nincs semmi baja.
Rá kell ülni és menni vele, most cseréltem olajat, gyertyát.
ezen csak megakadt a szemem, nem értettem mitől ilyen a műszerfala.