Köszi Atisrace-nek és DRZKovinak is a választ! Akkor egyelőre nem parázok, hétvégére szuper időt jósolnak, akkor megpróbálom felkelteni a téli álmából a mocit és megnézzük egy kis járatás után, hogy mi a helyzet. Aztán pedig úgyis jön majd az olajcsere és akkor feltöltöm ahogy Kovi javasolta.
Köszönöm megint!
Ha jól gondolom akkor ez olyan,mint a jófogás vagy az olx. Bár ezek neve elég sűrűn változik,valaki mindig lehúzza a lóvét és váltanak. Vagy beszélni kell velük olaszul vagy pedig beindul az sms csata a hirdetővel. Google,fordító,visszafordítod megnézed értelmes e az iromány és elküld.
Annál a dupla Arrow rendszernél csak 1 kérdőjel van a fejemben, hogy nincs összeköttetésben a két leömlő...! Vajon az nem befolyásolja a hengerek öblítését rossz irányban?!
Jó lenne látni egy ilyen rendszer teljesítmény görbéjét a gyárihoz képest!
Vajon milyen Ecu térkép való hozzá, mert én még nem láttam sehol dupla Arrow rendszeres Ecu térképet sehol!
Ha rám halagatsz.
Akkor úgy szintezed hogy a max fölött legyen egy picivel az olajszint!
Nekem a szerelöm tanácsolta én csak úgy járok vele majdnem a vázig van a szintem!
friss SXV tulajdonos vagyok és egy kis információt szeretnék kérni. Egy fura dolgot vettem észre az olajszinttel kapcsolatban. Tavaly novemberben mikor eltettem a motort akkor az olajszint a minimum és maximum érték között volt. Most viszont nem látható az átlátszó csőben olaj. Kifolyva sem találtam sehol így egy kicsit fura, hogy hová tűnhetett. A garázs nem fűtött.
Elképzelhető, hogy beindítás után áll majd be a szint? Vagy inkább ne is próbálkozzak indítani hanem töltsem utána amíg meg nem jelenik a mércénél az olaj?
Előre is köszönöm az infót!
Hal,a gyári dobozán rajta van, egyértelmü hogy rxv sxv-hez való a sárvédő a a gyári kipu helyére van felfogatva semmi monyák tompitó sajna nincs , a dob tuti .hogy nem volt szétszedve, belseje nem mozog nem zörög ,vidi nincs róla de a neten talász . Az a kérdés mjien idexed van hátul nehogy pont mögé kerülön . Egyetlen szépséghibája ,hogy 2db rugó nem gyári akra de azt el lehet rakni kevésbé látható hejre . ha valami kérdésed van még csörögj meg .
Pár részlet érdekelne a dobról! Mennyit volt kb. használva, volt e megbontva és újra gyapotozva, ha igen milyen gyapottal, van hozzá DB Killer,....?
A matrica miért lett lecserélve rajta, azért mert nem Apriliához gyártották, hanem más Típushoz, vagy egyéb okból?
Köszönöm megint!