Az enyémben is 9300 km van,1 kuplung bowden, 1x gyertya és egyszer önindító perselyezés,mert mosás után megadtam neki. Nálam is minden más az én ökörségem miatt volt!
Nekem van 1 kormányom,de olyan,mint a tiéd. Eeehajlott!
A motor után azonnal vettem én is 1 idomszettet,gondoltam ha karcos lesz akkor majd lecserélem. De minek......az is csak elhajolna!
10E+ KM van az enyémben most, igaz csak 450 de negyed annyi baj van vele mint az 550 ennel. Olaj csere gyertya csere.
Ha valami baj van vele akkor én voltam a béna mint éppen ma is.
Elgörbült a kormányom. elrepedt az első sárvédő.
Hátúl egy picit karcos lett.
De van hozzá egy komplett idom szettem ha majd eladom, be van még csomagolva olyan új!
Ezzel a motorral valami nem stimmel. Ha ez 2009-es akkor feketének kellene lennie az első telószáranknak (alul és felül ) és az index is a régebbi motorról való meg a hátsó lámpa. Le kellene kérdezned mondjuk a Hold utcába az alváz meg a motorszámot mikor készült. Ezektől függetlenül lehet benne az "új " blokk ha van a kormányon ecu térkép váltó gomb, a légszűrőház oldalán pedig szivató.
Másik 75Le? Kicsit viccesnek hangzik.
Az ára is érdekes 1.3 és még honosítani kell? Mennyibe fog ez megállni neked? Németbe a mobilen 4000 euroért 2009-es VDB replikát is találsz. Ha kicsit hozzáteszel kapsz érte Dorsodurót aminél egy olajcsere tart addig míg ebbe egy hengerszett.
Én 2012-ben a 2009-est 150-el kevesebbért adtam el a 3000 vmennyi km-el arrow titán rendszerrel, sok gyári extrával.
Alkatrész horror és nem tudod kivárni mire megjön a festői Itáliából.
kb. ennyi
Supermoto vásárlás előtt állok és jelenleg az igen csekély hazai használt választéknak köszönhetően, alternatívaként merült fel egy SXV 550 ( persze emögött, semmi negatívum nem áll, kérem ne értsétek félre, csak a szemem elől vitték el amit régóta kinéztem.. ez van ).
Hogy meg is nevezzem, http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5-8550559
ezen motor lenne az egyik esélyes befutó. Esetleg itt lenne a tulajdonosa ? Maga a V motor, két henger, 75 lóerő, ebben az összeállításban, ilyen magas szinten biztosíték a tökéletes élményre. Kicsit furcsa nekem, hogy az üzemórás gépekkel egy teljesítményt futva, sőt... ezt akár hétköznapokra is lehetne ésszerű keretek között használni és ennek megfelelően a szervizelése sem üzemórában, hanem km-ben mérhető ? Visszaolvastam igen, és szándékosan nem hozom fel, a 2006 előtti "gyerekbetegségeket". Viszont valaki egy igennel megerősíthetne, hogy ezeket tényleg sikerült leküzdeni.
Igyekeztem tájékozódni a témában, de bármilyen hasznos tanács, tipp érdekelne a típussal kapcsolatosan. Kérem senki ne tartsa magában ! :)
Valamint még egy kérdés, ami az alkatrészellátásra vonatkozik, mennyire nehéz és anyagias beszerezni ha valami tönkremegy ?
Azt szeretném kérdezni, hogy SXV esetén lehet e emelni kicsit a motor ülésmagasságán a gyári rugóval? Az RXV ülése nagyjából 7 centivel van magasabban ami persze a nagyobb kerekből is adódik gondolom, de hátha lehetne kicsit magasítani még az SXV-t is.
Nem nagyon vágom ezt a témát,de ha jól tudom akkor az rxv-be nem fér el a gyári sxv kerék. Azt csináltatni kell. Az első féket kell alakítani illetve én láncszettet is cserélnék. De vannak itt nálam okosabbak is,akik jobban értenek hozzá ( pl. menyus) majd ők felvilágosítanak.
A 2008 előttiekről majd jön valaki és elmondja a véleményét,tapasztalatát. Hallottam én is ezt-azt,de arra ne adj,hogy ki mit hall. Én 08-ast direkt a hallomások miatt is és főleg az első lámpa miatt választottam illetve ezt én járattam be! Nekem nem jön be a kocka lámpa.
A kuplungot tudni kell kezelni,de ahol nekem leböffen ott akármelyik más is megteszi. Viszont ha nagyon alsó tartományban akarsz menni vele "emelkedőn" akkor nem ez a te motorod! Egyébként minden másért kárpótol. A tiltás határát szeretem elkerülni,kell ez nekem holnap is nem csak ma!
2007es változat is jó? (550) lementettem az oldalról azokat a dolgokat amikre érdemes odafigyelni. Aztán már csak a vak szerencse marad.
Videóid is néztem, én is hasonló célra venném, erdőbe. Hillclimb megy vele ? volt már olyan hogy alsó fordulaton emelkedőn felfelé egyszer csak kihagyott és megállt ? Magyarul lehet kínozni nagyon alsó tartományban, anélkül hogy leböffenne ? vagy ez a gép inkább csak a tiltás határ közelébe lett tervezve?
2008 rxv 550 van itthon. Gumi,olaj,szűrők és úgy ennyi! Ja! Egyszer elszakadt a kuplung bowden.Minden más költség ami volt az az én saram(kézvédő,idom,kormány) .......és,mint az ÁLLAT!
Kíváncsi lennék a váz szám, motorszám miként változik a 2motoron. Illetve egy helyen szerelték össze? valami nagyon bűzlik. Használt motorvásárlás meg egy igazi orosz rulett. egyik csak tankol, a másik meg blokkot bont. Gondolom már nem is meri nyelezni, sőőt minden felülés előtt már garantált gyomorgörcse van!
Sziasztok. Engem is érdekelnének ezek a dolgok mert tervezem hogy váltok a 2T szériáról. Nézegettem sok féle-fajta motort de ezen kívül nem nagyon jönne szóba semmi. De a motoros körömben van pár ember aki hajt RXV-t is meg SXV-t is. És az bizonytalanít el hogy az egyiknek már 4éve megvan és az olaj, szűrők, és 2 tuning tükrön semmit nem csinált a motorral. A másiknak meg félévente szét megy a hátsó henger, dugóstól. És mind a 2 motor 2006-os. Szóval nem tudom merjek e belevágni vagy sem.
A mai napig írják hogy a 2006os széria széthullik, valljátok be hiába van kiküszöbölve a gyári hibalista, akkor se jó. DE! mi a helyzet 2007, 2008 utániakkal? egyáltalán lehet napi szinten közlekedni velük ? MIlyen anyagból van hogy a dugó felrobban mert nem cserélték pár ezer km alatt? vagy a lábtartó rugdosással bíztatod az AC pumpát :D
Én már 3éve "akarok" venni..
Ilyen Arrow rendszer még nem láttam, lehet valami régi prototípus, régebben láttam 1-2 képet mikor még próbálgatták a kipufogókat, bár a hátsó hengernél lévő csövön elég csúnya hegesztés van. A dupla dobosok nem szoktak összeköttetésben lenni, viszont elég lényeges hogy azonos hosszúságúak legyenek, vagy legalábbis megpróbálják azonos hosszúságúra kihozni.
Szerinted nem nagyon kókler az a dupla Arrow rendszer?
Nem is úgy néznek ki a dobok, mint a többi, általam megnézett Dual Arrow dobok...!
Nekem az is gyanús, hogy teljesen külön dolgozik a két henger, nincs össze engedve sehol sem egymással a rendszer és a hátsó hengernek fele olyan hosszú az összekötője, mint az elsőnek!
Az összekötő hegesztéséről nem is beszélve! Olyat még én is tudnék taknyolni!
A motor után azonnal vettem én is 1 idomszettet,gondoltam ha karcos lesz akkor majd lecserélem. De minek......az is csak elhajolna!
vagy esetleg egy piros első sárvédő az érdekelne.
Ha valami baj van vele akkor én voltam a béna mint éppen ma is.
Elgörbült a kormányom. elrepedt az első sárvédő.
Hátúl egy picit karcos lett.
De van hozzá egy komplett idom szettem ha majd eladom, be van még csomagolva olyan új!
Ezzel a motorral valami nem stimmel. Ha ez 2009-es akkor feketének kellene lennie az első telószáranknak (alul és felül ) és az index is a régebbi motorról való meg a hátsó lámpa. Le kellene kérdezned mondjuk a Hold utcába az alváz meg a motorszámot mikor készült. Ezektől függetlenül lehet benne az "új " blokk ha van a kormányon ecu térkép váltó gomb, a légszűrőház oldalán pedig szivató.
Másik 75Le? Kicsit viccesnek hangzik.
Az ára is érdekes 1.3 és még honosítani kell? Mennyibe fog ez megállni neked? Németbe a mobilen 4000 euroért 2009-es VDB replikát is találsz. Ha kicsit hozzáteszel kapsz érte Dorsodurót aminél egy olajcsere tart addig míg ebbe egy hengerszett.
Én 2012-ben a 2009-est 150-el kevesebbért adtam el a 3000 vmennyi km-el arrow titán rendszerrel, sok gyári extrával.
Alkatrész horror és nem tudod kivárni mire megjön a festői Itáliából.
kb. ennyi
Supermoto vásárlás előtt állok és jelenleg az igen csekély hazai használt választéknak köszönhetően, alternatívaként merült fel egy SXV 550 ( persze emögött, semmi negatívum nem áll, kérem ne értsétek félre, csak a szemem elől vitték el amit régóta kinéztem.. ez van ).
Hogy meg is nevezzem, http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5-8550559
ezen motor lenne az egyik esélyes befutó. Esetleg itt lenne a tulajdonosa ? Maga a V motor, két henger, 75 lóerő, ebben az összeállításban, ilyen magas szinten biztosíték a tökéletes élményre. Kicsit furcsa nekem, hogy az üzemórás gépekkel egy teljesítményt futva, sőt... ezt akár hétköznapokra is lehetne ésszerű keretek között használni és ennek megfelelően a szervizelése sem üzemórában, hanem km-ben mérhető ? Visszaolvastam igen, és szándékosan nem hozom fel, a 2006 előtti "gyerekbetegségeket". Viszont valaki egy igennel megerősíthetne, hogy ezeket tényleg sikerült leküzdeni.
Igyekeztem tájékozódni a témában, de bármilyen hasznos tanács, tipp érdekelne a típussal kapcsolatosan. Kérem senki ne tartsa magában ! :)
Valamint még egy kérdés, ami az alkatrészellátásra vonatkozik, mennyire nehéz és anyagias beszerezni ha valami tönkremegy ?
Köszönöm előre is a válaszokat !
A kuplungot tudni kell kezelni,de ahol nekem leböffen ott akármelyik más is megteszi. Viszont ha nagyon alsó tartományban akarsz menni vele "emelkedőn" akkor nem ez a te motorod! Egyébként minden másért kárpótol. A tiltás határát szeretem elkerülni,kell ez nekem holnap is nem csak ma!
Videóid is néztem, én is hasonló célra venném, erdőbe. Hillclimb megy vele ? volt már olyan hogy alsó fordulaton emelkedőn felfelé egyszer csak kihagyott és megállt ? Magyarul lehet kínozni nagyon alsó tartományban, anélkül hogy leböffenne ? vagy ez a gép inkább csak a tiltás határ közelébe lett tervezve?
A mai napig írják hogy a 2006os széria széthullik, valljátok be hiába van kiküszöbölve a gyári hibalista, akkor se jó. DE! mi a helyzet 2007, 2008 utániakkal? egyáltalán lehet napi szinten közlekedni velük ? MIlyen anyagból van hogy a dugó felrobban mert nem cserélték pár ezer km alatt? vagy a lábtartó rugdosással bíztatod az AC pumpát :D
Én már 3éve "akarok" venni..
Így szokták megoldani dupla dobosnál:
Nem is úgy néznek ki a dobok, mint a többi, általam megnézett Dual Arrow dobok...!
Nekem az is gyanús, hogy teljesen külön dolgozik a két henger, nincs össze engedve sehol sem egymással a rendszer és a hátsó hengernek fele olyan hosszú az összekötője, mint az elsőnek!
Az összekötő hegesztéséről nem is beszélve! Olyat még én is tudnék taknyolni!
Elég sok eladó holmi van itt, viszont sajna itt nincs ebayes védelem, tehát utalsz és vagy megkapod vagy nem