Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha értem.
Akkor jó keresgélést.
Lehet nekem azért volt erős mert VDB vel mentem.
Próbáltam már 550-et. Nagyon finoman működött. Pont ez az hogy nagyon is lehet vele finoman menni. 450 utcán nekem nem jött be.
Csak több vele a baj!
Meg elég ideges nem nagyon lehet vele finoman menni.
Fontolgatom lehet eladnám az enyém de az csak 450.
Szerintem 550 lenne az ésszerűbb. Könnyebben menne alattam. Utcára használnám.
Mindenképpen 550 kell?
Sziasztok,

Ezt ismeri valaki? Eléggé egyben van, amint látom. Jó vétel lehet.
Mit gondoltok érdemes elgondolkodni rajta?
Alig találni jót a piacon.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5-9002850
Na még akkor hagyjad...
Ez hirdetes.

http://m.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5_vs-9002614
Használt cuccra szerintem nem lesz se vám sem pedig áfa. A quadba vettem 2 első telót és a postán kívül semmi mást nem kellett fizetnem.
Igen én is ennyiért vettem de nem közvetlenül a sráctól hanem egy szerviztől akiknek egy volt sxv tulaj adta le mert mire megkapta a kábelét postán addigra már eladta a motorját. A szállítás 25 dollár volt (remélem nem keveredik el), de még az összegre rájöhet a 27% áfa is illetve kis vám is talán. Szóval még én sem tudom mi lesz a vége. Ha megérkezett akkor megírom mindenképp.
Ha meglesz a kábeled érdekelne, hogy végül mennyibe állt meg, (kábel + szállítás) ha publikus az info. Én is nagyon filózok egy ilyen kábelen. A srác ugye a honlapján 250USD + 60-80USD szállítást ír, de az árfolyam mostanában nem épp a legkedvezőbb...
Köszi az infót, nálam nem a gyújtás ráadásakor kezd el felmenni a fordulatszámot is jelző sáv hanem már járó motornál. Mikor megőrül akkor 0 és 20000 között ugrándozik fel le és persze a piros váltófényt is bekapcsolja ha átlépi azt a fordulatszámot. Most talán úgy látom, hogy akkor bolondul meg amikor bekapcsol a hűtőventilátor. Lehet, hogy valahogy az zavarja az ECU-ból a műszerfalba érkező jelet. Majd megpróbálom a ventit direktben az aksira kötni és lehúzom a jel kábelét. Így kiderülne, hogy tényleg az zavar e be.

A tuner kábel saját lesz. Úgy láttam, hogy a fejlesztő srác már nem gyártja őket, így előbb utóbb kifogy majd ezért inkább vettem egyet még most.
Rendeltél saját kábelt, vagy kölcsönbe lesz?

Egyébként az üres jelző néha nekem is ki-kialszik egy pillanatra beindítás után - én is kontakt/érintkező hibára gyanakszom, de mivel elég apróság így nagyon nem foglalkoztam vele...

Ha jól emlékszem valahol azt olvastam, hogy a gyújtás ráadása után a fordulatszám jelző "csíkok" (a kijelző bal oldalán) azért kezdenek el felfelé menni (egy darabig) mert az akku töltöttségi szintjét jelzik - de ebben nem vagyok biztos. A numerikus fordulatszám mérő nekem mindig nullán áll ha ráadom a gyújtást, és beindítás után is rendesen/stabilan mér (+/-100 rpm-et talán néha változik le/fel)...
Sziasztok,
Túl is vagyok az olajcserén, köszönöm mindenkinek a segítséget! Ma sikerült először meghajtani a vasat és rögtön szeretnék is kérdezni pár dolgot. :)
Észrevettem, hogy a fordulatszám mérő megbolondul néha. Fel le ugrál alapjáraton is. Simán eléri a 20000-ret is. :D A motor ettől függetlenül szépen jár, nem hagy ki vagy ilyesmi. Azt is észrevettem, hogy nem mindig gyullad ki az ürest jelző zöld jelzés a műszerfalon. Azt gyanítom ezek mind valami közös érintkezési hibára vezethetők vissza. Járt már esetleg így valaki?

Ugyancsak van egy kis puffogás mikor elengedem a gázt (üresben is, nem csak motorféknél). Azt olvastam, hogy vagy benzinszegény a keverék alapból vagy valahol bejut a levegő és az hígítja fel. Sajnos egyelőre nem tudom megmondani az aktuális map verziót, de elvileg úton van már az XV Tuner kábelem szóval remélhetőleg nemsokára az is kiderül.
Előre is nagyon köszönöm a tippeket!
Természetesen igazatok van a gyári olajcsere intervallumot illetően, csak nem említettem, hogy én pályán használom a gépet. Viszont 3 üó. után nem nagyon lehet különbséget tenni a két olaj között, egyformán sötét mindkettő.Ezt a 3 üzemórás cserét volt SM versenyzőnk is melegen ajánlotta nekem.És még annyit meg kell említsek, hogy az olaj-szellőző renszer át vannak alakítva és kevesebb motor-olajat töltök bele (1050ml, minimum körül).Így lehet tolni neki, nem fújja ki az olajat amit korábban.
1000-1500 között cserélem én is. Amikor 250 km-t megyünk.......minden motorozás után elég drága mulatság lenne tényleg. Ha jól emlékszek akkor 3000-nél kell cserélni ha fojtva van és feleződik ha már nincsen fojtás.
6óránként!?!? :-O
akkor nekem egy motorozás és csere elég deficites.
Ha elmegyek egy körre az nálam 8-9 óra motorozás abból aktív tuti 4-5 óra. én 2000 km cserélem.
Hali. Olajszűrőt én itt veszem: https://citybike.hu/spd/HF563/... és 6 üzemóránként cserélem.
Motorolajból ezt rakom bele: ENI/AGIP 10W-60 A gyár ez adja hozzá.A MOTUL-nak jobb a teljesítmény szintje,de 3 üzemórára nekem túl drága.
Váltóba 600ml: SILIKOLENE GEAR LIGHT 75W80
Nagyon köszönöm a tanácsokat, így már biztosan menni fog!
hf 563 olajszürö.
Szia.

Ne tegyél bele csak 10w60-at észterest. Az mehet a váltóba is de tehetsz hajtóműolajat ha ragaszkodsz hozzá. 10W50-es kevés lesz a hátsó hengernek a melegbe! K&N olaj vagy légszűrőt akarsz bele? Hiflo olajszűrőt kapsz bele sok helyen, arra az 1000km-re mind1.
A cserét meg csináld a szervizkönyv szerint, ne keverd össze a leengedő csavarokat! Motorolaj szint fent a hűtő mögött, váltóolaj szint meg a hátsó fékkar mögött stb. Sok sikert!
Nagyon köszi! Bárdinál kérdeztem de ők a gyári szűrőt nem tartanak. Most megnéztem a Unix-os webshopban és ott sxv-hez a K&N márkát árulják. Akkor lehet, hogy egy olyan marad. :)
Én végül Motul 7100 4T 10W60-as olajat vettem mert a könyvben ezt a viszkozitást ajánlja a gyár. Jobb szerinted a 10W50-es?
A csere menetét meg ez a link alapján csinálom majd, itt ilyen jól bevált praktikákat osztanak meg, viszont ha van még jó tanácsotok azt nagyon szívesen fogadnám. :)

http://xvasylum.wikidot.com/gu...
Akár az unixnál akár a bárdinál találsz szűrőt és olajat ,én motul 5100 10w 50et hsználok . nézz utána ,hogy zajlik az olajcsere ....csak ügyessen.
Sziasztok,

Első SXV550-es olajcserém előtt állok és azt szeretném kérdezni, hogy Ti hol szoktátok beszerezni a szűrőt, illetve milyet ajánlotok? Eddig egy boltot találtam ahol a gyári Aprilia szűrőt árulják de csak rendelésre hozzák.
Előre is köszönöm a tippeket!
Ennyi gyerekek alma megmondta a tutit.
Rohad is meg kukacos is, ezek az almák ilyenek!
Legalább megosztotta volna velünk a hibákat vagy azok "tünetei",biztosan van megoldás rájuk.