Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Menyus!

A fórum eleje fele linkeltél egy doksit a típussal kapcsolatban, de az már nem elérhető. Azt feltudod tölteni újra és linkelni? Előre is köszi!
Amúgy átnyálaztam a topicot és copy/paste -eltem a lényeges/problémás vagy egyéb hasznos infokat. Egy SXV550 kéne csak pályára (lámpák és papirok nélkül még jobb és még olcsóbb..). Láttam nem is olyan régen futott pár eladó, de azok már elis mentek. Az biztos h nem lesz egy könnyű döntés esetlegesen ebbe a típusba beleugrani, de hirtelen felindulásból (bár régen is tetszett) és az olvasott tapasztalatokból teljesen esélyes lehet a vétel ha összeállnak a feltételek hozzá!
Sniper sztorija nem volt semmi.. se az Apriliát, se a Magyar kereskedőt nem értem hogy mit képzelnek..
Visszaolvasva minden infót megtalálsz hosszan, de röviden:

-Blokkfeleket újra kell pasztázni, ha még nem tették volna meg (két blokkfél illesztésénél ha sárga akkor az még nem jó)
-Szelepemelő kupakok cseréje (4db)
-Lendkerék-szabadonfutó csavarok meghúzása
-Generátor fedélben lévő szimering megfordítása

Ezek a fő feladatok, és még kismillió apró
Sziasztok Eladó Sxv.keresek lehetőleg papírjaival rendelkezőt.
Sziasztok!

A mostani motoromat szeretném le cserélni egy sxv 550-re. Sokat utána olvastam itt a fórumon is meg más oldalakon is. Amit most kinéztem az egy 2006-os évjárat és eléggé megvannak osztva a vélemények... az önindító kompletten cserélve van a 2008-a évjáratúra. Mik a tapasztalatok akinek van ezzel a 2006-os évjáratúval mik azok az alkatrészek amiket cserélnem kéne hogy kizárjam az évjárat betegségeit? Tudom mik a fenntartásai (olaj, szűrők cseréje, dugó stb...) Utcai használatra lenne semmi pálya és verseny körülmények. Előre is köszönöm a válaszokat!
szia!

nekem van olyan balos idomom, ha kell, írj rám!
üdv, tibi győrből.
Nincs sajna.
A balos hűtőidom nincs meg?
Van pár eladó homi , a lánckerekek 15 ,40,48 a többi állapotát látjátok a képen.
Ha az "egyéb" kategóriába rakod fel akkor lehet több napra (akár 30ra) is, de végtelen még mindig nincs.
Azért Köszi
Nekem csak 44 van, sokan nem küldenek értékelést
Nincs semmi extrám, nem tudom miért lehet, lehet értékelésekhez van kötve, most 128 van összesen (adás-vétel).
Köszi, megnézetem ott is de csak 1-10 napig tudok hirdetni. Nem csináltál valami egyéb profit hozzá, vagy bolt ként vagy fent? Nem értem hogy nekem miért nem engedi
Hmm az jó kérdés nekem 3-5-7-10-30- és végtelen (ameddig le nem veszem a hirdetés) opciók vannak. Ebay.com ról szokta feladni a hirdetést.
Köszi de nekem ott csak 7 és 10 naposat hoz, de van sok hirdetés ami 30 napig is fent van, azt nem tudod hogyan lehet?
A "Duration" -nál (piros keret) tudod választani hogy hány napig legyen érvényes.
Hello!
Pont téged kerestelek, ha jól emlékezem te hirdetsz az Ebay-en. Ha igen akkor azt szeretném kérdezni hogy Ebay-on hogyan tudsz hosszabb időre nem 7 vagy 10 napra meghirdetni dolgokat? Előre is köszi.
35% kedvezmény sok mindenre: EBAY

450 es hajtókar ~12 ezer ft
Az enyém SXV nap mint nap ezzel jártam melózni olyan még nem volt mióta benne van a dupla elektródás hogy ne indult volna be!
10 c alatt én nem megyek Endurozni 20c alatt meg supermotozni!
Hidegbe nem is indítgatóm minek 3hónapmulva 4. re beindul ha 15c van!
Szia!
a motord tényleg UFO lehet....
Nekem a makulátlan, brutálisan jó állapotú kevés kilométeres
Rxv 99%-ban szopakodik mosás után.
Két egymást követő napon még talán nem is mentem vele...
Kivéve mikor nem mostam le... :-(
Ezzel is vitatkoznék.
Minden motorozás után mosom a motort ( enduro)
Futón szoktam, míg hazaérek megszárad sosem volt probléma!
De lehet az én motorom valami UFO!
Iridium gyertya tényleg szar!
Évente cserélem duplapolusura szintén probléma mentes!
Az irídiunmos gyertya nem jó választás, sokkal jobbnak tartom a kétpólusút.
Éppen az indítás megkönnyítése miatt, és mert az első hengerből vérszopás kiimádkozni a gyertyát.
A mosás ezeknél a motoroknál a legnagyobb rizikófaktor....
Gyakorlatilag mindenféle hibát képes előidézni láttam olyat, hogy az ECU távozott az élők sorából mosás után, de olyat is, hogy gyújtás nélkül, kihúzott kulccsal világított a műszerfal, és folyamatosan ment a benzinpumpa amíg az aksisarut le nem húztam...... azt nézd meg, ha indítózol mennyit mutat közben a fordulatszámmérő? ha 500 vagy több, akkor jó. Ha kevesebb, akkor vagy az önindító szarozik, vagy a szabadonfutó csúszik már kicsit és kb. 20-30 indítás van neki hátra..

A múlthét vasárnap lemostam a motort teljesen hidegen és utána sokadik próbálkozás után sem bírtam beindítani...
Kikínlódtam belőle a gyertyákat és kompresszorral kifújattam, utána nagy nehezen, de beindult...
Azóta az elmúlt napokban is többször próbáltam beindítani, de elég nehezen indul hidegen, viszont ha bemelegszik, akkor pöcc-röff!
Lehet, hogy a nemrég berakott Irídiumos gyertyák nem tetszenek neki, mert előtte a dupla elektródás gyertyák voltak benne és sosem volt indítási problémám velük, sem mosás, sem több hónapos állás után sem, mindig elsőre, max. másodikra indult!
Viszont a mai nap vettem észre, hogy lett közvetlen indítózás után és a motor leállítás után egy fucsa hang... Olyan sikítós jellegű, mint amit írtál, de az önindító forgatja rendesen a motort...! Ezért kérdeztem, hogy mik a szabadonfutó tünetei...
Szia!
a legkonkrétabb tünet amikor vékony viszonylag csendes kicsit sikítós hangot hallassz mikor indítanál, de nem forog át a motor.
ilyenkor az önindító forgatja a közvetítő fogaskerekeket, de mivel a szabadonfutó elkopott, már nem képes magával húzni a főtengelyt és indítani, hanem csak csúszik.... ilyenkor nem csak az egyirányú csapágy megy tönkre, hanem a lendkerék alatti 52-53 fogú fogaskerék, és a szabadonfutó külső fémkoszorúja is. létezik hozzá utángyártott jó minőségű szett.
Sziasztok!
Valaki letudná nekem írni, hogy mik a konkrét tünetei a szabadonfutó behalódásának?
Igazábol nekem csak a menet irány szerinti jobb kell.
A másik csak tartalék lenne.
A multkori mocizásnál nagyon meg gyürtem és félö ha megint odaér kilyukad.