Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom,olvastam is. De az árát nem én kérdeztem.
Heló! Tud valaki segíteni hogy a műszerfalról hogy lehetne eltűntetni az olajcsere meg a szervízkulcs jelzést? 450-es SXV-ről lenne szó.
Irtam !
Egy tizes / db
Így,hogy tudom mennyit eszik az enyém,így sok. Sirató és 1-2 erdőzést egyszer cseréld le 1 kis túrára,de úgy azért legyen benne minden. Teli tank majd legalább 50 km,tankolás és lehet osztani szorozni. Mert sokan csak a hasukra ütnek,hogy : Tankoltam 2000-ért és mentem vele X km-t!
Hát nem tudom ezt hogy csínálod, de nekem az eddigi legjobb fogyasztása ha jól emlékszem, akkor 7,8L volt, de leginkább 9L körül evett! Lehet hogy nálam is a téglagyár mögötti siratófalazás és az 1-2 max. 3. fokozatban erdőzés eredménye a 12L, de szerintem akkor is sok.
Ha jó lesz akkor megfelezzük?
El is fogadnám szívesen azt a kis plusszot!
6,5 literről fölment nekem is 7-7,2-re,azt hittem az új szoftvertől van,de nem. Nagyobb tempó és az ösvények,na meg a szívások. Most jöttem rá,mert a múltkor mentünk Pencre és 6,5 volt akkor is, "normál" tempóban!
A teljesítménnyel nekem nincs bajom, sőt több is a kelleténél!
Szívesen adnék 10 lóerőt +10Nm-ért!
Nekem inkább azt a 3000Rpm-5500Rpm közötti "lyukat vagy torpanást" kellene valahogy kiszedetnem egy hozzáértő szervízben, mert közvetlen alatta és felette "On-Off" kapcsoló a gázkar!
És mostanában 11-12 liter alatt sem akar fogyasztani...
Lehet, hogy ráférne egy Szoftver-levegőszűrő-gyertya csere?
Árat is adhatnál...
"vagy a V2 közép-felülről robbanása "géppuska sorozat" kíséretében!" Na meg még 1 kicsi! Bár én már mostanában,mintha keveselném!
Pont kérdezni akartam,hogy cucc is van benne? De már látom.
Egyéb információkat is írhattál volna.
Eladó 2 db .
Szevasztok , mindenki hideginditási gondokkal ijesztgetett engem is , de ami óta megvettem a motorokra az újtipusú öninditót 5-6mp inditozás után indul ,3-4mp után szivató vissza és had melegedjen . Igaz , hogy garázda van mind kettő , persze az akksi legyen tip-top . Az bizos. hogy első motornak nem ajánlom mert tud meglepetés okozni pl , ha a gázkart nem kellő megfontolsággal kezeljük. Üdv mindenkinek.
"lehet h jobb valasztas lenne egy husqvarna smr450-510, vagy egy 640es lc4"
Először is mire használnád a motort?
A "barátnőddel kirándulnál" a környező hegyekben és néha egyedül megvadulnál, mert akkor az Aprilia nem a te motorod, inkább egy Lc4!
Vagy a haverokkal huligánkodnál a városban és kijárnál vele pályázni, mert akkor helyben vagy az Apriliával, vagy a Husqvarnával!
A Husqvarna biztos nem rossz választás, de az Lc4 nem egészen ez a kategória, esetleg a 625-660-690Smc, de azok is jóval nehezebbek...!
Én a helyedben erőssen elgondolkodnék még egy Husaberg Fs650-ben, na az még egy igazi "tökös" motor!
Azt azért érdemes vásárlás előtt mindenképp anyagilag mérlegelned, hogy a vásárláson és átíráson felül, mennyi pénzed lesz fenntartani egy ilyen gépet?! Ez egy "rendszámos" üzemórás versenygép(!), nem egy 50Le DRZ (bár az sem rossz biztos )!
És az Aprilia V2-es blokkjából adódóan, szinte minden blokk alkatrészéből dupla annyi van (dugattyú, hajtókar, vezérműlánc, szelepek,...), mint az 1 hengeres társaiban, és ez nem azt jelenti, hogy 2x annyit el is megy! Ez, egy esetleges felújítás alkalmával dupla költséget jelent, mint egy 1 hengeresnél! A másik, bár nem annyira mérvadó, de említésre érdemes, hogy mint minden V elrendezésű blokk, ez is egy kicsit "éhesebb", mint a kategória társai...! Ne értsd félre, nem lebeszélni akarlak, mert egy baromi jó motornak tartom, egy igazi adrenalin bomba, eszméletlen jó futóművel és fékekkel, de ennek is meg vannak az erősségei és a gyengéi is, mint minden más típusnak! Én a helyedben első körben kipróbálnám az általad kiszemelt típusokat, de legalább egy 1 hengerest és egy V2-est, és csak utána döntenék. Majd meglátod melyik feeling jön be jobban neked érzetre és hangra, az 1 henger alulról katapultálása "ágyúdörgés" kíséretében, vagy a V2 közép-felülről robbanása "géppuska sorozat" kíséretében!
Nagyon szepen koszonom a gyors valaszod, nagyon felek ettol a motortol, lehet h jobb valasztas lenne egy husqvarna smr450-510, vagy egy 640es lc4 :( de az apriliaval egyutt most felsoroltam 4 motort es mindegyik eg es fold kiveve a 450-510...
Nagyon nehez dontes lesz ez a motorvalasztas, de remelem ndm nyulok melle...
Szerintem a 2006-2007 széria is csak akkor zabálja az önindítót, ha (hidegen) nehezen indul és állandóan kínozni kell. Viszont ha a hidegindítási hibát kiküszöböli valmilyen módon az ember, akkor szerintem nem róható fel számára gyengébb láncszemként, mint egyéb márkáknál! Megfelelő gyertyával, AC pumpával, ECU szoftverrel, (egy kis lábtartós trükkel),... orvosolható a probléma.
Szerintem nem konkrétan az alkatrészek minőségével vannak a problémák, mivel elég csúcsteknika van benne és rajta, hanem a nem megfelelő minőségű segédanyagok (tömítőpaszta, menetrögzítő,...) és az össze szerelési hanyagság okozz(t)a a legtöbb bosszúságot. Ha egy jó szerelő gondosan szétborítja a 2006-07 blokkját és megfelelő segédanyagokkal szakszerűen összerakja, akkor nagy valószínűséggel működni fog a teknika hosszú ideig rendesen!
Valós 2008 utáni Supermoto szerintem nem nagyon van a hazai piacon..., még Rxv-ben is ritka!
Sziasztok! Van valakinek elado sxv-je, 35kw alatti papirokkal? Nagyon megtetszettek, nagyon sokat olvastam utana, vannak neki elonyei de inkabb hatranyai, valamiert megis ez a moci fogott meg... Sokat olvastam a 2006 os szerianal, hogy oninditobol megevett 3-4 et is egy szezonban, de a 2008 as motoreval mar orvosolni lehet.
Maga a benzinpumpa ebayen van rengetek eladótól már ~7-8ezer körül.

link
Erre rá kell menni ha csak a fele igaz amit ír már jó!
Biztos kell neki a mani!
Bontott benzinpumpát keresek4
Sziasztok nem tudom figyelitek-e a sxv hirdetéseket de 1-2 hete nézegetem és van egy ami 800 rol indult asszem és most 650
esetleg ismeri valaki a mocit?
http://www.kepesmotor.hu/april...