Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a helyzet, amiről sajnos hajlamosak vagyunk mindannyian megfeledkezni, hogy ez egy üzemórás versenymotor(!), amit "X" üzemóránként szét kéne borítani és mindent átnézni és újrahúzni rajta!

Múltkor nem te vitted az Eleven Motor-ba...?
Na akkor mondj ilyet. Kiakarják fújatni (nem tudom mit jelenthet ez,kompresszor? ) ő ért hozzá nem én.
Ha meg beidegesít eladom darabokban és veszek egy másikat!
Én a helyedben inkább olyan szakemberre bíznám, aki keni-vágja a típust, az a tuti!
Rxv 450 gyertyapipát keresek..Már minden új,ez is kell..
Teljes generál után,nagytúra,kipróbáltam a vasat és újra szerelmetes lettem.. Hazaérek lemosom a talicskát,bepróbálom indítani és valami miatt igen nehezen indul..beindul és az eggyik henger csak fordulaton indul.. és nini,csak a pipa hibádzott,kitágult kicsit..:)
Előzmény annyi,hogy én már hallottam olyan hangot amit más még nem hallott. Olyan hang volt,mint amikor az ékszíj nyikorog az autóban,csak nagyon halkan. Később már lehetett hallani,hogy a csavarok már rendezkednek,hangosabb lett a motor. De a Tmk-s haver azt mondta,hogy ez semmi,mert az övéké is csattog. Mentünk még 150 km-t,majd kigyulladt az olajlámpa,(gondolom a szűrő megtelt) megálltam és ott már nem indult be. A kerék sem fordult el sebességben,2 csavar ott alul a képen beékelődött. Majd jött kb. 1 km föld és 12 km aszfalt kötélen!
Mivel és hogyan mossam át a motort? Valami jó tipp esetleg?

What the f..k?!
Nagyon sajnálom, ez elég szarul néz ki!
Volt valami előzménye, vagy csak egyszer csak...
Remélem nem a kerekerdő közepén mondta be az unalmast a teknika...?!
Sok sikert a projekthez!
Aha,így már értem.
Nem tudom,nagyon nem is néztem,mert agybajt kaptam. De szerintem a csavarok bele is martak (mintha láttam volna) Na meg nehogy majd ne legyen majd fasza forgás közben.
Mindegy,tudom,hogy neked van tekercsed.
Hopsz megfordította a képet, tehát itt a balos
Az a jobbos, kevesebb tekercses
Forgórész is sérült? Azom sajna nincsen.
Ja. Nem ezt vetted Aliceracing-től? Nem lett jó a tiédbe?
Az az érdekes,hogy pár hete illetve hónapja ragasztottam be mind a hat csavart.
Forgórész is kellene,cserélem azt is ,az a biztos.
Gondoltam,hogy az is eltömődött. Bár az lenne a legnagyobb gond. Majd valahogy át is kellene mosni.........
Basszus! Ugyanígy jártam anno a Drz-mmel. Újratekertem, de sosem lett az igazi.
Ez elég tipikus hiba sajnos SXV-n RXV-n és a rossz hír hogy a kis réz szál darabok elszokták tömíteni az olajpumpa szűrőjét is!
Van
Kinek van otthon ilyen cucc úgy,hogy leveszi a polcról és a kezembe adja?
Kulon is van 32-es kulcs 3000 penz.
Megnyitottam....de nekem semmi binner nincsen. Mindegy,ez engem úgysem érint. Nekem nem ilyen az órám!
Ha megalkudsz a táskákra akkor én megveszem és el is viszem neked az egyiket! Az alkudozást nem nekem találták ki,vagy kell vagy nem!
Pedig egyszerű "megtanulni", csak nyisd meg a Linket és ha megnyílt az oldal, akkor jobb klikk az egérrel és a "fordítás Binggel" menüpontot válaszd...!
Persze azért a józan "paraszt" logika nem árt úgy sem...!
Magyar leírások nincsenek!?
Pedig már megbeszéltük,hogy hüle vagyok! "It was Me "
Én is 1 kulcson gondolkozok. Van minden.......igaz nekem már nem nagyon kell vinni semmit,mert defektmentes vagyok......más meg nem lesz! A múltkor Pencnél elhajlott az első féktárcsa (megfogtam egy tuskót) de azt is tudtuk orvosolni,igaz segítséggel. Egy öreg elhívott minket a garázsába!
De nem csinálok segget a számból,ha te megveszed akkor enyém a másik. De legjobb ha valaki megveszi mindkettőt és lehet alkudni! Holnap megyek is Pestre,igaz más ügyben...........
It was Me!
Én még gondolkodok rajta, mert endurós szerszámos ővtáskám van saját szerszámokkal, egyedül 32-es kulcs nincs benne, ezért még gondolkodok rajta, hogy megér e nekem ennyit "egy kulcs"!