Akkor a múltkori teszt után nem az Alice Racing programot hagytad a motoron?
Mégsem jött be igazán?
Ment vissza az "eredeti" amivel vetted, vagy másikat is kipróbáltál?
" és megkell nézned hogy az olaj nem kakaós e,mert 2005 vagy 2006 tól összefolyhat az olaj a hűtőfolyadékkal a viz szivattyúnál "
Ezt ma találtam egy fórumban. Érdekes módon ez a motor mégis az egyik legtutibb!
Esett az eső.. Szombaton felpakoltam, szereztem futót is ismerősnek, vasárnap meg esett... .
Hidegen eddig indult, miután beraktam a Twin Air szűrő helyett a Pipercross ami nyitottabb, úgy picivel könnyebben indult. Alice Racinggal még nem próbáltam a hideg indítást, ott pályán már meleg volt a motor mikor rátettem a térképet.
Hogy sikerült a kecskeméti kiruccanás?
Másik programot is kipróbáltál, vagy csak a meglévőn állítgattál?
Gondolom a múltkor az Alice Racing programot hagytad rajta...
A "hideg" indítással nem voltak gondok? Könnyen indult?
Igen, én is egy kerekeztem egyet mikor nem akartam és vadulás közben jutott eszembe, hogy a kézvédő az nagyon kell....
by the way: itt a bizonyíték: MEGY a VAS
Szintén Acerbisre +1 (gyári is az, csak Aprilia felirattal), masszív, a műanyag védő köré van öntve, sok más modelnél külön rakod fel kis csavarokkal, azok könnyebben leesnek. Ebayen van hasonmás ~11 ezer körül, no azt NEM ajánlom Egyik barátomnak vettünk, hát nem túl minőségi mondjuk úgy...
Örülök, hogy sikerült megoldani a dolgokat, sok boldogságot az ifjú párnak .
Kézvédőben csak a tapasztalatomat tudom leírni. Eredeti racetech van fenn a kezdetek óta. Az universum motornál vettem alu nélküli volt 11ér, alus kb 17. Sm-re csak az alut is fel lehet szerelni. Eddig nem volt bajom vele. A tieden nincs ventilátor ? Gyorsan szerkányolj egyet.
Elnézést, nem tudtam billentyűzetet ragadni!
Uraim: Akksi tuningot megcsináltam( ytz 14 s, tartó lemezét Co hegesztettük át, és kapott egy BANNER.-t)
Gyertyák be két pólusúak.
Üzemanyagtank kipucol, , új AC pumpa.
kontakspréztem egyet, és gázpalackos tuninggal indult azonnal.
Jelzem, hogy apai ösztöneitek ide vagy oda, egy nagyon drága új motorról beszélünk, ami talján móka ide vagy oda, erős meg v2 ide vagy oda: nem méltó a technika jelenlegi állásához.
INDUL A VAS!
konkrétan olajosan, azonnal krossz cuccot felvettem, és az eddigi 71 km.-t 90 re úgy egytalpon meg is fejeltem.
Jó a motor.
Jelenleg egy SXV 450 programmal fut.kicsit visszavéve.
Amit tudok: motorja erős, és hibátlanul indula nagy akkuval.
fékei szuperek.Futóműve remek, és nagyon könnyű a moci.
Hibája az ülés alatt iszonyatos melegedés( akkut így biztosan kinyírja, ott még hőszigetelek kicsit)
És véleményem szerint a 100 as benzin nagyon kell neki.
Ne nevessetek ki, de tankonként 0,5 dl STHIL olajat adok neki.
Füstje semmi, és minimális kis kevést így ad a blokknak.
Dízel autómnál is bevált az ötletem, és minimális mennyiségről beszélünk.kb 1:100 as kenéske...
Szóval motoroztam, örültem, remélem a legjobbakat.Most szakad az eső 2 napja, hétvégén be is sarazzuk egymást talán....
Jelzem: semmi lábtartó pendítgetés, meg 3 rákulcsolás: a nagy akku, és új gyertya+ új AC pumpa megoldott mindent.
Kézbvédő tuningra szükségem lenne, és kérdezem ismét: nincs olyan típus amit könnyen és jól fel tudok szerelni?( és persze erős is)
Mégvalami: ventillátor: tudtok tanácsolni elektromos ventillátor motort amit próbáltatok és jól működik?
Hát azt mondanám hogy kezelhetőbb lett, felül pedig mintha erősebb lenne, de több tesztkör kellene, holnap ismét megyek kecskemétre, még nálam a kábel, így tudom probálgatni szerencsére.
Valakinek nem ismerős ez a motor..?!
Csak azért kérdezem hátha tudtok valamit az előéletéről?!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5-8244134
Azt hiszem Meca'System néven fut.
Mégsem jött be igazán?
Ment vissza az "eredeti" amivel vetted, vagy másikat is kipróbáltál?
Ebayen megint bontódik egy új SXV: LINK
Ezt ma találtam egy fórumban. Érdekes módon ez a motor mégis az egyik legtutibb!
Hidegen eddig indult, miután beraktam a Twin Air szűrő helyett a Pipercross ami nyitottabb, úgy picivel könnyebben indult. Alice Racinggal még nem próbáltam a hideg indítást, ott pályán már meleg volt a motor mikor rátettem a térképet.
Másik programot is kipróbáltál, vagy csak a meglévőn állítgattál?
Gondolom a múltkor az Alice Racing programot hagytad rajta...
A "hideg" indítással nem voltak gondok? Könnyen indult?
Szerintem alubetéteset vegyél,esésnél sokat felfog és először az hajlik nem a kormány!
Gyárilag baloldalt nincs rajta ventilátor?
by the way: itt a bizonyíték: MEGY a VAS
Köszi szépen!:-)
Ok, szernyákolok is ventillátort, nade milyen gépről?Tényleg 1 v 2 darabot raktatok fel ti?
A kézvédő asszem az alubetétes lesz mindenképp...
Kézvédőben csak a tapasztalatomat tudom leírni. Eredeti racetech van fenn a kezdetek óta. Az universum motornál vettem alu nélküli volt 11ér, alus kb 17. Sm-re csak az alut is fel lehet szerelni. Eddig nem volt bajom vele. A tieden nincs ventilátor ? Gyorsan szerkányolj egyet.
Elnézést, nem tudtam billentyűzetet ragadni!
Uraim: Akksi tuningot megcsináltam( ytz 14 s, tartó lemezét Co hegesztettük át, és kapott egy BANNER.-t)
Gyertyák be két pólusúak.
Üzemanyagtank kipucol, , új AC pumpa.
kontakspréztem egyet, és gázpalackos tuninggal indult azonnal.
Jelzem, hogy apai ösztöneitek ide vagy oda, egy nagyon drága új motorról beszélünk, ami talján móka ide vagy oda, erős meg v2 ide vagy oda: nem méltó a technika jelenlegi állásához.
INDUL A VAS!
konkrétan olajosan, azonnal krossz cuccot felvettem, és az eddigi 71 km.-t 90 re úgy egytalpon meg is fejeltem.
Jó a motor.
Jelenleg egy SXV 450 programmal fut.kicsit visszavéve.
Amit tudok: motorja erős, és hibátlanul indula nagy akkuval.
fékei szuperek.Futóműve remek, és nagyon könnyű a moci.
Hibája az ülés alatt iszonyatos melegedés( akkut így biztosan kinyírja, ott még hőszigetelek kicsit)
És véleményem szerint a 100 as benzin nagyon kell neki.
Ne nevessetek ki, de tankonként 0,5 dl STHIL olajat adok neki.
Füstje semmi, és minimális kis kevést így ad a blokknak.
Dízel autómnál is bevált az ötletem, és minimális mennyiségről beszélünk.kb 1:100 as kenéske...
Szóval motoroztam, örültem, remélem a legjobbakat.Most szakad az eső 2 napja, hétvégén be is sarazzuk egymást talán....
Jelzem: semmi lábtartó pendítgetés, meg 3 rákulcsolás: a nagy akku, és új gyertya+ új AC pumpa megoldott mindent.
Kézbvédő tuningra szükségem lenne, és kérdezem ismét: nincs olyan típus amit könnyen és jól fel tudok szerelni?( és persze erős is)
Mégvalami: ventillátor: tudtok tanácsolni elektromos ventillátor motort amit próbáltatok és jól működik?
AliceRacing RXV 550 Solenoid
AliceRacing RXV 550 Non-Solenoid
Vagyis a válasz: Igen!