Nézegettem ezeket a Silmoto kipufogókat, nem rossz! De nem tűnnek könnyen beszerezhetőnek...
Neked melyik kivitel van, az ami a gyári kipufogóvégekhez csatlakozik? Honnan sikerült hozzájutnod, eBay?
Na így néz ki egy ~50ezret futott SXV 550 kormánycsapágya. Már nagyon szar volt vele kanyarodni, darabos volt. Az alsó van jobban berágódva, tisztán kivehetőek a kopások. Hozzáteszem a motor kétszer is szét volt szedve teljesen festés miatt, és lezsírozva került vissza mindig a csapágy. Lejönni is úgy jött le ahogy kinéz, persze hozzávaló lehúzóm nincsen.
2007 körül lett kész a gép, azóta ment bele az 50ezer. Igen, a tankolás meg az olajcserék, kerékcsapágyak cseréje, hátsó lengőkar tűgörgőinek cseréje, egy hátsó teleszkóp felújítás, egy első teleszkóp olaj+ szimeringcsere, fékbetétek cseréje, 2-3 láncszett, illetve jelenleg folyik pont a két kormánycsapágy csere: bőven kijöttek a másfél misiből.
De legalább a blokkra nem kellett ráköltenem még egyszer ennyit.
Gratula az 50 ezerhez,nem kevés idő lehetett,és vagy másfél misi remélem egyszer én is elérem majd nyugdíjas koromban,egy kényelmes túraendúró nyergében.
Ja,meg az összes ktm-et,meg az összes japó supermotorokat. Mi szép is lenne ez a kategória,ha a Magyar emberre bíznák a tervezést. Mivel ez is üzemórás,az 550 mellet,lehet kicserélem benne a blokkot egy XT 660-ra.
Nekem semmi bajom az enyémmel. Egyedül csak az a +10 kiló nem tetszik,igaz az is csak akkor ha olyan helyen motrázunk. Az pedig elég sűrűn van. Két új közül választottam ezt (32km),megtanulni endúrózni pont jó volt. Nem szívesen törtem volna össze 1 új sixdays 500-at.
Momentán az verhetetlen!
Már én is gondolkodtam eladom, aztán elkezdtem vajon mit helyette?
És nincs más illetve van csak az rengeted mani egy KTM Factori 450.
Nem írok túl sűrűn egyikbe sem, csak akkor ha valamihez volt tapasztalatom vagy kíváncsi vagyok valamire.
Nem írom teli a fórumokat sok baromsággal mint itt a SM-en is sokan teszik!
Igen, neked 450ed van, nagy különbség!
Mert azokkal nem is volt annyi gond mint az 550el.
Érdekes módon mindenki szívott a társaságból a 2006-2007es 550 gépekkel.
Többet álltak mint mentek, talán saját tapasztalatainkból tanul az ember.
Nem véletlen szabadult meg mindenki tőlük, annyira marha jók lettek volna ma is meglennének.
A 2008nál már alapból javítottak sok mindent, én is azt írtam hogy azt már ajánlanám de az első második szériásat semmi képen sem.
Azt hogy ilyenkor írok ide pontosan azért van mert nem csak a jó dolgokat kell hallani a gépről, véleményt kért róla és nem csak pozitív van.
Én örülök hogy megszabadultam tőle, meg mások is akik úgy jártak mint én.
De most is azt mondom az új szériást már jobban bevállalnám.
Vitatkoznék az elöttem szóloval!
A 2006-2008- Közötti gépek töbsége már kilett javitva föleg ha fekete pasztát találsz a két blokk fél össze rakásánál ha narancs akkor még beteges!
De a drz az egy igénytelen öszvér ehez képest be vered a garázsba azt kész.
Egyébként nekem télen a dr-z is nehez indult le kellett döntenem majd úgy indult csak.
Ennél más trükk van momentán én télen nem motorozom 10c alatt fölötte igen nekem indul haramadikra mindig.
Az enyém 450 es és kevesebb a gond vele!
Momentán pont egy olyan emeber válaszolt neked akinek szerintem kb. egy évet volt ilyen nekem már meg van 5éve!
Akinek 550 van nem nagyon bír vele igen combos gép semmiképpen nem DR-Z!
Ha sima DRZ-S van neki annál sokkal szervizigényesebb, közúton használattól függően 500-1000 kilométer között kell olajat cserélni benne, ez egy versenymotor lámpával felszerelve.
2008 előttit semmiképp nem ajánlanék, sok gond volt velük.
Önindító, ventilátor, víz olaj összefolyás.
Nekem télen hajszárítóval kellett befújnom a levegőt hogy induljon.
Szép motor meg minden de sok gond van velük 2006-2007 széria.
Főleg nem napi használatra/közútra vennék ilyen motort mert igen akkor nagyon sűrűn kell szervizelned.
üdvözlet a motoros társadalomnak.
tapasztalt motorosok véleményére és segitségére lenne szükségem.
a közeljövöben szeretnék venni egy sxv-550 et. elsö látásra beleszerettem. a hangjátol a kinézetétöl teljesen elaléltam. tudom hogy ez az a motor amit szeretnék. sokan irják különbözö forumokon hogy szarok.-megbizhatatlanok. meg üzemórásak. segitsetek. én utszai használatra szereném a gépet. mit kell tudjak róla? eszt a gépet is állandoan szervizelni kell? én csak egy szép supermotort szeretnék. semmi pálya meg ilyenek., a tesomnak van egy drz-400 smje. mennyivel szerviz igényesebb mint a drz?
Neked melyik kivitel van, az ami a gyári kipufogóvégekhez csatlakozik? Honnan sikerült hozzájutnod, eBay?