Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nincs. De az Aprilia Af1 topicban biztos van. Azt többen olvassák.
és nincs ilyened véletlenül?
*első fékkart
Sziasztok!Rx 125 höz keresek alső fékkart és rugót a középsztenderhez.
Valaki rábarkácsolt egy robogógyújtást. Ami akár még működhetne is. Túlságosan nem ismerem ezeket, ezért ebben nem tudok segíteni. Viszont ha veszel hozzá egy trafót ami gyári, nagy valószínűséggel működni fog, és te magad be is tudod kötni.
szevasztok 1 kis segítség kellene ezt a motort ellopták tölem megtaláltam igy a lényeg az hogy nem ad szikrát nem értek a gyujtáshoz egyáltalán míg nálam volt ez a motor rúgtad ment direktre volt kötve most is úgy szeretném de nem tom hogy kell e hozzá valami elektronika vagy bármi feljön ez az 5 vezeték meg van a trafó
azt se tudom melyiket kéne a trafóra rakni meg volt még 1ilyen béres csepes kupak mi célt szolgálhatott nem tudom.Ebbe szeretném segitséget kérni
Rx-en gyárilag nem volt soha önindító. A helye azért van ott, mert rs-ekbe meg egyéb sportmotorokba is ez a blokk van.
A képet nézve, a tiéden gyárilag nincs önindító? Készült indítós és nélküli változat?
De, 10000 1/min fordulaton visszaveszi 12 fokra (0.74 mm) az előgyújtást, enduró beállításnál.
A kék trafó és a fekete között nem az a különbség hogy, a kék változtatja a fordulatszám függvényében az előgyújtást?
Valószínűleg a különböző hengerek miatt vannak ezek a beállítások. (GILARDONI 1 és 2) Meg az utcai és cross körülmények között.
160-ason is a 19 fok a jó (FHP Előtt 1,84mm van a gyújtás.)
Nekem is erre van beállítva.
Persze, érezhető a változás, amikor összeraktam a gépet és felraktam a gyújtást, akkor eléggé a szélére raktam, rosszul vette a fordulatot, hangosabb volt alapjáraton a kisebb előgyújtás miatt. Aztán amikor ma belőttem, halkabb lett, jobban vette a lapot pörgősöbb lett.
Szerintem azért van különböző típusokhoz más érték, mert pl sportgépeken hosszabb az áttétel, többet, hosszabban megy nagyobb fordulaton, és akkor már nem mindegy hol gyújt. Szerintem.
Az hogy 160ashoz is azt sajnos nem tudom, ezek gyári service manual értékek, a gyári blokkhoz.
hali!

nemtudja valaki hogy ez a fojtott vagy fojtatlan cdi?
Van valami érezhetőbb változás a 3 gyújtásérték között? Vagy csak fogyasztás? Melyik a legjobb? 160-as hengerhez is jók ezek a beállítások vagy nem?
De persze, egy strobival lett volna a legjobb belőni, de nincs ilyenem, és baráti körben sem sajnos. A fokoló is jó ötlet, bár szerintem így kivágva a 19 fok egyszerűbb volt nekem.
Ja és most látom lemaradt a táblázat.(nem szereti az SM a bmp-ét)
Stroboszkóppal nézve nem lett volna egyszerűbb? meg egy fokoló tárcsával? Amúgy nem rossz kis leírás. Figyelembe veszem a sajátomnál.
Újból itt! Leírom azoknak a gyújtásbeállítást, akik éppen ezzel szenvednek, vagy majd fognak!

Szóval sikerült belőni a gyújtást, megkerestem a felső holtpontot, majd megjelöltem ezt a blokkházon, a lendkerék egy adott pontjával, majd főtengelyt bázisnak használva kijelöltem a -19 fokot, az előbbi jelöléshez képest. (ez az enduróhoz való előgyújtás)
Fogtam egy 2mm-es kiütőt, majd a lendkerékben lévő lyukba beleraktam, és a lendkerék -19 fokos állása mellet, egyeznie kell ennek a lyuknak az alaplapon lévő kivágással.
Sokkal jobban pörög a motor, alapjáraton jóval halkabb ( nem én bolondultam meg a télen ), és megy mint egy gőzmozdony.

Mellékelek képeket, meg a táblázatot, amin írja az előgyújtást adott típusokhoz!

További szép napot!
Üdv.
Helló!
Tudnátok segíteni amal sem gyújtás beállításban? Szeríz könyvet egyáltalán nem értem, össze vissza ír mindent.. Pl.: nem állítható gyújtás ismérvei: fekete trafó, lyukak hiánya a lendkereken. Na már most nekem kék trafóm van, lyukak nélküli lendkerékkel, és jó pár ilyen összeállításban láttam eladót. Aztán el kezdi a nem állíthatós beállítását leírni és ott azt írja hogy a lendkerék lyukain át kell belőni (LIKE WTF).

Szóval most nem tudom mi alapján kéne beállítani, főleg hogy van a blokkötvényben egy jel, lendkerék szélén egy jel, alaplapon pedig 2 is.

Valaki tudna írni egy gyorstalpalót hogy is kéne?
Előre is kösz!
Rotax 123-as blokkal szerelt, RS-125-öst bontok, ha valakit érdekel alkatrész írjon e-mailt!
lefele kell lenije!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nektek az elektromos power hogy van berakva hogy tudjátok van az az alkatrésze ami oda csavarozva hengerhez és azon van egy kis "ablak"ahol bekell akasztani a bowdent a szelep végébe,na szóval az az ablak nektek lefele vagy felfele néz.Bocs ha hülyén fogalmaztam.
köszi, de már sikerült vennem egyet
nekem van! a hétvégén még ithon leszek ha kell! 06307316232
Helló!
Tudna valaki segíteni Amal Sem gyújtás beállításában? Manual csak annyit ír hogy csavarozzam fel és kész. Én a blokkfélben található jelzésre tettem az alaplapon lévőét, kérdés jó ez így?
Kicsit mintha hangosabb lenne a motor, bár már 2 hónapja szervízelés miatt állt a gép, de elég furcsa...