Valaki rábarkácsolt egy robogógyújtást. Ami akár még működhetne is. Túlságosan nem ismerem ezeket, ezért ebben nem tudok segíteni. Viszont ha veszel hozzá egy trafót ami gyári, nagy valószínűséggel működni fog, és te magad be is tudod kötni.
szevasztok 1 kis segítség kellene ezt a motort ellopták tölem megtaláltam igy a lényeg az hogy nem ad szikrát nem értek a gyujtáshoz egyáltalán míg nálam volt ez a motor rúgtad ment direktre volt kötve most is úgy szeretném de nem tom hogy kell e hozzá valami elektronika vagy bármi feljön ez az 5 vezeték meg van a trafó
azt se tudom melyiket kéne a trafóra rakni meg volt még 1ilyen béres csepes kupak mi célt szolgálhatott nem tudom.Ebbe szeretném segitséget kérni
Persze, érezhető a változás, amikor összeraktam a gépet és felraktam a gyújtást, akkor eléggé a szélére raktam, rosszul vette a fordulatot, hangosabb volt alapjáraton a kisebb előgyújtás miatt. Aztán amikor ma belőttem, halkabb lett, jobban vette a lapot pörgősöbb lett.
Szerintem azért van különböző típusokhoz más érték, mert pl sportgépeken hosszabb az áttétel, többet, hosszabban megy nagyobb fordulaton, és akkor már nem mindegy hol gyújt. Szerintem.
Az hogy 160ashoz is azt sajnos nem tudom, ezek gyári service manual értékek, a gyári blokkhoz.
De persze, egy strobival lett volna a legjobb belőni, de nincs ilyenem, és baráti körben sem sajnos. A fokoló is jó ötlet, bár szerintem így kivágva a 19 fok egyszerűbb volt nekem.
Ja és most látom lemaradt a táblázat.(nem szereti az SM a bmp-ét)
Újból itt! Leírom azoknak a gyújtásbeállítást, akik éppen ezzel szenvednek, vagy majd fognak!
Szóval sikerült belőni a gyújtást, megkerestem a felső holtpontot, majd megjelöltem ezt a blokkházon, a lendkerék egy adott pontjával, majd főtengelyt bázisnak használva kijelöltem a -19 fokot, az előbbi jelöléshez képest. (ez az enduróhoz való előgyújtás)
Fogtam egy 2mm-es kiütőt, majd a lendkerékben lévő lyukba beleraktam, és a lendkerék -19 fokos állása mellet, egyeznie kell ennek a lyuknak az alaplapon lévő kivágással.
Sokkal jobban pörög a motor, alapjáraton jóval halkabb ( nem én bolondultam meg a télen ), és megy mint egy gőzmozdony.
Mellékelek képeket, meg a táblázatot, amin írja az előgyújtást adott típusokhoz!
Helló!
Tudnátok segíteni amal sem gyújtás beállításban? Szeríz könyvet egyáltalán nem értem, össze vissza ír mindent.. Pl.: nem állítható gyújtás ismérvei: fekete trafó, lyukak hiánya a lendkereken. Na már most nekem kék trafóm van, lyukak nélküli lendkerékkel, és jó pár ilyen összeállításban láttam eladót. Aztán el kezdi a nem állíthatós beállítását leírni és ott azt írja hogy a lendkerék lyukain át kell belőni (LIKE WTF).
Szóval most nem tudom mi alapján kéne beállítani, főleg hogy van a blokkötvényben egy jel, lendkerék szélén egy jel, alaplapon pedig 2 is.
Valaki tudna írni egy gyorstalpalót hogy is kéne?
Előre is kösz!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nektek az elektromos power hogy van berakva hogy tudjátok van az az alkatrésze ami oda csavarozva hengerhez és azon van egy kis "ablak"ahol bekell akasztani a bowdent a szelep végébe,na szóval az az ablak nektek lefele vagy felfele néz.Bocs ha hülyén fogalmaztam.
Helló!
Tudna valaki segíteni Amal Sem gyújtás beállításában? Manual csak annyit ír hogy csavarozzam fel és kész. Én a blokkfélben található jelzésre tettem az alaplapon lévőét, kérdés jó ez így?
Kicsit mintha hangosabb lenne a motor, bár már 2 hónapja szervízelés miatt állt a gép, de elég furcsa...
azt se tudom melyiket kéne a trafóra rakni meg volt még 1ilyen béres csepes kupak mi célt szolgálhatott nem tudom.Ebbe szeretném segitséget kérni
Nekem is erre van beállítva.
Szerintem azért van különböző típusokhoz más érték, mert pl sportgépeken hosszabb az áttétel, többet, hosszabban megy nagyobb fordulaton, és akkor már nem mindegy hol gyújt. Szerintem.
Az hogy 160ashoz is azt sajnos nem tudom, ezek gyári service manual értékek, a gyári blokkhoz.
nemtudja valaki hogy ez a fojtott vagy fojtatlan cdi?
Ja és most látom lemaradt a táblázat.(nem szereti az SM a bmp-ét)
Szóval sikerült belőni a gyújtást, megkerestem a felső holtpontot, majd megjelöltem ezt a blokkházon, a lendkerék egy adott pontjával, majd főtengelyt bázisnak használva kijelöltem a -19 fokot, az előbbi jelöléshez képest. (ez az enduróhoz való előgyújtás)
Fogtam egy 2mm-es kiütőt, majd a lendkerékben lévő lyukba beleraktam, és a lendkerék -19 fokos állása mellet, egyeznie kell ennek a lyuknak az alaplapon lévő kivágással.
Sokkal jobban pörög a motor, alapjáraton jóval halkabb ( nem én bolondultam meg a télen ), és megy mint egy gőzmozdony.
Mellékelek képeket, meg a táblázatot, amin írja az előgyújtást adott típusokhoz!
További szép napot!
Üdv.
Tudnátok segíteni amal sem gyújtás beállításban? Szeríz könyvet egyáltalán nem értem, össze vissza ír mindent.. Pl.: nem állítható gyújtás ismérvei: fekete trafó, lyukak hiánya a lendkereken. Na már most nekem kék trafóm van, lyukak nélküli lendkerékkel, és jó pár ilyen összeállításban láttam eladót. Aztán el kezdi a nem állíthatós beállítását leírni és ott azt írja hogy a lendkerék lyukain át kell belőni (LIKE WTF).
Szóval most nem tudom mi alapján kéne beállítani, főleg hogy van a blokkötvényben egy jel, lendkerék szélén egy jel, alaplapon pedig 2 is.
Valaki tudna írni egy gyorstalpalót hogy is kéne?
Előre is kösz!
Az lenne a kérdésem hogy nektek az elektromos power hogy van berakva hogy tudjátok van az az alkatrésze ami oda csavarozva hengerhez és azon van egy kis "ablak"ahol bekell akasztani a bowdent a szelep végébe,na szóval az az ablak nektek lefele vagy felfele néz.Bocs ha hülyén fogalmaztam.
Tudna valaki segíteni Amal Sem gyújtás beállításában? Manual csak annyit ír hogy csavarozzam fel és kész. Én a blokkfélben található jelzésre tettem az alaplapon lévőét, kérdés jó ez így?
Kicsit mintha hangosabb lenne a motor, bár már 2 hónapja szervízelés miatt állt a gép, de elég furcsa...