Helló!
Van valakinek ilyen olaj pumpája eladó?
Igazából rossz is jó lenne nekem, mert csak a tárcsa kéne róla, mivel az enyémen elfáradt a bowden beakasztási lehetőségnél..
Helló!
Hello.
C5-ös semmiképp nem jó bele, csak a C4-es illetve C3 illesztésűt szoktak belerakni. (ha jól tudom C4 a gyári adat) Az most hogy műanyag vagy fémkosaras teljesen mindegy. Nekem speciel most műanyagkosaras van benne, azt mondják ezzel halkabb.
Leveszed a porvédőket, és mehet is a helyére ha illeszkedik a csapágyfészekbe.
Üdv
Hali!
Valaki tudna segeíteni hogy főtengelycsapágynak jó a 6206RS C4 ha kiveszem a porvédőt de ez műanyag kosaras...Valaki csinált már ilyet mert eddig én 6206 C5-t használtam ami fém kosaras!
A teleszkópról annyit azért tudni illik, nem mindegy milyen viszkozitású olajat használtok. ha puha rakjatok bele 15 vagy 20W-s olajat( ajánlom a Motult. )
Nekem is puha volt először én 15W-s olajat használok és a szimeringet is mást . Azóta nem volt baj vele ez 2 éve volt. Ugratásnál sem koppan le és jól állítható.
Ezeket se tudtam! A puha telót sok helyen olvastam, az enyémbe se volt olyan nagyon erős, bár még az nem volt állítható, de tetszett attól függetlenül. Remélem sikerül találni egyet, nem túl drágán. Köszöntem a segedelmet. Legjobbakat!
Igen, 95től máig rotax 122-es blokkal szerelik.
Szerintem nem érdemes ezekkel nagyon foglalkozni, inkább a 123-assal szereletekkel, mert ezekhez sokkal több az alkatrész, 122-es alkatrészek pedig hiánycikkek a használt piacon, és drágábbak is. Visszaolvastam a fórumban és azt írták hogy a teljesítményük közel azonos, szóval én rotax 123 mellett szavazok.
Jó kis gépek, erősek, felfüggesztés állítható elöl-hátul 94-es modellektől fogva, szóval ajánlom. Egyetlen negatívuma számomra a súlya. Nem mértem meg, de ha jól emlékszek 130 kiló körül írja a könyve... Illetve a puha első telókat szokták mondani, nekem ilyen bajom nincs mondjuk.
Sok sikert a vételhez!
Üdv.
Köszi szépen! Nincs még RX-em, de tervezek venni 1et hamarosan, úgyhogy ismerkedek. :) Egyébként mikori évjáratúval jobb foglalkozni? Láttan egy-két képen, mintha 122-es Rotax-al is szerelték volna már ezeket, bár nem vok biztos ebben. Előtte egy Tuareg Rally 125-ösöm volt, annak jobb oldalt van a benya csap, és bal oldalon a tank aljába is van egy csap, és ott van összekötve 1 csővel a 2 oldal, bár ott van tank, lehetne döntögetni
Még nyáron megmértem a 95 utáni kasztnis rx-emnek, be is másolom a kommentemet:
"Hali! Ha már senki se tudta/mondta el hány literes a tankja, így megmértem magam. Neten és service manual szerint 8.5 literes. Ennek ellenére 7 liter jött ki a normál nyitott csapnál, a tartaléknál pontosan 3 liter, és most jön a meglepi, tartalék állás után is volt még benne benzin, a tank jobb nyúlványába, nem is kevés, 1.5 liter... Persze a motort meg kellett dönteni szinte a földig hogy átfolyjon!
Azért az olaszok kitalálhattak volna a tankba egy járatot, amin átfolyik a benya, vagy egy átkötést külsőleg. Bár nézzük a jó oldalát, ha már a tartalék is kifogyott, akkor is el tudsz vergődni 1.5 literből egy darabig"
Helló!
Meg tudnátok mondani, hogy a kihajtás tengelyt koppig kell beütni, amikor már a válla ütközik a csapággyal, vagy valamelyik fogaskerékpárt kell egy szintbe hozni?
köszönöm a választ ThomasMc még azt szeretném megkérdezni hogy látom itt a forumon nagyon segítő kész vagy ha esetleg telefonon felhivnálak egy két szakmai kérdéssel zaklatásnak venéd e?
amúgy ha kész a vas én benne vagyok egy kis csapatásban
Van valakinek ilyen olaj pumpája eladó?
Igazából rossz is jó lenne nekem, mert csak a tárcsa kéne róla, mivel az enyémen elfáradt a bowden beakasztási lehetőségnél..
patvaros87@gmail.com
Üdv
Rotax 122-es hengert keresnék. Valaki tudna?
Hello.
C5-ös semmiképp nem jó bele, csak a C4-es illetve C3 illesztésűt szoktak belerakni. (ha jól tudom C4 a gyári adat) Az most hogy műanyag vagy fémkosaras teljesen mindegy. Nekem speciel most műanyagkosaras van benne, azt mondják ezzel halkabb.
Leveszed a porvédőket, és mehet is a helyére ha illeszkedik a csapágyfészekbe.
Üdv
Valaki tudna segeíteni hogy főtengelycsapágynak jó a 6206RS C4 ha kiveszem a porvédőt de ez műanyag kosaras...Valaki csinált már ilyet mert eddig én 6206 C5-t használtam ami fém kosaras!
Köszöntem!
rotax 122 power rugót és bowdent keresek!
van valakinek eladó?
Nekem is puha volt először én 15W-s olajat használok és a szimeringet is mást . Azóta nem volt baj vele ez 2 éve volt. Ugratásnál sem koppan le és jól állítható.
Szerintem nem érdemes ezekkel nagyon foglalkozni, inkább a 123-assal szereletekkel, mert ezekhez sokkal több az alkatrész, 122-es alkatrészek pedig hiánycikkek a használt piacon, és drágábbak is. Visszaolvastam a fórumban és azt írták hogy a teljesítményük közel azonos, szóval én rotax 123 mellett szavazok.
Jó kis gépek, erősek, felfüggesztés állítható elöl-hátul 94-es modellektől fogva, szóval ajánlom. Egyetlen negatívuma számomra a súlya. Nem mértem meg, de ha jól emlékszek 130 kiló körül írja a könyve... Illetve a puha első telókat szokták mondani, nekem ilyen bajom nincs mondjuk.
Sok sikert a vételhez!
Üdv.
"Hali! Ha már senki se tudta/mondta el hány literes a tankja, így megmértem magam. Neten és service manual szerint 8.5 literes. Ennek ellenére 7 liter jött ki a normál nyitott csapnál, a tartaléknál pontosan 3 liter, és most jön a meglepi, tartalék állás után is volt még benne benzin, a tank jobb nyúlványába, nem is kevés, 1.5 liter... Persze a motort meg kellett dönteni szinte a földig hogy átfolyjon!
Azért az olaszok kitalálhattak volna a tankba egy járatot, amin átfolyik a benya, vagy egy átkötést külsőleg. Bár nézzük a jó oldalát, ha már a tartalék is kifogyott, akkor is el tudsz vergődni 1.5 literből egy darabig"
Meg tudnátok mondani, hogy a kihajtás tengelyt koppig kell beütni, amikor már a válla ütközik a csapággyal, vagy valamelyik fogaskerékpárt kell egy szintbe hozni?
köszönöm a választ ThomasMc még azt szeretném megkérdezni hogy látom itt a forumon nagyon segítő kész vagy ha esetleg telefonon felhivnálak egy két szakmai kérdéssel zaklatásnak venéd e?
amúgy ha kész a vas én benne vagyok egy kis csapatásban