húúú srácok iszonyat dúrva lett a gép....ezek a kerekek úgy tapadnak az útra mint a szar....nagyon dúrván fekszi az utat....a felújított telók meg.....még keményebbek, iszonyatos mennyire elnyelik az úthibákat....nagyon böszme lett a picike
jah nekem is kéner, szivesen beszélgetek én is tapaztalatrol meg ugy általában ilyen vagy akár más témában is:D Csiszié meg Dirty85é kellene, nekik ninsf még meg asszem, de aki kaar felvehet, csoola@freemail.hu
hát nekem 350-370 még nem lene gond, több pénz nin cs szoval azért már fullos, rendszámos gép kell méghozzá max 11 kW-os forgalmival, jogsim követeli, lehet h nem szol rendör, de nem akarok emiatt izzadni
nagyon tetszik az RX, kicsit jobban mint a DT, csak aza baj h árban nagyon magas szerintem, föleg ami nekem megfelelne... ezrt vagyok vele ugy h inkább ezt az ujabb DT-t megveszem, eljárkálok vele utcán (napi használatban) meg hétvégén endurozgatni, aztán két év és korlátlan, akkor meg vagy eladom vagy elcserélem... RX se maradna tovább, mindenképp veszek nagyot, majd attol függ milyen pénz ál rendelkezésre
Ahogy én tudom, egy 2003as DT125, fél milla körül van...
Ez csak az én meglátásom, hogy ha veszel 250e körül egy használtat, és ha úgyis van nálad még 250e azon felül (márpedig ha fél millás DT kell, akkor biztos van van tartalék), akkor nem egyszerűbb azt a pénzt egy szinte már full felújításra költeni? Akkor ugyanannyi pénzből van egy fullra megcsinált motorod, amivel többet tudsz menni gond nélkül, mint egy hiába hogy újabb, de állapotában lehet rosszabb, alig pár éves géppel...
De remélem nem értesz félre, én nem akarlak rábeszélni az RX-re!
soha nem mondtam h hudeerös lesz egy DT... 22-25 le a nagyobb karbival meg tuninggal talán, nem több az biztos
de sztem egy 15 éves RX se 33 loerös
nah a lényeg, ha DT lesz akkor egy 2003-as lesz, nekem utcára + erdőbe szerintem ideális, mertz a 80-as is jo volt ott, crosspályára meg nem járok, arra nem ezek valok
kicsit elmentünk off irányba itt XD
amugy ez hol van ? bikez.com? sok "érdekeset" olvastam már arra csak azért:D nah mindegy, nem akarom én megcáfolni, lehet h annyi, de nem is kell RXel hasonlitgatni, az más kategoria :D
de még az se teljesen biztos h az lesz, csak van rá kilátás, bár valszeg hétvégéig dönteni kell
fojtott, rx mennyi 7000-en sztem az sincs 25 ott:) nem mondtam h olyan lesz mint egy RX egy nagyobb karbitol hanem erösebb lesz mint gyárilag...csak itt divat kiforgatni a szavaim
sztem nyitva, nagyobb karbival meg egy jo kipuffal lesz olyan 25 lo körül 10000es fordulatnál...
aztán meg majd vagy eladom vagy elcserélem valami erösebbre :D
mindenesetre szerintem jobb vétel mint egy 10 éves motor lassan fél milláért
Egy új nagy karbi? Szerinted azzal minden ellenne intézve?
Apropó, ha valaki tud eladó karbit, ami eredetileg 250es 2T cross gépen volt, akkor vevő lennék rá, mert akkor az RX is úgy megy majd mint a CR250 vagy a KX250...
erdőt birni fogja az hidd el, amennyivel gyengébb annyival strapabirobb, megbizhatobb
mellesleg ha megveszem amit kinéztem akkor maj azért frankon kap egy uj nagy karbit meg tervezek egy rezot is , azzal már majd felveszi a versenyt az apriliával is :) futomüve meg nem olyan ganyé, a kisebb DT-é se szar (80as amim volt) az is birta, ennek meg kb olyan van mint a cagiva w8nak, anak se forditott és nagyon jo volt, kemény amilyennek elnnie kell, csak ez is legyen olyan, ne üljön be nagyon... a központi gázost meg tapasztaltad h milyen szervizelni :D
jah és ami még nagyon fontos, h 5 éveset kapok egy 13 vagy még régebbi RX áráért!
nagyon tetszik az RX, kicsit jobban mint a DT, csak aza baj h árban nagyon magas szerintem, föleg ami nekem megfelelne... ezrt vagyok vele ugy h inkább ezt az ujabb DT-t megveszem, eljárkálok vele utcán (napi használatban) meg hétvégén endurozgatni, aztán két év és korlátlan, akkor meg vagy eladom vagy elcserélem... RX se maradna tovább, mindenképp veszek nagyot, majd attol függ milyen pénz ál rendelkezésre
Ez csak az én meglátásom, hogy ha veszel 250e körül egy használtat, és ha úgyis van nálad még 250e azon felül (márpedig ha fél millás DT kell, akkor biztos van van tartalék), akkor nem egyszerűbb azt a pénzt egy szinte már full felújításra költeni? Akkor ugyanannyi pénzből van egy fullra megcsinált motorod, amivel többet tudsz menni gond nélkül, mint egy hiába hogy újabb, de állapotában lehet rosszabb, alig pár éves géppel...
De remélem nem értesz félre, én nem akarlak rábeszélni az RX-re!
de sztem egy 15 éves RX se 33 loerös
nah a lényeg, ha DT lesz akkor egy 2003-as lesz, nekem utcára + erdőbe szerintem ideális, mertz a 80-as is jo volt ott, crosspályára meg nem járok, arra nem ezek valok
kicsit elmentünk off irányba itt XD
Remélem ez nem irónia, és tényleg mellettem állsz!
de még az se teljesen biztos h az lesz, csak van rá kilátás, bár valszeg hétvégéig dönteni kell
sztem nyitva, nagyobb karbival meg egy jo kipuffal lesz olyan 25 lo körül 10000es fordulatnál...
aztán meg majd vagy eladom vagy elcserélem valami erösebbre :D
mindenesetre szerintem jobb vétel mint egy 10 éves motor lassan fél milláért
Year: 2003
Power: 13.90 HP (10.1 kW)) @ 7000 RPM
Torque: 14.20 Nm (1.4 kgf-m or 10.5 ft.lbs) @ 7000 RPM
Apropó, ha valaki tud eladó karbit, ami eredetileg 250es 2T cross gépen volt, akkor vevő lennék rá, mert akkor az RX is úgy megy majd mint a CR250 vagy a KX250...
biztos jó lesz azis
mellesleg ha megveszem amit kinéztem akkor maj azért frankon kap egy uj nagy karbit meg tervezek egy rezot is , azzal már majd felveszi a versenyt az apriliával is :) futomüve meg nem olyan ganyé, a kisebb DT-é se szar (80as amim volt) az is birta, ennek meg kb olyan van mint a cagiva w8nak, anak se forditott és nagyon jo volt, kemény amilyennek elnnie kell, csak ez is legyen olyan, ne üljön be nagyon... a központi gázost meg tapasztaltad h milyen szervizelni :D
jah és ami még nagyon fontos, h 5 éveset kapok egy 13 vagy még régebbi RX áráért!
mé veszel oat vazzzzz?
de még egy rendszám is
meg az enyémre is