Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazd meg !
kb úgy megy mint 1 crm...nem úgy mint 1 RX
Power beállitási gondok is lehetnbek nem?
javitsatok ki ha nem de nekem sokáig dadogott a gép , service manual szerint belőttem a póvert azóta megy mint azííítélet :D
így dadog meg minden? próbálj 1 gyertya cserét...
én kipucolnám a karbit meg átnézném a fuvokákat, szoval leellenörizném hogy kap-e rendesen zabálni
Ez sokminden lehet. Lehet trafóhiba, membrán, lehet egy dugulás, vagy a csapnál vagy a karbiban. Látni kellene.
Hali! Van egy 125-s RX em. Leírom, hátha láttatok már iet! Eddig teljesen jól ment a gép már megvan lassan két éve és nem volt vele semmi komolyabb gond. Most hogy itt a jóidő és töbet mentem vele előjött egy ien kopogó hang mikor leesik a fordulatszám mikor meg kezdene kipörögni, nyitna a szelep egyes sebeségek végén mindig visszaesik a fordulat, olyan mintha nem kapna benzint, csak mikor elváltok hamarabb kezd húzni megint.. Volt már vkinek ien? Nem tudjátok mi lehet a baj? Előre is kösz!
Hát nemtom... szerintem több bukatatója is lehet egy ilyen építésnek, elég ha csak a blokk azon részére gondolunk, ahol a lengővillával találkozik a felfogatás... meg aztán a többi blokk felfogatás, vezetékelés, stb stb... Azért képet tényleg szívesen elfogadnánk, kíváncsi vagyok rá nagyon!
hát szerintem egy nap altt soha a büdös életbe nem rakod össze
Kérünk képet...
Már csak azé mer kb 1,5 hónapja így tolom és eddig semmit nem vettem észre. És kb 1 nap volt mire csórikám összerakta. nah mind1 de inkább hallgatok rátok bolcsebek vagytok visszalakítom de a blook az marad az enyém!:D Akk összevásárolgatok 1 25-öst:D köszi
És ha megnézed, az 50es blokkok fordítottjai a 125ös blokkoknak, lánckerék másik oldalon van stb!
Telók, fékek, váz, ez mind kevés hogy elviselje a 125ös blokkot! Értelmetlen munka, főleg, hogy szerintem az átalakítás többe kerülne, mintha egy 125öst vennél!
100.000ft kb
Így, így kolega
hát pontosan nemláttam mert fényképezőt kapcsoltam ki
elnézte a féket
quados az vad volt
a lényeg igazából annyi lenne, hogy felejtsd el és add oda a 125ös blokkot ingyé Fepinek
Nem megoldható, mert az 50es elvászámba benne van a típuskód, eléggé nagy az ütközés. Valamit az 50es motorok sehol nincsennek regisztrálva az országba szal ez egy másik ok. Ha esetleg mégis valamilyen módon hivatalosítani tudnád az 50es motorod, akkoris kell KPMes átépítési engedély ami szintén pénz és úgysem kapja meg. Másik dolog, ahogy tanul kolegám (xlzx) említette, elcsvarja a vázat + gyengék hozzá a telók, eltörne először 1-2 küllőd, aztán sorba az összes ésszétrepedne az agy a gyenge küllők miatt. A fékek is gyengék hozzá. Életveszélyes lenne...

Üdv: Pisti
elfogja csavarni a vázat, ez egy nagyon hülye ötlet. telók se lesznek jók...
Hy!
Lenne egy olyan kérdésem hogyha aprilia rx50-be 125-ös blokkot operálunk, akkor utánna van-e vmi módja a levizsgáztatáshoz h rendszámot kapjon?köszi
mondjuk egy 96-os RX (vagy egy kicsivel azutáni) mennyibe szokott kerülni kb rendszámmal mindennel?
egy rx 125 forgalomba helyezése kb 80ezer ft cakk pakk ez persze az évjátattól függ..
nekem van
jah mondta is a srác h nem lesz titanic mert nem tudták helyrepofozni és amin voltam azon nem is volt :D a pálya végét vitte el amugy vagy mit cisnált, elesett?:D a másodikon a quados dölt egyet az nem volt komoly :D