Sziasztok!Èrdeklődnèk,hogy valamelyikőtök jàrt-e màr ìgy!?Van egy 2002-es RSV1000 Millèm,amiòta meg vettem olyan problèmàm van vele,hogy hidegen elsőre startol,ha bemelegszik viszont nagyon nehezen 10-15 startolàs mire be indul,közbe villog az EFI,azt egyszer csak elkapja,azt eltűnik a kijelzőről minden,s csak azt ìrja Diagnoztika 1!Közbe az inditàskor erős benzin szag van,közbe lő egyet-kettőt!De ha megàllsz vele,s vàrsz vagy fèl òràt hogy hűljön,elsőre indul!Mi okozhatja ezt,valaki esetleg talàlkozott ilyennel?!
Sziasztok! Kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. Van egy 1999-es a Mille-m, rá tudom-e tenni az újabb fejidomot? Az alsó idomokhoz passzol-e? Az enyémen van az a négy "szemöldök" a lámpa felett, az újabb, 2001-es pedig a kétoldalt légterelővel ellátott változat.
Már akkor amikor vettem a gépet akkor azonnal a Solvart, mosfet hétvezetékes fesz.szabályzó került bele.
Egy ideig oké és most a szívás🥴
De egyszer csak vége lesz ennek a problémának is remélem.😁
Tekercs és tekercs között 0.04 ohm.
Kivezetések és a vasmag között pedig nem mutatott a műszer hibát.
Elküldtem az egyik + generátort és a gyári fesz.szabályzót a Motobees-hez!
Ha kell akkor tekerje újra, vizsgáljon meg mindent csak legyen már vége ennek a generátoros mizériának.
Sziasztok!
Megint egy genetátoros probléma.
Csak most ez annyiban más, hogy új mostfet fesz.szabályzóból nem jön ki csak 12,5volt.
Két generátort is cseréltem és mind a kettő nem leégett kívülről.
Műszerrel mérve nem találtam a generátoron hibát.
Tud valaki valami ötletet adni?
Ennek sok oka lehet.
Ennyi információ kevés illetve felesleges lenne egy hosszú listát írni arról, hogy mennyi minden okozhatja az égés kimaradás.
El kell kezdeni szűkíteni a kört.
Szikra van?
Benzin van?
Kompresszió van?
.
.
.
.
Sziasztok. Egy olyan problémám adodott, hogy menet közben leállt az egyik henger, nem éget. Túrán voltam, előtte minden cserélve (gyertyák,olaj stb.). 2008as gép, 48000km, még nem volt vele gondom, kivéve generátor, ami újra lett cserélve. Előre is köszi ha valaki tudna segíteni infóval.
Sziasztok!
Keresek aprilia RSV Mille R Colin Edwards edition motort! Ezen kívül keresek aprilia RSV 1000R Factory-t, főként a képen lévő színben, de más is jó lehet. Aki tudna eladót, vagy olyat hogy van az a pénz amiért eladó, vagy ismer valakit akinek ilyen van, vagy tudja hogy merre keresgessek kérem keressen itt, vagy a következőkön: w1ll1@freemail.hu 06harminc8596682.
Köszönettel, Major Vilmos
Szerintem addig ne vegyél generátort amig a lehetséges okokat ki nem zártad.Fesszab., vezetékek, csatlakozók....
Az a legegyszerűbb, ha megnézed a generátort, hogy nincs e megégve. Vedd le a deklit aztán meglátod. Így talán csak egy tömítésedbe kerül. ;)
B.U.É.K!!! :)
Köszönöm az infót! Igen én is erre gondoltam. Az index nem akar "katogni", gyanús a relé. Tegnap éjjel szétbontottam az idomokat is, minden a helyén , kábelek szépek, rendben vannak. Viszont ismét mértem töltést és 13,2-13,6V között van, amit keveslek, illetve azt nem tudom, hogy a generátor három szálán fel mehet-e 6000 fordulat fölött 160V-ig a feszültség? A normál az 40-70V között van. Sajnos olvastam, hogy a generátor hajlamos megadni magát ebben a motorban is (mert az japán ) . Lehet, hogy beleállok egy cserébe és akkor biztos, hogy nem rontja el a következő szezont. Kellemes, Békés ünnepeket minden motoros bajtársamnak!
Sziasztok! Szeretnék kérdezni! Vettem egy 2003-as RSV Mille-t (egy lámpás).Napi rohangálásnál, kb. 8-10 indíózás, világítással, araszolgatással semmi jele az akkumlátor merülésének, de egy nap állás után le van merülve az akksi. Yuasa, egyéves. Beleraktam egy régebbi akkut is, ami még jó és ugyan ez a tünet. Semmi extra kütyü nincs beépítve, gyári az egész. Töltés a műszerfal szerint 12,1-12,3V ami elég kevés, de multiméterrel mérve az akksin 13,9-14,2V ami pedig jó. Nem túrtam még mélyebben bele, hátha valakinek van már tapasztalata ezzel az olasz géppel. A jótanácsokat előre is köszönöm és Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
Igaz, hogy csak időszakosan jelzi
Egy ideig oké és most a szívás🥴
De egyszer csak vége lesz ennek a problémának is remélem.😁
Kivezetések és a vasmag között pedig nem mutatott a műszer hibát.
Elküldtem az egyik + generátort és a gyári fesz.szabályzót a Motobees-hez!
Ha kell akkor tekerje újra, vizsgáljon meg mindent csak legyen már vége ennek a generátoros mizériának.
~ 75 V lenne a célérték.
Ellenállás értékek?
Alapjáraton 17 Volt és nincs eltérés fázisok között.
3000 fordulaton 37 Volt és itt sincs eltérés fázisonként.
Köszönöm a segítségedet!
Holnap csinálok egy pontos mérést és az értékeket leírom.
Megint egy genetátoros probléma.
Csak most ez annyiban más, hogy új mostfet fesz.szabályzóból nem jön ki csak 12,5volt.
Két generátort is cseréltem és mind a kettő nem leégett kívülről.
Műszerrel mérve nem találtam a generátoron hibát.
Tud valaki valami ötletet adni?
Ennyi információ kevés illetve felesleges lenne egy hosszú listát írni arról, hogy mennyi minden okozhatja az égés kimaradás.
El kell kezdeni szűkíteni a kört.
Szikra van?
Benzin van?
Kompresszió van?
.
.
.
.
Keresek aprilia RSV Mille R Colin Edwards edition motort! Ezen kívül keresek aprilia RSV 1000R Factory-t, főként a képen lévő színben, de más is jó lehet. Aki tudna eladót, vagy olyat hogy van az a pénz amiért eladó, vagy ismer valakit akinek ilyen van, vagy tudja hogy merre keresgessek kérem keressen itt, vagy a következőkön: w1ll1@freemail.hu 06harminc8596682.
Köszönettel, Major Vilmos
Szerintem addig ne vegyél generátort amig a lehetséges okokat ki nem zártad.Fesszab., vezetékek, csatlakozók....
Az a legegyszerűbb, ha megnézed a generátort, hogy nincs e megégve. Vedd le a deklit aztán meglátod. Így talán csak egy tömítésedbe kerül. ;)
B.U.É.K!!! :)
+36306243387