Mit takar az a "főtengelyes"-ség? Megdöglött az olajszivattyú vagy a hajtókarcsapágy, vagy a főtengelycsapágy ment tönkre, vagy elszakadt eltört valami?!
Hát én most vettem kb1200 km-t tudtam vele menni aztán kilehelte a lelkét. Lehet hogy szar olajjal hajtották. Mikor vettem elvileg totál friss volt az olaj, megnézem szép színe volt. Mindenesetre jól meg szívtam vele. Egy reccsenéssel megállt utána olyan hangja lett hogy trélerrel vittem haza. Előtte szép hangja volt, nem kopogott semmi előjele nem volt.
Sziasztok valakinek közületek volt már főtengely problémája? Kíváncsiság képpen, mert az enyém összefosta magát, mennyire gyakori jelenség ez? Már 2 hónapja nem tudok motorozni és ki tudja mikorra lesz kész. :(
Egyáltalán nem kényelmesebb a csutka kormány, a tunci nagyobb mint az sv, még az 1OOOnél is, illetve a kormány dőlésszögét tudod állítani, eltolod magadtól, aztán ráhajolhatsz.
Az idomos eléggé összehajtogatna szerintem. Meglehetősen magasan van a lábtartó, lent a kormány, véleményem szerint összeérne a térded és a könyököd. Tuono az egyenesebb üléspozíció miatt lényegesen kényelmesebb.
Köszönöm a lehetőséget! Esetleg két hét múlva jössz Gajavölgybe, Móri motoros találkozóra?
Valakinek egyébkétn van tapasztalata az idomos és csupasz változat összehasonlításában? Magas ember számára lényegesen kényelmetlenebb a csutkakormány? Tudom egy hosszabb út a döntő, de szükség van valami kiindulsára..
Kormányon kívül van eltérés benne? SV-n túrakormány van, azonban úgy érzem hogy kényelmesebb lenne a csutkakormány. Valamivel nyújtottabb lenne a kezem, nem kéne úgy magam elé húznom. Vagy rosszul gondolom? Sajnos még nem volt alkalmam hosszabb úton kipróbálni. Egyébként az első szériát néztem, ami árban beleférne nekem. Akár RSV akár Tuono.
Én az RSV-vel néha 5-600 km-t is mentem naponta. Soha semmi bajom nem volt, nekem marha kényelmes volt ahhoz képest, hogy egy sportmotorról beszélünk, de én egy törpe vagyok hozzád képest a magam 180 centijével
én 193 vagyok, a tuono teljesen kényelmes, egy seggel simán lementem vele Szarajevóba fáradság nélkül. Nagyon más lehetőségem amúgy sem lenne a váltásra, mert a 4henger szóba sem jöhet. Mentem RSV-vel is többször, de a méreteiddel utálnád.
Ha nem forgat akkor az első az akksi, de vigyázni kell vele, mert a rossz akksi tönkrevághatja az indítórelét, tehát akksicsere és úgy próbálkozzatok. ha forgat és úgy nem indul, akkor lehet hogy minden o.k. csak belerohadt a régi benzin. Új benzint + injektortisztítót bele és hajrá. Előbb utóbb indulnia kell. ha így sem indul, akkor szervíz és rá kell kötni computerre hogy mi a hiba.
Télen szeretnék kategriát váltani, jeleneg egy 06-os SV650N-t nyúzok. Egyelőre nem tiszta a kép hogy mire szeretnék váltani, de valami sportosabb, komolyabb futóművel rendelkező motorra, annyi szent! Egy évben többször is jól jön hogy fel van dobozolva a motorom, bár nem áll messze tőlem akár egy CBR-t is feldobozolni (egy túra erejéig) :)
Eddig több motort is nézegettem, kisebb 600 körüli sportokat, itt a 4 henger miatti teljesen más karakter, hogy alul semmi erő, emiatt ódzkodom, illetve önmagában a motor mérete miatt
Újabb 1000 sport, itt a méret már totálisan megegyezik, viszont motorerővel alul sem lenne semmi probléma
Régebbi 900RR, ZX9 és társai, eddig talán ők az egiyk legszimpatikusabb befutók min a méret mind az erő miatt
És Tuobo/RSV páros, az ár miatt főként a régebbi típusok.
Hogy miért is ennyire kardinális a kényelem? Nem vagyok elkényelmesedve, SV-vel is tettem meg napi 7-800 km-t utassal, a gyárihoz képest megemelt lábtartóval, viszont alulról súrolom a 200 centit, ami azért sok típust kizárhat.
Mit gondoltok, túlzottan irreálisak az elvárásaim ilyen mérethez?
Szerintem meg hülyeséget beszélsz. Regisztrálva vagyok másik névvel csak nem tudom a bejelentkezéshez az adatokat meg semmit mert régen léptem fel, amúgy az előző felhasználónevem kullderiola,megnézheted! De amúgy Polyák Lacinák vagy Kenyérnél is utánna kérdezhetsz hogy ismernek-e! De amúgy itt egy kép róla még mikor az enyém volt. Az utánnam lévő 2 tulajról tudok, utánna viszont már sajnos nem tudtam nyomon követni! Nagyon szeretem ezt a vasat, sok emlék fűz hozzá , és szeretném visszavásárolni ha még jó állapotban van második motornak!ennyi...
Valaki rakott már "magasabb csutka" kormányt RSV-re? Ha igen mennyit engednek a vezetékek és a csövek ?
Valakinek egyébkétn van tapasztalata az idomos és csupasz változat összehasonlításában? Magas ember számára lényegesen kényelmetlenebb a csutkakormány? Tudom egy hosszabb út a döntő, de szükség van valami kiindulsára..
Szóval szerintem is a Tuono a Te motorod a majd' 2 métereddel....
Télen szeretnék kategriát váltani, jeleneg egy 06-os SV650N-t nyúzok. Egyelőre nem tiszta a kép hogy mire szeretnék váltani, de valami sportosabb, komolyabb futóművel rendelkező motorra, annyi szent! Egy évben többször is jól jön hogy fel van dobozolva a motorom, bár nem áll messze tőlem akár egy CBR-t is feldobozolni (egy túra erejéig) :)
Eddig több motort is nézegettem, kisebb 600 körüli sportokat, itt a 4 henger miatti teljesen más karakter, hogy alul semmi erő, emiatt ódzkodom, illetve önmagában a motor mérete miatt
Újabb 1000 sport, itt a méret már totálisan megegyezik, viszont motorerővel alul sem lenne semmi probléma
Régebbi 900RR, ZX9 és társai, eddig talán ők az egiyk legszimpatikusabb befutók min a méret mind az erő miatt
És Tuobo/RSV páros, az ár miatt főként a régebbi típusok.
Hogy miért is ennyire kardinális a kényelem? Nem vagyok elkényelmesedve, SV-vel is tettem meg napi 7-800 km-t utassal, a gyárihoz képest megemelt lábtartóval, viszont alulról súrolom a 200 centit, ami azért sok típust kizárhat.
Mit gondoltok, túlzottan irreálisak az elvárásaim ilyen mérethez?