Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem életre halálra megyek, csak ahogy jól esik, hogy ne legyen baj belőle
Majd az Aprilia nyílt napra megyek ki, ha olyan lesz az idő. Egyébként a motor lehet, hogy a ringen lenne igazán elemében, de a gyenge pont az én vagyok...
Bélám, mikor hozod ki a sárga dögöt megfuttatni kicsit az ügetőn?
Mégis csak a ringen van elemében az a motor
Köszönöm srácok!
Elég faxán be vagyok védve
Kenyér!
Valaki kritizált? Ja, egy senki! Jó az, amit csinálsz! Én ugyan keveset szólok hozzá, de majd' minden nap belátogatok az rsvforum.com-ra, s tetszik, ami ott van. Csak így tovább!
Na kenyér, ezt a csókát jól kiosztottad !
Többek között én is.
És neked még sohanem ajánlottam fel személyesen.
Talán mert közöd nincs az olasz gépekhez
És ha már önreklámozás:
Én legalább leteszek valamit az asztalra a motorosokért(még ha nem is túl sokat),és senkitől nem kérek semmit cserébe!
Viszont adok! önzetlenül, ingyen, akár úgy is, hogy segget kell érte nyalnom!
És mindeztazért, hogy akik OTT vannak, jobb-könnyebb legyen!
Pl.: klubbkártya tagdíj nélkül, kedvezményekkel-amiből szinténgy forint hasznom nincs)
Ha ez szerinted probléma, akkor nagyon nagy baj van a fejdben barátom!
Majd mikor az offroad-os topikodban póbálkozok be kérlek hurrogj le újra!
Köszönettel
Közöd hozzá?
Amúgy az itt lévő emberek 90%-a ott is jelen van, és érdekes módon akit ez a topik érint, azok közül senkit sem zavar. Ráadásul marhára nem magát reklámozza, hanem saját erőből önzetlenül tart fent egy fórumot nekünk, értünk.
Nem unod még ezt az állandó önreklámozást?
Szerinted akiknek itt reklámozol nem tudnak róla?
Kezd unalmas lenni, hogy itt minden egyes hozzászólás után jössz és írsz egy linket.

Fogadd már el hogy van aki itt szeretne beszélgetni!
Az enyém nem rázkódik-csúszkál,pedig már gurultunk párszor együtt 200 felett.
jóval stabilabb,mint a tl. könnyebben kezelhető.

a tl 200 felett kígyózott,nem tartotta az egyenest,szitált picit. ha jobban a tankra hasaltam akkor mérséklődött.de meg lehetett szokni.
Nekem ma esti hungaroring
Mert a millék űberállat gépek
támadjátok meg az rsvfórumot!
Pfvari!
Jössz hónap e-ringre?
Van gumám!
Alázni készülök
igen kicsit nyulos az indulás, de nekem is öröm volt a TL után, pedig azt is szerettem, viszont ez sokkal bolondbiztosabb, könnyebb, precizebb, szeretem
de viszont sokkal rosszabbra számítottam, a vezethetőség területén. meg lehet szokni. nekem öröm vezetni, és nem is kell olyan sokat küzdeni vele. kicsit csúsztatni kell a kuplungot indulásnál, ennyi.
ma pózoltunk együtt a vassal. csak a haver nem küldtemég át őket. amint lesz, felteszek. a fazékfézerről van, ő volt az elődje.
ha jol emlékszem factory-t néztél
egy képet azért megnéznénk!
ha hamarabb olvasgatom a forumot lett volna itt is egy
kevés km-es megbizható gép....
nem tudom, de az enyém nagyon csúszik, meg rendesen szitál 2 kiló felett, ami egy kicsit aggaszt. motort se lehet úgy venni hogy kipróbálod...
az enyémen is pályás gumik vannak, de azt hogy a gép volt pályán vagy csak a gumik azt már szerintem sosem tudom meg, nem a gazditól való
kicsit el van használva a moci, mert pályáztak vele. menni megy, fék fantasztikus, de a gumik pályára valók, látszik is rajtuk.
Sok oka lehet. Kormánycsapágy, gumi, guminyomás és csak a legvégén a rossz futómű beállítás.
szegedről a racing motorból. attól a köcsög rozgonyi vagy kicsodától..
komoly feladat lesz pótolni....
valaki okosabbat kell a beállitással kapcsolatban megkérdezni én is csak pár hete vagyok RSV-s . de a technikát majd ellesem .nekem hosszú úton a gyári plexi tünt kicsinek, pedig nem vagyok egy nagy darab.... a papirok sem lettek meg? honnan vetted?
jaja. abból a kurva táskából. a szél kinyitotta, ja meg csavartam is neki. egyenesben nem stabil, kicsit szitál nagyobb sebességnél. mit kellene az öhlinsen állítani?