Majd az Aprilia nyílt napra megyek ki, ha olyan lesz az idő. Egyébként a motor lehet, hogy a ringen lenne igazán elemében, de a gyenge pont az én vagyok...
Kenyér!
Valaki kritizált? Ja, egy senki! Jó az, amit csinálsz! Én ugyan keveset szólok hozzá, de majd' minden nap belátogatok az rsvforum.com-ra, s tetszik, ami ott van. Csak így tovább!
Többek között én is.
És neked még sohanem ajánlottam fel személyesen.
Talán mert közöd nincs az olasz gépekhez
És ha már önreklámozás:
Én legalább leteszek valamit az asztalra a motorosokért(még ha nem is túl sokat),és senkitől nem kérek semmit cserébe!
Viszont adok! önzetlenül, ingyen, akár úgy is, hogy segget kell érte nyalnom!
És mindeztazért, hogy akik OTT vannak, jobb-könnyebb legyen!
Pl.: klubbkártya tagdíj nélkül, kedvezményekkel-amiből szinténgy forint hasznom nincs)
Ha ez szerinted probléma, akkor nagyon nagy baj van a fejdben barátom!
Majd mikor az offroad-os topikodban póbálkozok be kérlek hurrogj le újra!
Közöd hozzá?
Amúgy az itt lévő emberek 90%-a ott is jelen van, és érdekes módon akit ez a topik érint, azok közül senkit sem zavar. Ráadásul marhára nem magát reklámozza, hanem saját erőből önzetlenül tart fent egy fórumot nekünk, értünk.
Nem unod még ezt az állandó önreklámozást?
Szerinted akiknek itt reklámozol nem tudnak róla?
Kezd unalmas lenni, hogy itt minden egyes hozzászólás után jössz és írsz egy linket.
Fogadd már el hogy van aki itt szeretne beszélgetni!
igen kicsit nyulos az indulás, de nekem is öröm volt a TL után, pedig azt is szerettem, viszont ez sokkal bolondbiztosabb, könnyebb, precizebb, szeretem
de viszont sokkal rosszabbra számítottam, a vezethetőség területén. meg lehet szokni. nekem öröm vezetni, és nem is kell olyan sokat küzdeni vele. kicsit csúsztatni kell a kuplungot indulásnál, ennyi.
valaki okosabbat kell a beállitással kapcsolatban megkérdezni én is csak pár hete vagyok RSV-s . de a technikát majd ellesem .nekem hosszú úton a gyári plexi tünt kicsinek, pedig nem vagyok egy nagy darab.... a papirok sem lettek meg? honnan vetted?
jaja. abból a kurva táskából. a szél kinyitotta, ja meg csavartam is neki. egyenesben nem stabil, kicsit szitál nagyobb sebességnél. mit kellene az öhlinsen állítani?
Mégis csak a ringen van elemében az a motor
Elég faxán be vagyok védve
Valaki kritizált? Ja, egy senki! Jó az, amit csinálsz! Én ugyan keveset szólok hozzá, de majd' minden nap belátogatok az rsvforum.com-ra, s tetszik, ami ott van. Csak így tovább!
És neked még sohanem ajánlottam fel személyesen.
Talán mert közöd nincs az olasz gépekhez
És ha már önreklámozás:
Én legalább leteszek valamit az asztalra a motorosokért(még ha nem is túl sokat),és senkitől nem kérek semmit cserébe!
Viszont adok! önzetlenül, ingyen, akár úgy is, hogy segget kell érte nyalnom!
És mindeztazért, hogy akik OTT vannak, jobb-könnyebb legyen!
Pl.: klubbkártya tagdíj nélkül, kedvezményekkel-amiből szinténgy forint hasznom nincs)
Ha ez szerinted probléma, akkor nagyon nagy baj van a fejdben barátom!
Majd mikor az offroad-os topikodban póbálkozok be kérlek hurrogj le újra!
Amúgy az itt lévő emberek 90%-a ott is jelen van, és érdekes módon akit ez a topik érint, azok közül senkit sem zavar. Ráadásul marhára nem magát reklámozza, hanem saját erőből önzetlenül tart fent egy fórumot nekünk, értünk.
Szerinted akiknek itt reklámozol nem tudnak róla?
Kezd unalmas lenni, hogy itt minden egyes hozzászólás után jössz és írsz egy linket.
Fogadd már el hogy van aki itt szeretne beszélgetni!
jóval stabilabb,mint a tl. könnyebben kezelhető.
a tl 200 felett kígyózott,nem tartotta az egyenest,szitált picit. ha jobban a tankra hasaltam akkor mérséklődött.de meg lehetett szokni.
támadjátok meg az rsvfórumot!
Pfvari!
Jössz hónap e-ringre?
Van gumám!
Alázni készülök
egy képet azért megnéznénk!
ha hamarabb olvasgatom a forumot lett volna itt is egy
kevés km-es megbizható gép....