szebb napot... veled beszelgethettünk a dunlop 195/70 es hátsó méretű gumival kapcsolatban, ha jól emlékszem. Milyen nyomásparaméterekkel kell hogy rendelkezzen ez a vágott szlikk, utcán?
Érdekelhet esetleg valakit egy első, illetve egy hátsó karbon sárvédő nagyon-nagyon olcsón?! Feltétel, hogy a gyári műanyag kell helyette cserébe!
Gyári Aprilia alkatrészről van szó, nem utángyártott a cucc!
Ducati.......Az nekem nem való... b@sszátok meg azt odavágni nem egy leányálom és ugye hogy néz ki egy DUCATI-s összecsukott dukival! Az rsv-m burkolatát is annyira féltem hogy már inkább sokszor arra gondolok,hogy lecserélem egy tuonóra vagy ha továbbmegyek egy 525-ös KTM-re az törik oszt 3 pénzért veszel rá másik burkolatot!Az a baj velem hogy mániákus állatkodó vagyok...és habár a nagyokkal még nem de kisebb gépekkel már sokaltam be....Ezért vettem is tavaly egy 250-es ktm-et ...na azzal lehetett önfeledten állatkodni és bírta is!Volt hogy a fárol szedtük le akkor sem volt semmi baja!Volt ,hogy egy benézett ugró után rossz helyre érkeztem és elhajlott az első keréktengely az abroncsról nem is beszélve ...de szartam le kapott egy másikat bagó pénzért!Szóval a miller túl sokba került ahoz hogy így bánjak vele, de az a baj hogy nem nyugszom.......
Okos kérdés!
Amit Pfvari ír, az úgy van. Akkor jársz a legjobban, ha utánanézel - ha máshol nem tudsz, gumisnál - , hogy mit ír a gyár!
Én azt mondom, nem biztos, hogy a 2.5 elől, 2.8 hátul sok(k). Én Contin gurulok, és ez a gyári adat utcára.
Anno a Pirelli valahol 2.4 - elöl - és 2.6 vagy 2.7 - hátul - körül volt gyári előírásban utcára, de ott két személlyel, illetve terhelve többlet súllyal még magasabb értéket kellett belőni.
Talán még a neten is találsz róla infót!?
Elméletileg mondanám azt is, hogy húzd szét a lambdaszondát és ha nem jön FI jel, akkor jó! De sajna vannak olyan ECU-k is, amik MODE2-ben is egy idő után küldek az FI jelet....
JA hát siettem és kicsit hiányos volt a kérdés........
Dunlop D208 agyári 2.3-2.5 ( természetesen hidegen-illetve 2km megtételeután ) kicsit mintha sodrodna a hátulja pedig a futómü gyári nincs tekergetve 2.5 2.8 al fasza de én is sokallom ....?
Az NTEC slick 1.2 nyomást igényel, a többi 1.8-2.2 közt