Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól függ melyik
Az NTEC slick 1.2 nyomást igényel, a többi 1.8-2.2 közt
Az első nem ugyanolyan, mint a régi?
szebb napot... veled beszelgethettünk a dunlop 195/70 es hátsó méretű gumival kapcsolatban, ha jól emlékszem. Milyen nyomásparaméterekkel kell hogy rendelkezzen ez a vágott szlikk, utcán?
sziasztok!
hátsó ülése valakinek? bontót tudtok esetleg ahol egy kis szerencsével ráfuthatok?
üdv. atis
Dobj egy ajánlatot hogy mennyit lennél hajlandó rádobni ...
a hátsó érdekelne
Sajna az se véd meg mindent Mind1... ha odaverem legalább majd nem féltem utánna annyira minden porszemtől...
Sziasztok!

Érdekelhet esetleg valakit egy első, illetve egy hátsó karbon sárvédő nagyon-nagyon olcsón?! Feltétel, hogy a gyári műanyag kell helyette cserébe!
Gyári Aprilia alkatrészről van szó, nem utángyártott a cucc!
üdv mindenkinek! nemtudtok véletlenül elado 50 literes sörös hordót?nagyon lekötelezne ha valaki tudna egyet elfekvöbe !széles utat mindenkinek!
http://www.pasztoy.hu/motor_fi...
ezen vannak adatok a kezelési könyvben meg ezek:

It van pár adat a D208 épp nincs rajta de itt zsinte midenhez 2.5- 2.9 et ir ...

Elsô PIRELLI DRAGON SUPERCORSA SC3 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó PIRELLI DRAGON SUPERCORSA SC3 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó PIRELLI DRAGON SUPERCORSA SC3 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô METZELER RENNSPORT RS3 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó METZELER RENNSPORT RS3 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó METZELER RENNSPORT RS3 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô METZELER SPORTTEC M1 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó METZELER SPORTTEC M1 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó METZELER SPORTTEC M1 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô MICHELIN SPORTCUP 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó MICHELIN SPORTCUP 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô BRIDGESTONE BT010 DOTENY0; VDB3801 120/70-ZR 17” 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó BRIDGESTONE BT010 DOTENA5; DBA4901 180/55-ZR 17” 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó BRIDGESTONE BT010 DOTENB11; DEL0101 190/50-ZR 17” 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô MICHELIN PILOT SPORT E 120/65-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó MICHELIN PILOT SPORT E 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô PIRELLI DRAGON CORSA MTR 21 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó PIRELLI DRAGON CORSA MTR 22 „B” 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó PIRELLI DRAGON EVO MTR 22 CORSA 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó PIRELLI DRAGON EVO MTR 22 CORSA 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô METZELER STEEL RADIAL ME Z3-RACING 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó METZELER STEEL RADIAL ME Z3-RACING 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó METZELER STEEL RADIAL ME Z3-RACING 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Elsô DUNLOP SPORTMAX D 207 F RR 120/70-ZR 17” X 250 (2,5) 250 (2,5)
Hátsó DUNLOP SPORTMAX D 207 RR 190/50-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Hátsó DUNLOP SPORTMAX D 207 RR 180/55-ZR 17” X 280 (2,8) 280 (2,8)
Bukógumba?
örülök ha segíthetek
Lekötelezel :)
vedd meg az rs-em pályázni. bagóért veszel idomokat
Ducati.......Az nekem nem való... b@sszátok meg azt odavágni nem egy leányálom és ugye hogy néz ki egy DUCATI-s összecsukott dukival! Az rsv-m burkolatát is annyira féltem hogy már inkább sokszor arra gondolok,hogy lecserélem egy tuonóra vagy ha továbbmegyek egy 525-ös KTM-re az törik oszt 3 pénzért veszel rá másik burkolatot!Az a baj velem hogy mániákus állatkodó vagyok...és habár a nagyokkal még nem de kisebb gépekkel már sokaltam be....Ezért vettem is tavaly egy 250-es ktm-et ...na azzal lehetett önfeledten állatkodni és bírta is!Volt hogy a fárol szedtük le akkor sem volt semmi baja!Volt ,hogy egy benézett ugró után rossz helyre érkeztem és elhajlott az első keréktengely az abroncsról nem is beszélve ...de szartam le kapott egy másikat bagó pénzért!Szóval a miller túl sokba került ahoz hogy így bánjak vele, de az a baj hogy nem nyugszom.......
Okos kérdés!
Amit Pfvari ír, az úgy van. Akkor jársz a legjobban, ha utánanézel - ha máshol nem tudsz, gumisnál - , hogy mit ír a gyár!
Én azt mondom, nem biztos, hogy a 2.5 elől, 2.8 hátul sok(k). Én Contin gurulok, és ez a gyári adat utcára.
Anno a Pirelli valahol 2.4 - elöl - és 2.6 vagy 2.7 - hátul - körül volt gyári előírásban utcára, de ott két személlyel, illetve terhelve többlet súllyal még magasabb értéket kellett belőni.
Talán még a neten is találsz róla infót!?
elöl 2, 2,1-et hátul 2,2 2,3 -al használom én nem szivesen tenném lapra 2,8-as hátsóval
Már igen...
Az volt hogy szervert buzgernyáltak
Axone?
Elméletileg mondanám azt is, hogy húzd szét a lambdaszondát és ha nem jön FI jel, akkor jó! De sajna vannak olyan ECU-k is, amik MODE2-ben is egy idő után küldek az FI jelet....
gondolom ez nem valami tul bonyolult művelet ,már csak azt kell eldöntenem melyik szagszervizbe menjek, mert itt átmenetileg megszünt
Be kell menni egy "szagszervizbe" és meg kell nézni, hogy az Axion-nal át van-e kapcsolva MODE2-be (race mod)
valaki tud valami okosat mondani az Akra kipukhoz "létező" programokról? hogy lehet megnézni melyik van rajta? .
JA hát siettem és kicsit hiányos volt a kérdés........
Dunlop D208 agyári 2.3-2.5 ( természetesen hidegen-illetve 2km megtételeután ) kicsit mintha sodrodna a hátulja pedig a futómü gyári nincs tekergetve 2.5 2.8 al fasza de én is sokallom ....?
akkor már most elkezdek benzint gyűjteni egy föld alatti tartályba....