A citybike 1500-ért adja é ugyanúgy JT....Nem az 50-es DR 5 felömlős használtan vettem egy karcos 49.5mmes hengert,és hengerfejet és azt furattam meg 52mm re....
Egyébként félre ne érts nem azért írtam le hogy felvágjak,szerintem a polír és a tágítás dob majd rajta a legtöbbet....elég sok munka de megéri mert sokkal jobb a keverék áramlása....biztos nem ez lessza legerősebb rs a henger mindennel együtt 25rugóban van....
persze az igaz veszel néhány lánckereket és próbálgatod hogy meik jobb. nemtom nekem gyári kipura 19es karbi meg malossi membrán karbonlapos-sportlégszűrős anyámkínja a motorom, és ígyis csak 4litert eszik 105ös fúvókával
Most 11-es van rajta és szerintem bírni fogja de ha nem akkor veszek 12-es 13-as áttétet is 1500/db valamelyik csak bejön....Nekem a 21-es karbi miatt a gyári kipuval belefulladna a benyába....
én nem panaszkodok mer gyári kipuval viszonylag mindenhol van ereje nemcsak 7-8000nél. viszont csak akkor lesz erősebb alacsony fordulaton ha marad a mostani lánckerék nem?
Én csinálom Gedeon segítségével...80-as henger vertex dugó,új csapágyak,szimeringek,karbon membrán,21-es karbi,14-es első fogaskerék....asszem most más nem lessz
Ha bejárattam rárakom a tankra a tapadókorongos kameraállványt De addíg még lefolyik egy pár csepp víz a dunán.Komolyan mindjárt kölcsönkérek egy rs-t egy körre
Heh, és még sírsz? Lest egy tök cuper mocid, különben is dolgozol... Nah de ha kész van és lesz időd mocizni, kattints egy képet nekünk Róla! Ne bánkódj barát!