Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem csak az idegesítő h néha 1-2 ezernél(vis amikro elindulok) szinte alig akar meni de nekem 4-5 ezertöl már megy és egybe nem szokása elgyengülni hanem inkább akor ad erőt igazán. 1,2-be emelgeti igazán az elejét ha rángatom a gázt.
enyém eladó.
Nekem jó lesz debrecen, mert balmazújvárosi vagyok.:)
Norby ha gondolod mehetünk innen együtt is te Egyekröl jössz gondolom újvároson keresztül jössz és akkor innen tudnánk menni együtt is akár ha gondolod.
Nemtom nekem alsó fordulatszám tartományban elég gyenge a motor ! Ha másodikba is van olyan 4-5 ezernél esküszöm egy simson úgy rámverne hogy csak lesekednék Az már megint más mikor eléri a 6-7 ezret....onnan megyeget szépen!
Egyesbe meg kicsit nehezen tudom kiforgatni is....8 nál ott nem is húzatom tovább onnan érezhetően gyengül..más fokozatban nincs ilyen gondom
Nemtudom, hogy hogyan jött most ez az egész csak érdekességnek írom, meg hátha valaki mond rá valami okosságot!
elméletileg.mindenhol 40,3-at írnak ami 50es
hamarabb kap a motor levegőt, és nem kell neki azon szenvedni h beszívja.hidegbe vissza kell tenni a gyári légszűrőt.
Hello,aprilia rs 50-et keresek,esetleg ha vki ad el,szívlámpásat,ha lehetséges beszámítás yamaha aerox?
Még egy olyan kérdésem lenne hogy ha sport légszürőt teszek rá az ér vmit?(rs-re)
kösz!akk a gyári az 40 mm?
blacktears24@hotmail.com
aztán megbeszéljük a részleteket.ha gondolod le is tudom fújni neked sárgára.
50es - 40,3mm
70es - 47mm-től
Hellosztok!Megtudnátok mondani nekem h az 50-es hengernek a dugattyú hány mm átmérőjű?És a 70-es hengerét is?
jólvan akkor már póstázhatod iss esetleg egy msn-címet megtudsz adni ahol leírnám az utca/házszáms stb...
A fékolajnak a te problémádhoz semmi köze ha levegős a rendszer akkor fel sem keményedik ergó nemfog a fék!A fék kar felfogatása is felejtős mert olyan kicsit fordul a csavaron ,hogy problémát nem okozhat max kicsit fújál oda neki.A te gondod a munkahengernél lesz ,de nem a munkahengerrel.Annak anyi lehet a gondja ,hogy megvan tapadva tehát a fékezés után nem megy vissza a helyére ,de akkor folyamatosan surlodó hangot ad a fék.Mivel neked csak fékezéskor keletkezik rocogó hang így a betétekkel lesz a probléma!Valószínű ,hogy elfogytak a betétek és ez a valószínűbb a másik esetleg elvan törve a rezgés csillapító rugód de ez a ritkább.
Hát szerintem a fékbetét van elkopva, és már vason fut.... Szedd szét!
Elég kiics a valószínűsége de lehet hogy vmi nem odaillő közészorult.....nézd át a tárcsát lehet vmi kis kavics vagy por stb....!
Tényleg kicsi rá az esély de hátha
semmit nem érzek csak hogy kattog semmi más eggyenlőre.
ha amikor behúzod olyan érzés mintha por vagy valami murva szerű anyag került volna a fékbetét és a tárcsa közé és így roszog akkor elfogyott a betéted és minél előbb csere.
bezony bezony.
hali engem érdekelne aza kis idom ami ott a sztender mögött. az a 2000ft?
Na asszem léptem mára! Jóéjt mindenkinek!
szedje szét nézze át és meglátja mi a problémája. vagy ot taz első fék hátso uygis felesleges max vizes uton kell
Ha folyamatosan adja a kattogó hangot akkor sztem ne használd mert ha a betétek koptak el annyira, hogy a fém rész fog akkor a tárcsát is elkúrod vele belekarmol....és hullámos lesz!
hát nálama hátso féket taposni szokás de katogo hang az jöhet a munkahengertől, esetleg a fékkar amin forog kör alaku szarságbol, vagy a féknyeregnél a dugatyuinál vagy magánál a betétnél. mozgasd végig és kiderül szerintem
Hát egyenletesen fog.
Kattogó hang? Egyenletesen fog a fék? Mert ha az olaj a min alatt van és levegő került a rendszerbe akkor az nemjó! Nyomáspontja is lentebb lesz stb...
A betéteket megtudod nézni..lehajolsz és a munkahenger belseje és a tárcsa között vannak...de megismered! Ha az ilyen 1mm környékén van akkor elég kopott sztem...én vagyok most így az első fékemmel!