vigyu enyémen 50es DR henger van 19es karbi. kipunak is csak a végi nemgyári, de az nemlényeg. enyémen 15/47es áttétel van. tiedre bőven jólenne a 14es. haveromén is azvolt, pedig neki is csak 50es polini volt rajta és ugyanaz az am5 blokk mint a tieden
van 1 rossz hírem.biztos lehet venni.italmondo-n rákérdezel h van-e nekik de citybike-éknál biztos h lehet kapni.a rossz hír, hogy megnéztem az oldalon ahonnan a kép van és átváltva a fontot 21e Ftba kerül.azt a 16os részt meg kell venned...konkrétan az olajpumpát.
hát mondjuk a 80ccm hez már ajánlott erősebb főtengely és kuplungrugók.ha meglesz az új hengerem akkor én is veszek ilyeneket.de ez nekem majd csak jövőre lesz sztem.illetve ha netán megállna.milyen képet láttál hol?
gépen nem szoktál játszani?
Ja, ok, köszi, hogy szóltál. Értelek. Hát, végülis, lehet nincs értelme az egésznek, azért az 5-10 Km/h-ért... Utazóba a 80 meg korrekt, olyan 8250-es fordulaton, aztán meg még erő is van benne. Ha már meg akarnám csinálni tutibra, akkor főtengelyt, erősebb kuplung rugókat stb. vennék hozzá. Jó az így, sőt... próbálnád ki, hogy húz, néznél egyet... és nem csak a magam vigasztalására mondom! Na lépek tanulni... Egyébként ibiben láttam a pokerface győri fejetek Gedeonnal...
feleslegesen kérdezed...délutános .lehet csak holnap reggel lesz itt.ha kipörgi magát akkor sztem nem lesz gond vele.viszont nem ártana nagyobb fúvóka (kb 200Ft ha jól tudom) meg a kipudat herélni és akkor alacsonyabb fordulaton is jobban húz majd.és megy majd mint az állat.akkor már biztos elbírja.
Gyári áttét: 13-43. 5 sebesség. 80 ccm-es DR henger (2gyűrűs), 19es karbi 80-asfúvóka, 2 fojtásos gyári kipu 11300-on 110 megy, mint már mondtam viszonylag hamar leforog 105-ről is pár másodperc a 109-110.
AM blokknál, az olajszivattyúnak az a része, ahova, az a cső csatlakozik (réz), az letölt nekem, amikor húztam le a csövet :S
Ez a réz cucc ez menetesen van benne a szivattyúba, vagy akkor kell másik szivattyú ? De szerintem az összes RS-nek hasonló szivattyúja van.
hát nekem 12es lánckerék volt a gyári elöl.egész jól húzott 5-6ba is és ment 95 körül.amikor rátettem a 13ast akkor igaz a végsebesség olyan 110 környéke volt (+-5 km/h) de 5-6ba baromi lomha.alig akar gyorsulni, csak 8e körül kezd el ott is húzni.bár sztem az enyémet megfojtja a kipuff bár...na mind1 ez hosszú.meg az enyém 1 gyűrűs.a többi sebességbe elég jól megy alacsonyabb fordulaton is.a gedeonnak (80ccm) a 13as lánckerékkel mehet úgy mint az enyém olyan 11,5össel .sztem simán elbírná a tiéd is.
Figy, ha 1 foggal nagyobb f.kereket teszek a mocira, az még elméletileg nem fogja vissza igaz? Az áttétem gyári... Jójó, tudom, nem ismered a mocim menettulajdonságait... De pl. neked milyen volt a áttéted ezelőtt és utána milyet raktál rá, mi volt a különbség menetteljesítményben? Ne feled, az enyém 5 sebis.
gépen nem szoktál játszani?
Ez a réz cucc ez menetesen van benne a szivattyúba, vagy akkor kell másik szivattyú ? De szerintem az összes RS-nek hasonló szivattyúja van.