Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú ez kapott rendesen... Nem is gyári dugó volt benne, ez a henger kuka, maximum hüvelyeztetni lehetne ami 15-20 ezer ft+ egy új dugó ami megint 10-15 rongy... Ebben az esetben jobban megéri venni 15 ért egy hengerszettet. Főtengely milyen állapotban van, nem lóg?
Fejidomon van plexi ?
Szét lett szedve a mai nap folyamán a motor és ki derültek a turpisságok besült hengerrel lett össze rakva a motor a hengerfej pakolás elvolt szakadva látszott hogy oldalra dolgozott a motor a gyűrűknek 1.5 mm nem 3 század volt az illesztése. Egyébként télleg 70-es volt az nem volt kamu dehát így össze rakni egy motort....és a vicc hogy működött.Ha kell valakinek 8 ezerért viheti egy új dugó bele és tökéletes mert amúgy így is ment áttétel módosítás után 105 volt a vége meg indult ment pöfögött télleg ha kell valakinek szóljon !
sziasztok meg marad idom szett eladó egyben 15000 ami képen van + a farokidom
Csaba
Szedjétek szét és fény derül mindenre. Így szóban nem lehet elmondani hogy kéne mennie, egy gyári 50-es- től biztos jobban.
Nem hallom hogy zörög mert a motoron minden más zörög aminek nem kéne :D :( de hát nekem ez volt az álom motorom 11 évesen és még most is nagyon szeretem egyébként ha a dugó kezd elfáradni akkor mi lenne a tünet nem menne se magas fordulaton se alacsonyon meg hasonlók ? Amúgy nem tudjuk hogy 70-es e mert annyira azért nem megy jobban megy mint a gyári szóse róla de nem annyira észveszejtő a 70-es derbi sendám amin hebo henger volt ki volt kopva minden baja volt és az jobban ment de ha ez egy 50-es henger ahhoz képest akkor jó ! Nem tudom egy 70-esnek milyen nyomatéka van de az enyém nem nagyon akar dolgozni alacsony fordulaton meg amikor eléri a 8-10 ezret akkor megy mert télleg megy de nem úgy küldi fel az órát mint a többi 70-es meg néztem videót 70-es airsalnak jobban kéne menni hát ezzel kapok egy istenes szembe szelet akkor csak nyúlik a nyaka ! De egyébként terhelten 11,5 forog 5.-be ( am 5-ös )
Ha nagyon kopott akkor eléggé zörögne benne a dugó. Pörgetni lehet csak nagyon erötlen lenne.. Szétszedve lehetne megmondani hogy milyen állapotban van a henger, nem biztos hogy kuka... Ha sértetlen a nicasil akkor max 1 hónolás kell neki és mehet bele az új dugó.
Ezt én is így gondolom hogy egy kínai vasperselyes henger kell a picsának amikor a motoromon van egy jó airsal csak nem tökéletes a dugó ! Csak a szerelő mondta hogy én tudom de jobb lenne egy új henger mert az legalább biztos jó kompresszióval bír stb. Igaz hogy ebe télleg semmi kompresszió nincs mert a lendkerék megforgatásánál azt vettük észre hogy nem vettük észre hogy mikor sűrít a motor..... -.- szinte nem lehet érezni hol sűrít a karburátort meg nem rég állítottuk az tuti hogy tökéletes ! Most 25 ezer kilóméter van a motoromba csak nem tudom mikor lett rátéve ez a henger és hogy használtan vagy újonnan azt tudom hogy németből lett behozva pár éve 6-8 kb . Csak nem tudom hogy itt rakták rá mert ha igen akkor tuti nem új ismerem a volt gazdáját benzinre se volt pénze.....németbe meg valószínű hogy használtat nem raknának rá. Meg szerinted egy ilyen dugó mennyit fut el ? Én nem nagyon pörgetem 8 ezer fölé emiatt mert dugó cserésnek véljük szerinted lehetne azt pörgetni 10 körülre ?
Ha nehezen indul annak több oka is lehet pl rossz karburáció. Az meg természetes 2ütemű motornál hogy megindul nagyobb fordulaton, ezek a tuning hengerek kis fordulatokon nem is nagyon szeretnek menni, inkább felső tartományban. Ahogy írtad 7 ezertől nagyon megindul akkor nem lehet nagy baja a hengernek. Ha nagyon kopott lenne vagy eltört volna a gyűrű, akkor gyenge lenne, felül sem húzna úgy ahogy kéne. Szerintem elöbb próbáljatok állítgatni a karburátoron. Új hengert 15 ezerért nem érdemes venni, annyiért max kínait vashüvelyes hengert kapsz. Ha mindenképp szét akarod szedni és rossz a dugó a henger viszont hibátlan akkor szerintem vegyél bele új dugattyút 15 ezerért, jobban jársz mint egy rosszminőségű kínai hengerrel ami nem fog sokáig elmenni...
Airsal m racing a henger pontos tipusa és a lendkerék megmozgatásával hallottuk hogy kotyog,bólogat benne a dugó szóval valószínű hogy cserés meg nem is igazán szeret indulni 45-55 fok között ha van a motor nem lehet beindítani csak tolásra,vagy pedig ilyen 10-15 másodpercnél is tovább kell indítózni ! Meg a motor 6 ezres fordulaton megtorpan de nagyon keményen 5 ezerig egyenletes 6 ezer megtorpan 7 ezertől meg mint akit seggbe rúgtak ! Szerintem ennek folytonosnak kéne lenne de írjátok ha nem így van ! Szóval ez lenne a gondok listája ! Szerinted egy másik 70-es henger vagy inkább ebbe egy dugó ( járatgatás nem az én műfajom ) mármint hidegen nem megyek vele sehová 45-50 fokos vízzel indulok el addig hagyom alapjáraton de az hogy menet közbe ne forgassam 5 ezer fölé legalább 500-700 kilóméterig és utánna is csak fokozatosan 67 és 1000 kilóméter a végleges járatás az nem nekem való ! Egy dugót meg 100 kilóméter alatt be lehet járatni sőt nikacilos hengert króm gyűrűkkel nem hiszem hogy nagyon kellene egy kicsit is járatni ! Szerinted ?
Milyen henger sport vagy verseny, nicasilos? Mi baja lett a dugónak?
Dugó csere előtt állok a motoromon airsal 70-es henger van a dugó bele 15 e azon gondolkoztam hogy vegyek bele egy dugót vagy inkább 15 ezerből egy másik 70-es hengert vegyek rá ? Szerintetek melyik lenne a jobb választás ?
Több minden is okozhatja, szét kellene szedni a váltót és megnézni milyen állapotban van. A lógást okozhatja a váltó összekötő gömbfejes rudazat is.
Sziasztok!
Rs50-en lévő váltóm lóg,pontatlan, és van amikor kidobja a sebességet!
Mit kellene rajta cserélni?
Előre is köszi
Aprilia Rs 50 re keresek plexit! 2003-2004!
Sziasztok. Olyan problémám lenne hogy rezeg az órám meg ilyesmi meg amikor ráadom a gyújtást egyszer elfordítom a kulcsot akkor is oda ugrik rögtön ! Nem szépen megy fel mint haveromnak meg őneki nem is rezeg menet közbe meg jó pár rs-t láttam egyik hőfokórája se ilyen rezgős . Szóval szerintetek mi lehet a baj ? És még annyi hogy nincs a motoromon plexi de kéne rá egy valahogy lehet oda hajtogatni plexit ? mert 10 ezer + posta kicsit sok
értem köszi szépen nagyon sokat segitettél !
Oda a kis menethez jobb oldalt tegyél be egy csavart és kész... Valami légtelenítő lehet vagy ilyesmi.
értem köszönöm a segitséget!és oldalt?
A termosztát a vízcső bemenetnél van, de tuning hengerbe nem kell berakni mert rontja a vízkeringést.
értem és a termosztát meg oldalt ?
Az a menetes nyílás ami ugyan akkora mint a gyertya, oda megy a hőgomba..
a hengerszett
de az nem a termosztátnak a helye?