A membrán vagy jó vagy nem, azért cseréljük "jobbra", hogy a sajátfrekvenciáját ne haladja meg a motor "rezgése/frekvenciája" azaz fordulata*60. Ha a motorfordulat*60 meghaladja a membránét, akkor ellebeg és nem zár rendesen, no meg nagyon gyorsan eltörik. Szval tuti karburátor lesz alul is a probléma, Zoli segít
06-30-820-2303
majd hivi foglak ok? ja meg membránlapot mijen vastagot tegyk bele? nem tökéletes a mostani
ojat csinál hogy 3-5,6 ezres fordulat közt zakatolva darabosan jár utána huz redesen nem darabosodik be 1 pilanatra sem
énszerintem ez mebránlap cserét idéz elő
holnap felhivlak
hello látom debreceni vagy! lenne 1 olyan kérdésem hogy lenne nekem 1 yamaha tzr 125 4fl dellorto 34-s karbival és tudnál csinálni nekem majd 1 karburátor beálitást hogy tökéletes legyen?
Pontosan a Dadis névről nem tudlak beazonosítani.
Kása Dávidtól vettem Mátészalkáról egy tejesládában a blokk belehányva. Kipufogó nélkül, meg a váz futómű és kerekekkel.
Nem spórolták az anyagot belőle. Öntött dugattyú létére is vagy 40 grammal nehezebbek mint a kovácsolt 57mm-es Wiseco ami most van benne. :)
Azóta már átment kis átalakuláson a motor...
Ezekkel még 2007-08-ban versenyzett Stummer Joci, én szereltem neki SSP 400-ban.Én meg NSR-el mentem,abban is ennek a cégnek a dugói voltak.Azért csináltattam ilyen hülye méretet,hogy spóroljunk a hüvellyel ha fúrni kell,ne kelljen olyan sokat fúrni belőle.
Van egy pár maszek öntött Új dugattyúm RS250-hez egygyűrűs kivitel 1mm-es gyűrűkkel, viszont fura méretben 56.14mm-esek. 146gramm/darab
5000 Ft/drabért odaadom
Szintén van egy egy gyűrűs szintén maszek használt 56mm-es 3000 Ft-ért, illteve egy 2 gyűrűs 56mm-es 3000 Ft-ért
Plusz a csomagfeladás dija.
ma kicsit gurulgattam vele és a köv.-t tapasztaltam: tényleg kicsit túl van etetve, de ha belekuplungolok, ill határozottan rácsapom, ah. kell, simán leforogja magát, uh. lehet h. még nem teszem vissza a gyári fuvókákat... v. szerintetek? mennyi tartalék lehet benne, h. ne keveselljen el semmilyen hőm. viszonyok között...
termosztát ki lett lőve Zoli által, ám ha bemelegszik, nagyobb utazó tempóban is max 62 fokig megy le.. ez elég? v. tegyem csak vissza, biztos, ami biztos?
egyelőre ennyi.. ismerkedünk, próbálom betörni minél előbb a kis rohadékot :)
Eladóvá vált az Arrow kipufogórendszerem az RS250-ről, egy apró horpadás van az alján (leért kanyarban) és enyhe csúszásnyom az egyik dobon.
telszámom: 0670330 harminckilenc 58
Köszi szépen. Egyenlőre épp az utolsó projekt az évre, de, ha ez a kehes idő megemberelné már magát,talán még beleférne a nyár végébe.
Annál is inkább bosszant a dolog, mivel szombaton beállt,,,hétfőn meg megérkezett hozzá az új első gumi.
06-30-820-2303
majd hivi foglak ok? ja meg membránlapot mijen vastagot tegyk bele? nem tökéletes a mostani
ojat csinál hogy 3-5,6 ezres fordulat közt zakatolva darabosan jár utána huz redesen nem darabosodik be 1 pilanatra sem
énszerintem ez mebránlap cserét idéz elő
holnap felhivlak
Kása Dávidtól vettem Mátészalkáról egy tejesládában a blokk belehányva. Kipufogó nélkül, meg a váz futómű és kerekekkel.
Azóta már átment kis átalakuláson a motor...
5000 Ft/drabért odaadom
Szintén van egy egy gyűrűs szintén maszek használt 56mm-es 3000 Ft-ért, illteve egy 2 gyűrűs 56mm-es 3000 Ft-ért
Plusz a csomagfeladás dija.
termosztát ki lett lőve Zoli által, ám ha bemelegszik, nagyobb utazó tempóban is max 62 fokig megy le.. ez elég? v. tegyem csak vissza, biztos, ami biztos?
egyelőre ennyi.. ismerkedünk, próbálom betörni minél előbb a kis rohadékot :)
Azzal a motorral pedig jól jártál.
ezennel csatlakozom Zotyavfr jóvoltából a csapathoz :)
csak úgy özönleni fognak az értetlenkedő, hülyegyerek kérdések... píísz
Eladóvá vált az Arrow kipufogórendszerem az RS250-ről, egy apró horpadás van az alján (leért kanyarban) és enyhe csúszásnyom az egyik dobon.
telszámom: 0670330 harminckilenc 58
Annál is inkább bosszant a dolog, mivel szombaton beállt,,,hétfőn meg megérkezett hozzá az új első gumi.