Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó-jó, ok, én értem, tudom is a belső rész árát,,,140 pénz. De a másik kettőnek tudtommal nem szétszedhető a főtengelye. most akkor mi van? Mert én a két oldalát mondhatni aprópénzből felújítottam, de NSR, meg TZR már nem is igazán van, pár darab az országban. Ha ne adj Isten, egy főtengely kell, hová mész? Jó-jó, tudom, Ebay, stb, csak ezekkel is az a baj, hogy nem a Magyar fizukhoz igazítják az árakat. Ami nekünk egy vagyon, ott zsebpénz. Én magam részéről sosem vonzódtam a tucatdolgokhoz, de szerelő rokonom annyit azért közölt velem anno, ha egy ritkaság büszke tulajdonosa leszel, a bontókat felejtsd el...
Ha jó a csapja nincs gond sosem kopik el ha, cserélik a kosarat és a hajtókart ! Ha rossz a csap akor gáz van :( ,de az rgv -nél is csak az egyik csap cserélhető,ráadásul össze van hegesztve a középső sonka
Te Zsolti! És, ha abban az NSR-ben, vagy TZR-ben netán halálán van a főtengely, akkor mit vegyen?
Kuplung nekem is zörgött elég rendesen, persely ki lett cserélve benne, sokkal jobb lett, de nem múlt el teljesen...Ez,,,ilyen.
Váltóval nekem nincs bajom...
de már sajnos sok pénzbe van ,már bánom ,hogy belemásztam ,azért kösz az infót!
Venni egy Nsr-t vagy egy TZR-t :)
Semmit ,ilyen ne hallgasd!
ez gyárilag ilyen,mit lehet csinálni vele?
Kuplung központi csapágy (nincs megvezetve) és a váltó !
nem mondod ,hogy a váltó?az enyémbe minden ki van cserélve de úgy zörög ,hogy rossz hallgatni pedig a kuplung se lóg!
Persze a váltó :) mindbe :)
kösz és zörög is?
Igen ! Nem NSR :)
Üdv urak! az rgv vj22 mindenkinek halott 8000 ig?
Holnap hívj fel!
A gyertyaképet már néztem, és szegénynek tűnik a keverék szóval állítani kellene a karbin. Eddig nem igazán nyúltam még hozzá, mióta nálad volt a motor, ezért félek, hogy többet ártanék, mint használnék :)
Gyertyaképet kell majd nézned a cső miatt,nehogy megakadjon!
Aa hűtőn lévő csavarnál ellenőriztem, és ott rendben volt. A vízpumpánál, és a betöltő nyílásnál még régebben néztem és akkor ott is minden rendben volt. Majd ismér megnézet, de az egy kicsit macerásabb.
Milyen lett a cső? Meddig forog hogy üzemel?
Mivel eddig még nem tettem meg, ezért röviden bemutatkoznék nektek. Győrben lakom, és egy 1996-os motorom(JRC-nek ismerős) van. Eddig kicseréltem az összes kopóalkatrészt, kapott egy vázpolírozást, egy új kipufogót, valamint JRC segítségével új dugattyúkat. A többit a képen láthatjátok.
Szia
Nézd meg nem kevés -e a víz benne és légtelenítsd le!
Sziasztok

köszönöm a válaszokat. A hétvégén ellenőrzöm, hogy mi lehet a hiba, és ha lesz valami újdonság jelentkezem.

Most elkezdett egy új jelenséget, ami előtt szintén értetlenül állok. Mentem vele a hétvégén 250km-et, és az út első 70 kilóméterén 55 fok a motorhőmérséklet konstans. A következő 100km-n viszont nem ment 44-45 fok fölé, illetve volt, hogy lement 36 fokig is. Mintha nyitva maradt volna a termosztát. Egyszer csak gondolt egyet, és a maradék útra újra 55 fokra beállt. Volt már hasonló problémátok?

Kösz.
Szia ha a dolog közelébe kerülök kereslek eltettem a számod köszi!
Szia

Hívj ha valami kérdésed van! 06202307780