Egyelőre még gyönyörű Ráadásul a kipufgát felszedése is nagyon szépen látszik Ja amit mondtam hogy mások hogy oldották meg: http://www.apriliaforum.com/fo...
Az legalább olcsó volt. Én USA-ban csináltattam legutóbb, igaz nem én használtam a hengereket, de azóta(2010) is használja a srác, és kutya bajuk. Igaz Kb kétszer ennyiben volt + posta :(
Nekem még nincsen teljesen készen. Várom az alapjárati levegő csavar átalakításomat a gépműhelyből.
Szia!
Egyrészt HopUp kit ennyit tanácsol időszakos ellenőrzésre, másrészt kicsit hegyezve van a motor, nincs légszűrőház, vince hengerfej, 1,1 mm 0° préssáv, premix olaj, stb...
A lényeg a lényegben, hogy ha csak pályázol akkor figyelni kell, mert így megúsztam egy hengerrel és egy dugóval a dolgot HABÁR 1000km-t el kellett volna mennie a dugónak a hengernek meg olyan 2000-2500-t. Egyékbnét hosszasan beszéltem a céggel (TTW) és arra a megállapodásra jutottunk, hogy nekem hegesztéssel javítva volt a kipufgátam és valószínű nem volt megfelelő a felületkezelés. Ezért pattoghatott le...
Szeva Álmos!
The Tuning works, Anglia, kb 65/henger. Szlovákiaring után most volt időm megbontani és hát ez láttam... Úgyh idén már nem motorozunk
Téli álom jön...
Tiéddel mi a helyzet?
Tényleg korrekt a cég, de sajnos azért ez így összességében nem túl jó hír. 500 km múlva újra szedheted szét, és lehet újra ellenőrzni. Persze fel lehet úgy is fogni, hogy legalább egy nagyobb károsodást sikerült megelőznöd.
Miért néztél egyébként bele 500 km után a hengerbe? Aggódtál valami miatt? Normál esetben szerintem ez nem szükséges.
500 km-nyi futás után, szokás szerint bontottam a vasat.
Az alábbi képeken az alsó hengert láthatjátok. 500km utána a friss nikasil sajnos lepattogott a felületről. Beszéltem a műhellyel és nagy meglepetésemre kedvezményesen javítja ki, mivel látni, hogy nem működési hiba miatt pattogott fel a réteg. A másik hengerem hibátlan. Aggodalmam kifejtettem a másik henger iránt is és az ajánlata a cégnek az volt, hogy ha hasonló hiba megjelenik ott is, akkor díjmentesen kijavítja.
Ugyan hiba volt a cég részéről, de ilyen hozzáállásal továbbra is rendületlen a bizalmam bennünk.
Beszéljenek a képek:
Sziasztok
szuksegem lenne nehany aprosagra a motoromhoz;
aluminium szinu fekbehuzokar
jobb oldali utas labtarto.
Lassan keszul a motorom ahogy haladok meg mas is fog kelleni.
Esetleg ha van valakinek egy szett burkolat es egy muszerfal van
egy srac akinek kellenenek segitek megbeszelni.
Kosz a segitseget.
Hali,
természetesen mindkét kipuffot szeretném vizsgálni! Egyszerre csak két műszerrel lehetséges ez tény, viszont megoldható 2 szenzorral és 1 kütyüvel egyszerűen a dolog, egy kapcsolóval. Egyik körben egyik állásban nézed a műszert a másodikban a másodikat. Így nem lesz nehéz megjegyezni 1 számot, mivel a legmagasabbat jegyzi a műszer. Ugyan ien szenzort találtam 30 GBP-ért, tehát 40+kis kapcsolóval megoldható a dolog. Persze feltétele hogy a két szenzor tök ugyan az legyen
Tapasztalatom az nincs vele, de ahogy én elnézem, ez csak egy kipufogóra szerelhető be, aminek így a használhatósága megkérdőjelezhető, mert adatokat csak egy hengerről kapsz.
EGT sensorral van valakinek tapasztalat?
Télen beruházok egyre, vmivel egyszerűbb lesz a pontos karburálás, viszont kopogásérzékelőért meg nem akarok ennyit adni... Nincs nekem arra a határra szükségem
Pontosan az utolsó mondatod, ami miatt kénytelen vagyok dobot használni, no meg persze, a nem kicsi hang is közrejátszik némileg, mert hát én,,, mégis csak közúton garázdálkodok vele.
Világ egyik legjobb vitatémája
Ha megfelelő a konfúzor kúpszöge és a végcső elég keskeny, akkor kiküszöbölöd amit kell vagyis lassítod a gázáramlást, de egyébként teljesen igazad van!
Jön a kérdés mit akarunk? Alul nyomatékot, teljesítményt? középen esetleg felül? Na mint tudjuk kétüteműnél ez nem létezik, vagy ez vagy az! Természetesen itt hegyezett motorról beszélek! És semmilyen körülmények között nem ajánlom, hogy bárki levegye a hangtompítót hosszútávon bármilyen gyári csőről! Legyen az JM, Arrow vagy bármi, mert ott kő keményen bele van tervezve a dob!
Igen én is meggyőződtem már róla. Majd lesz még egyszer NSR-em is.
http://www.apriliaforum.com/fo...
Nekem még nincsen teljesen készen. Várom az alapjárati levegő csavar átalakításomat a gépműhelyből.
Egyrészt HopUp kit ennyit tanácsol időszakos ellenőrzésre, másrészt kicsit hegyezve van a motor, nincs légszűrőház, vince hengerfej, 1,1 mm 0° préssáv, premix olaj, stb...
A lényeg a lényegben, hogy ha csak pályázol akkor figyelni kell, mert így megúsztam egy hengerrel és egy dugóval a dolgot HABÁR 1000km-t el kellett volna mennie a dugónak a hengernek meg olyan 2000-2500-t. Egyékbnét hosszasan beszéltem a céggel (TTW) és arra a megállapodásra jutottunk, hogy nekem hegesztéssel javítva volt a kipufgátam és valószínű nem volt megfelelő a felületkezelés. Ezért pattoghatott le...
The Tuning works, Anglia, kb 65/henger. Szlovákiaring után most volt időm megbontani és hát ez láttam... Úgyh idén már nem motorozunk
Téli álom jön...
Tiéddel mi a helyzet?
Miért néztél egyébként bele 500 km után a hengerbe? Aggódtál valami miatt? Normál esetben szerintem ez nem szükséges.
Hello András
Az alábbi képeken az alsó hengert láthatjátok. 500km utána a friss nikasil sajnos lepattogott a felületről. Beszéltem a műhellyel és nagy meglepetésemre kedvezményesen javítja ki, mivel látni, hogy nem működési hiba miatt pattogott fel a réteg. A másik hengerem hibátlan. Aggodalmam kifejtettem a másik henger iránt is és az ajánlata a cégnek az volt, hogy ha hasonló hiba megjelenik ott is, akkor díjmentesen kijavítja.
Ugyan hiba volt a cég részéről, de ilyen hozzáállásal továbbra is rendületlen a bizalmam bennünk.
Beszéljenek a képek:
szuksegem lenne nehany aprosagra a motoromhoz;
aluminium szinu fekbehuzokar
jobb oldali utas labtarto.
Lassan keszul a motorom ahogy haladok meg mas is fog kelleni.
Esetleg ha van valakinek egy szett burkolat es egy muszerfal van
egy srac akinek kellenenek segitek megbeszelni.
Kosz a segitseget.
természetesen mindkét kipuffot szeretném vizsgálni! Egyszerre csak két műszerrel lehetséges ez tény, viszont megoldható 2 szenzorral és 1 kütyüvel egyszerűen a dolog, egy kapcsolóval. Egyik körben egyik állásban nézed a műszert a másodikban a másodikat. Így nem lesz nehéz megjegyezni 1 számot, mivel a legmagasabbat jegyzi a műszer. Ugyan ien szenzort találtam 30 GBP-ért, tehát 40+kis kapcsolóval megoldható a dolog. Persze feltétele hogy a két szenzor tök ugyan az legyen
http://www.exhaustgas.com/Prod...
Tapasztalatom az nincs vele, de ahogy én elnézem, ez csak egy kipufogóra szerelhető be, aminek így a használhatósága megkérdőjelezhető, mert adatokat csak egy hengerről kapsz.
Te hogy tervezted?
Üdv.
Télen beruházok egyre, vmivel egyszerűbb lesz a pontos karburálás, viszont kopogásérzékelőért meg nem akarok ennyit adni... Nincs nekem arra a határra szükségem
http://www.egumotors.hu/4350-m...
van,de csak hétvégén tudom megnézni!
http://www57.zippyshare.com/v/...
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Ha megfelelő a konfúzor kúpszöge és a végcső elég keskeny, akkor kiküszöbölöd amit kell vagyis lassítod a gázáramlást, de egyébként teljesen igazad van!
Jön a kérdés mit akarunk? Alul nyomatékot, teljesítményt? középen esetleg felül? Na mint tudjuk kétüteműnél ez nem létezik, vagy ez vagy az! Természetesen itt hegyezett motorról beszélek! És semmilyen körülmények között nem ajánlom, hogy bárki levegye a hangtompítót hosszútávon bármilyen gyári csőről! Legyen az JM, Arrow vagy bármi, mert ott kő keményen bele van tervezve a dob!