Nemtudom ki emlékszik még a nikasil mizériára, hát ma nekem megjött a Jézuska Itt egy pár kép! Aztán maholnap már egyben lesz téli álomra szenderítve, nem szeretem szétbontva
Van egy csaj, akit a párom tudtával elszoktam vinni évente 5-6 alkalommal motorozni, Ő, mikor először ráült a Gixxerre, hogy oda volt, hogy jóval 200 fölött mentünk,meg milyen nagy,,, aztán egy ideig nem ment a kicsi, és nemrég, mikor elvittem azzal egy karikát, hát mosoly ült a száján, hogy milyen iszonyú erő van ebben a kis motorban. Volt egy ilyen keresztbe bucka az úton, nem túl nagy, de 2.-ban ott kapta el pont a gépszíj, 10-12 métert ment egykerón. Tetszett a csajszinak is. Megint regényt írtam, de asszem érted, mit is akartam mondani.
Nem ,nem csak nekem sokkal jobb érzés egy 2t vel motorozni, de pl tt-én az a sok versenyző aki az életét felteszi,azok hát elég furcsa,de mindenki maga tudja!
Amúgy meg,,, én nem tudom, szerintem ti pályagépekben gondolkodtok, nekem viszont semmilyen pálya nincs közel, (hacsak csudamód meg nem épül a Hell gyár mellett Szikszón az a Hell ring, vagy mi) meg hát annyi jó motoros útvonal van a környékemen, nem is vágytam sose pályára.
44 múltam, nem török már ilyen pályamenő babérokra.
Megyek, ahogy tudok, és próbálok hazaérni egyben, egyben lévő motorral.
Nekem ez a veszély nem áll fenn, eléldegélek az erdei munkámból, de gazdag sosem leszek, meg már nincs sok türelmem szerelni,csúfra már még motort sem. Pedig azt imádtam...
Nincs fekete RGV-m... (egyenlőre )
Meg hát,,, Gödöllőn utoljára 2008-ban voltam, mikor a Veresegyházi veterán traktor, és haszonjárműtalira mentem a Roburommal.
Van egy yamaha tz 250 blokkom,ami egy kissé hiányos,a drapál ment vele 80 ba 240 et, a 2000 körüliek 290 et léptek,az már leverné a hatszázast bőven! 2t mindenek felett!
Én nem panaszkodom a Gixxerre. Igazat megvallva mióta megvan, azóta tudtam olyan hosszabb túrákat is beütni,amit addig csak nagyon komoly számolgatással, meg beosztással sikerült megoldani, és ezt nem veheti el tőle senki...
Amint a képen fog látszani, egy azon helyen voltam Szlovákiában például a Wolffal, és a Gixxerrel is, a kicsivel örültem, hogy beértem az országba, és a legközelebbi kúton tankolni tudtam, Gixxert meg megtankoltam itthon, és a 285 km-t gond nélkül lenyomtam.
Mindazonáltal,,,az RGV lesz mindig is a nagybetűs MOTOR, míg a Gixxer inkább az a gép, amivel bármikor bárhová elindulhatok, viszont ilyen helyi (Bükki, Aggteleki) vandálkodáshoz az RGV az a motor, amit szívesebben választok, és ez így is marad.
RG500 meg... Álom-álom...
CNC-re minden jellemző, csak épp az olcsóság nem. De szinte nincs lehetetlen,és ez jó. Tudok egy darabból kimart négydugós (ál) Brembo fékmunkahengerről, amit valódi ként építettek be.
Együtt mentek
Rendben
44 múltam, nem török már ilyen pályamenő babérokra.
Megyek, ahogy tudok, és próbálok hazaérni egyben, egyben lévő motorral.
Meg hát,,, Gödöllőn utoljára 2008-ban voltam, mikor a Veresegyházi veterán traktor, és haszonjárműtalira mentem a Roburommal.
Nem te voltál Gödöllőn ma egy fekete RGV -vel?
Amint a képen fog látszani, egy azon helyen voltam Szlovákiában például a Wolffal, és a Gixxerrel is, a kicsivel örültem, hogy beértem az országba, és a legközelebbi kúton tankolni tudtam, Gixxert meg megtankoltam itthon, és a 285 km-t gond nélkül lenyomtam.
Mindazonáltal,,,az RGV lesz mindig is a nagybetűs MOTOR, míg a Gixxer inkább az a gép, amivel bármikor bárhová elindulhatok, viszont ilyen helyi (Bükki, Aggteleki) vandálkodáshoz az RGV az a motor, amit szívesebben választok, és ez így is marad.
RG500 meg... Álom-álom...
32 vagy 34-es Dellortot vásárolnék, ha van valakinek eladó kérem írjon