Én anno itt Miskolcon láttam még Pannóniákat összeépített blokkal, a hangjuk egy varázslat volt. Volt két 4 hengeres, meg egy 3 hengeres. Igaz, utóbbiról azt mondták, hogy gyári, és P23 a neve, de soha, sehol máshol nem láttam, és nem is hallottam 3 hengeres Pancsiról, viszont a saját szememnek csak hiszek. Azokat elég egyszerű volt összeépíteni, de két NSR-t... Nem egy egyszerű kis kihívás lesz,,, de Te sem vagy egyszerű eset,,, sok sikert és kitartást hozzá.
Azért ez még mindig egy (vagy több) esély. azt hittem, szarabb a helyzet... Nekem nem igazán volt eddig összehasonlítási alapom, de tény, hogy enyém is vagy 7000 környékén lesz igazán életképes. Kölyökkoromban jártam egy ideig haver P21-esével, az sokkal jobban, egyenletesebben tolt alól is, most akkor mitől jó ez a V motor? Mert, hogy nyomaték nincs több benne, (bár kéne hogy legyen) az biztos...
Kösz a választ,mindegyik főtengelyt meg lehet csináltatni,hiába nem lehet szétszedni ,azt is meg csinálják szétszedhetősre,csak nem mindegy ,hogy mennyi lesz a vége,igaz egy p20 blokkra is rá költenek fél millákat !
Itt más a dörgés V2 marad ,ha lesz 5 tengelyes CNC-aki profi és olcsó
Vagy egyszerűen ez egy ilyen motorkarakterisztika?