Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó a képen látható RS 250 idom ! Ár 40e Viseltesebb állapotút beszámolok mert nekem pályamotorra kellene. Ezt sajnálom összeb.szni. 06703794942
Ok! Valami ilyesmit akartam olvasni.
Várom.
(Sajnos már van rossz tapasztalatom.)
Sajnálom, ha neked ilyen kicsi az emberekbe feltett hited. Nekem nem annyit ér a becsületem, hogy pár darab szìnes papìr darabért átverjek bárkit is.
Szia!
Akkor várom, remélem igaz amit leírtál és kifogástalan műszaki állapotban lesz.
Első futòmű eladò nem folyik nem görbe ùj olajjal, csak berakod és használod! Mindemnel ami kellhet villahìdak, kormànycsapàgy, tengely távtartòkkal. Vannak még hátra rövidebb kutyacsontjaim igény esetén 0,5,10,15mm-rel rövodebbek. Au eleje 29999ft a kutyacsont 1000ft/pár. Fogd és vidd!
Sziasztok,

eladóvá vált szeretett motorom. A motoron nagyon sok minden ki lett cserélve. Nézzétek meg a leírást.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_250-747
0083

A régebbi fórumozóknak talán mond valamit, hogy a dugattyúcserét JRC végezte:

A motoron a következő kipufogó található:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/kipufogo/?dr=69837


Akit érdekel keressen bátran.

Üdv.

András
rgvzoli légyszíves adj valamilyen elérhetőséget, hogy meg tudjuk beszélni a vázat. Köszi
Igen légyszíves kérdezd meg és mindenképpen érdekelne!
Azért ez nem egészen így van
Hali! Én tudok hármat is,de az ember nem adja olcsón őket! Meg tudom kérdezni neked!
Sziasztok! Elnézést az offért! de akinek van eladó RGV 250 (vj22a) váza az kérem jelezze a gyorkos.gabor@freemail.hu email címre. Köszönöm!
Sziasztok! Ha tudtok segítsetek már, most vettem egy rs 250-t és ha rá adom a gyújtást 6 ezres fordulatig ellenőrzi le magát. Ha be indítom akkor nem forog 6 ezernél tovább. Hol kezdjem a hiba keresést! Előre is köszönöm a segítséget.
Akkor majd ott találkozunk! Ha az enyém is összeáll normálisan
Köszi:) van egyelőre 2 garnitúrám, ezekkel elleszek sztem.. elsőnek úgyis kecsó-kakucs fog játszani.. aztán várom a balatonfőkajári pályát, mint a messiást :)
Nekem jelenleg Pirelli Dragon Supercorsa van fent, utcára ha jól tekersz tökéletes és tapad is, de üzemmelegen sosem fogod ott tartani csak pályán. Nekem egy kicsit csúszkálósnak tűnt a Dunlop KR108 után, de lehet azért mert a Dunlop 165ös volt míg ez csak 150-es és nem bírja el a nagyobb teljesítményt. Mással nem volt tapasztalatom, mert használtan nem nagyon kapni mást, csak szupermotyeszokról :) Dunlop KR űberjó volt :) 3 mpt lassultam mióta a pirelli van fent, de még egyszer hangsúlyoznám, a mérete miatt van szerintem! Kis pályákra forgolódni jók a 110/115 előre, illetve a 140-150 hátulra, de nagyívű tempós pályára 120 előre 160-165 hátulra! Arra kell figyelni hogy beférjen a villába :)
A gumiról is regélhetnél kicsit... pl. h. újként miből szabad válogatni ?
Tudom hogy nincs univerzális gumi utcára/pályára de első körben a mintával rendelkezők közül érdekelne tipp / tapasztalat.. márkát, méretet illetően, valószínű hogy kivinném utcára is néha napján
egyelőre van 2 garnitúrám 2db 115/70 Dunlop KR ill 160/60 Diablo + 162/55 Goldentyre
Aham, csak annyi, hogy az előző betéttel, nem merültek pályán ilyen problémák fel... Na a szerdai ring után lebontom az elejét :)

Tehát van egy eladó komoly pályázásra nem ajánlott! Megmérem hétvégén milyen vastag, de 3 napot látott... Haverom ment vele Ő pl el sem tudta melegíteni...
2 pár EBC FA244HH Goldsuff Sintermetall első fékbetétem. Mondjuk egy 10e+postáért megválnék tőle.
Ha fog a feked,, akkor nem a fekbetet miatt fogy a feked... Lesd meg, hogy nem kopott e felre vagy rossz a fekolajad, vagy bevannak dagadva a karmantyuid...
Tudom tudom rossz templomba járok, azért nem látlak titeket... Van itt vki aki az EBC fékbetétekkel rendelkezik tapasztalattal? Vettem egy EBC FA244HH Goldsuff Sintermetall az RS250-esembe és gyakorlatilag 25 fok felett 3 kör után használhatatlanul elgyengül a Hringen. Míg a szlovák pályán jobb marad, gondolom van ideje visszahűlni... Van egy videó is, amin körről körre látni, hogy nyúlok el a célegyenesben és képtelen vagyok befordítani a motort... Plusz folyamatosan fogja az első kereket hidegen és melegen is... Előtte Brembo volt, azzal semmi problémám nem volt. Derábeszéltek az EBC-re Chrobák is azzal ment, meg XY és lássuk be, tudtak vele fékezni... Szóval a kérdésem, más is tapasztalt ilyet az EBC-vel? Vagy nálam van a hiba a féknyeregben... Előre is köszönöm :)
Itt a videó:
http://youtu.be/HC-Vaxilka0
Üdv. mindenkinek.

Egy kis segítségre lenne szükségem!

Van egy Aprilia Leonárdó 250-es robogóm. Az a gondom vele hogy alapjáraton úgy ahogy ketyerékel, de amint gázt adok neki rögtön leáll. magyarul nem veszi fel a fordulatot.
Mi lehet a gond.
Válaszokat előre is köszönöm.
Igen, köszönöm szépen, tudtál segíteni. :)

Még egy kérdésem lenne, ha valaki tud segíteni : valószínűleg elromlott a power szelep szervó motor. Hol lehet ilyet beszerezni?

Válaszokat előre is köszönöm.
Félszintetikus 4T SAE20W-50 -t ad meg a szervízkönyv, utcai használatra, de pályára is tökéletes, hiszen magas fordulaton, nagy hőmérsékleten is kellően viszkózus marad az olaj, ami biztosítja a megfelelő kenést! A mai szintetikus olajok minőségük javulásának köszönhetően, már a 10W-40 viszkózus is jó teljesen utcára! Amit én Castrol Power1 Racing 10W-40. 1200 pályán töltött kilométer után cseréltem le, és az olajleeresztő mágnesén, alig volt található fémforgács. Remélem segítettem!
Sziasztok most vettem egy 250-est (2003) én is :) ki szeretném cserélni benne a hajtóműolajat .Azt szeretném kérdezni ,hogy milyen olaj való bele ? Válaszokat előre is köszönöm .
rendben vasárnap megyek hozzá!