Első futòmű eladò nem folyik nem görbe ùj olajjal, csak berakod és használod! Mindemnel ami kellhet villahìdak, kormànycsapàgy, tengely távtartòkkal. Vannak még hátra rövidebb kutyacsontjaim igény esetén 0,5,10,15mm-rel rövodebbek. Au eleje 29999ft a kutyacsont 1000ft/pár. Fogd és vidd!
eladóvá vált szeretett motorom. A motoron nagyon sok minden ki lett cserélve. Nézzétek meg a leírást.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_250-747
0083
A régebbi fórumozóknak talán mond valamit, hogy a dugattyúcserét JRC végezte:
A motoron a következő kipufogó található:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/kipufogo/?dr=69837
Sziasztok! Ha tudtok segítsetek már, most vettem egy rs 250-t és ha rá adom a gyújtást 6 ezres fordulatig ellenőrzi le magát. Ha be indítom akkor nem forog 6 ezernél tovább. Hol kezdjem a hiba keresést! Előre is köszönöm a segítséget.
Köszi:) van egyelőre 2 garnitúrám, ezekkel elleszek sztem.. elsőnek úgyis kecsó-kakucs fog játszani.. aztán várom a balatonfőkajári pályát, mint a messiást :)
Nekem jelenleg Pirelli Dragon Supercorsa van fent, utcára ha jól tekersz tökéletes és tapad is, de üzemmelegen sosem fogod ott tartani csak pályán. Nekem egy kicsit csúszkálósnak tűnt a Dunlop KR108 után, de lehet azért mert a Dunlop 165ös volt míg ez csak 150-es és nem bírja el a nagyobb teljesítményt. Mással nem volt tapasztalatom, mert használtan nem nagyon kapni mást, csak szupermotyeszokról :) Dunlop KR űberjó volt :) 3 mpt lassultam mióta a pirelli van fent, de még egyszer hangsúlyoznám, a mérete miatt van szerintem! Kis pályákra forgolódni jók a 110/115 előre, illetve a 140-150 hátulra, de nagyívű tempós pályára 120 előre 160-165 hátulra! Arra kell figyelni hogy beférjen a villába :)
A gumiról is regélhetnél kicsit... pl. h. újként miből szabad válogatni ?
Tudom hogy nincs univerzális gumi utcára/pályára de első körben a mintával rendelkezők közül érdekelne tipp / tapasztalat.. márkát, méretet illetően, valószínű hogy kivinném utcára is néha napján
egyelőre van 2 garnitúrám 2db 115/70 Dunlop KR ill 160/60 Diablo + 162/55 Goldentyre
Aham, csak annyi, hogy az előző betéttel, nem merültek pályán ilyen problémák fel... Na a szerdai ring után lebontom az elejét :)
Tehát van egy eladó komoly pályázásra nem ajánlott! Megmérem hétvégén milyen vastag, de 3 napot látott... Haverom ment vele Ő pl el sem tudta melegíteni...
2 pár EBC FA244HH Goldsuff Sintermetall első fékbetétem. Mondjuk egy 10e+postáért megválnék tőle.
Ha fog a feked,, akkor nem a fekbetet miatt fogy a feked... Lesd meg, hogy nem kopott e felre vagy rossz a fekolajad, vagy bevannak dagadva a karmantyuid...
Tudom tudom rossz templomba járok, azért nem látlak titeket... Van itt vki aki az EBC fékbetétekkel rendelkezik tapasztalattal? Vettem egy EBC FA244HH Goldsuff Sintermetall az RS250-esembe és gyakorlatilag 25 fok felett 3 kör után használhatatlanul elgyengül a Hringen. Míg a szlovák pályán jobb marad, gondolom van ideje visszahűlni... Van egy videó is, amin körről körre látni, hogy nyúlok el a célegyenesben és képtelen vagyok befordítani a motort... Plusz folyamatosan fogja az első kereket hidegen és melegen is... Előtte Brembo volt, azzal semmi problémám nem volt. Derábeszéltek az EBC-re Chrobák is azzal ment, meg XY és lássuk be, tudtak vele fékezni... Szóval a kérdésem, más is tapasztalt ilyet az EBC-vel? Vagy nálam van a hiba a féknyeregben... Előre is köszönöm :)
Itt a videó: http://youtu.be/HC-Vaxilka0
Van egy Aprilia Leonárdó 250-es robogóm. Az a gondom vele hogy alapjáraton úgy ahogy ketyerékel, de amint gázt adok neki rögtön leáll. magyarul nem veszi fel a fordulatot.
Mi lehet a gond.
Válaszokat előre is köszönöm.
Félszintetikus 4T SAE20W-50 -t ad meg a szervízkönyv, utcai használatra, de pályára is tökéletes, hiszen magas fordulaton, nagy hőmérsékleten is kellően viszkózus marad az olaj, ami biztosítja a megfelelő kenést! A mai szintetikus olajok minőségük javulásának köszönhetően, már a 10W-40 viszkózus is jó teljesen utcára! Amit én Castrol Power1 Racing 10W-40. 1200 pályán töltött kilométer után cseréltem le, és az olajleeresztő mágnesén, alig volt található fémforgács. Remélem segítettem!
Sziasztok most vettem egy 250-est (2003) én is :) ki szeretném cserélni benne a hajtóműolajat .Azt szeretném kérdezni ,hogy milyen olaj való bele ? Válaszokat előre is köszönöm .
Várom.
(Sajnos már van rossz tapasztalatom.)
Akkor várom, remélem igaz amit leírtál és kifogástalan műszaki állapotban lesz.
eladóvá vált szeretett motorom. A motoron nagyon sok minden ki lett cserélve. Nézzétek meg a leírást.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_250-747
0083
A régebbi fórumozóknak talán mond valamit, hogy a dugattyúcserét JRC végezte:
A motoron a következő kipufogó található:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/kipufogo/?dr=69837
Akit érdekel keressen bátran.
Üdv.
András
Tudom hogy nincs univerzális gumi utcára/pályára de első körben a mintával rendelkezők közül érdekelne tipp / tapasztalat.. márkát, méretet illetően, valószínű hogy kivinném utcára is néha napján
egyelőre van 2 garnitúrám 2db 115/70 Dunlop KR ill 160/60 Diablo + 162/55 Goldentyre
Tehát van egy eladó komoly pályázásra nem ajánlott! Megmérem hétvégén milyen vastag, de 3 napot látott... Haverom ment vele Ő pl el sem tudta melegíteni...
2 pár EBC FA244HH Goldsuff Sintermetall első fékbetétem. Mondjuk egy 10e+postáért megválnék tőle.
Itt a videó:
http://youtu.be/HC-Vaxilka0
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Van egy Aprilia Leonárdó 250-es robogóm. Az a gondom vele hogy alapjáraton úgy ahogy ketyerékel, de amint gázt adok neki rögtön leáll. magyarul nem veszi fel a fordulatot.
Mi lehet a gond.
Válaszokat előre is köszönöm.
Még egy kérdésem lenne, ha valaki tud segíteni : valószínűleg elromlott a power szelep szervó motor. Hol lehet ilyet beszerezni?
Válaszokat előre is köszönöm.