Vicces gyerek vagy te hallod
Miért nem így van? Ez az igazság. És erre a típusra hatványozottan igaz. Költeni kell rá rendesen h jó állapotban maradjon mivel ez gyakorlatilag egy versenymotor amire felraktak 2 lámpát indexet és tükröket.
Sziasztok!
Lehet hogy a héten tulajdonosa leszek egy rs250esnek csak elötte gondoltam megkérdezlek titeket mire figyeljek oda a mocinál.vannak esetleges tipikus hibák vagy mire figyeljek oda.Van egy 125nsr-em szal valamit konyitok a motorokhoz de jobb az illetékesektöl érdeklödni
Végre menyit megy?milyen a fogyasztása? szoval minden érdekel amit csak tudni kell a motorrol
szevasztok
nemtudtok egy eladó RS250-est?
én csak 2 példányt találtam de az egyik rohadt drága a másik meg nem válaszol a leveleimre
ha valaki tud egy viszonylag yó állapotban lévöt az pls xoljon
elöre is thx
Olaszországban pedig azért mennek különolajzással némely kupákban mert előírás a gyári olajzórendszer használata.
Akkor ez az rs250 gyengesége,amit te mondasz,mert pl az én tzr-em gyári tuningleírásának első pár oldalán is arról van szó,hogy olajpumpa le,helyét jól ledugózni...
és ezt nem egy magyar szakács vagy sufnimájszter mondta hanem ez levan írva...
A legjobb kenőképességű ill ricinustertalmú, tisztább égésteret hagyó olajok (pl Motul800, K997, A747, Agip Racing, Advance RacingM) csak üzemanyagba keverve alkalmazhatók. A különolajozáshoz is alkalmas olajok (pl Motul 600, Agip Speed) viszont vmivel "gyengébb" paraméterekkel rendelkeznek.ú
Lehet azt mondani, hogy a motorfékes szakaszok mennyisége a döntő az olajozás típusának megítélésében?
A tengeren tulra a mocik CUP/Challenge verzio lampa nelkul mentek es csak palyan lehetett oket hasznalni.Ezeken is olajpumpa van es jol mukodik.
Ausztraliaban ahol kb.30-szor annyi RS 250 megy a palyan mint nalunk voltak akik attertek keverekre,de paran hosszu lejtos egyenesben sikeresen megragasztottak a motor motorfek uzemben..
A lenyege az RS 250-nek,hogy ha megfeleloen be vannak a bowdenek allitva akkor ha jol emlekszem 7500 1-min fordulat felett az olajpumpa akkor is komolyabb mennyiseget szallit ha elveszed a gazt...ez az amit a keveros rendszer nem tud.
Elonye meg az is,hogy mivel nincs olaj a benzinben ezert szegenyebbre,elesebbre lehet allitani a fuvokakat amiken csak ugy szaguld a "tiszta" benzin..
Termesztesen vannak elonyei a "keverekes" uzemmodnak is (suly csokkentes,nem kell a pumpat hajtani stb),de mint tudjuk kinek a pap kinek a papne..
Miért nem így van? Ez az igazság. És erre a típusra hatványozottan igaz. Költeni kell rá rendesen h jó állapotban maradjon mivel ez gyakorlatilag egy versenymotor amire felraktak 2 lámpát indexet és tükröket.
Lehet hogy a héten tulajdonosa leszek egy rs250esnek csak elötte gondoltam megkérdezlek titeket mire figyeljek oda a mocinál.vannak esetleges tipikus hibák vagy mire figyeljek oda.Van egy 125nsr-em szal valamit konyitok a motorokhoz de jobb az illetékesektöl érdeklödni
Végre menyit megy?milyen a fogyasztása? szoval minden érdekel amit csak tudni kell a motorrol
5600km--rel 2002-es Arrow rendszer 3000euro.. NAgyon baráti
nemtudtok egy eladó RS250-est?
én csak 2 példányt találtam de az egyik rohadt drága a másik meg nem válaszol a leveleimre
ha valaki tud egy viszonylag yó állapotban lévöt az pls xoljon
elöre is thx
Akkor ez az rs250 gyengesége,amit te mondasz,mert pl az én tzr-em gyári tuningleírásának első pár oldalán is arról van szó,hogy olajpumpa le,helyét jól ledugózni...
és ezt nem egy magyar szakács vagy sufnimájszter mondta hanem ez levan írva...
Másik, hogy 2t-vel nemnagyon kellene motorfékezni :D Szerintem.
Lehet azt mondani, hogy a motorfékes szakaszok mennyisége a döntő az olajozás típusának megítélésében?
Ausztraliaban ahol kb.30-szor annyi RS 250 megy a palyan mint nalunk voltak akik attertek keverekre,de paran hosszu lejtos egyenesben sikeresen megragasztottak a motor motorfek uzemben..
A lenyege az RS 250-nek,hogy ha megfeleloen be vannak a bowdenek allitva akkor ha jol emlekszem 7500 1-min fordulat felett az olajpumpa akkor is komolyabb mennyiseget szallit ha elveszed a gazt...ez az amit a keveros rendszer nem tud.
Elonye meg az is,hogy mivel nincs olaj a benzinben ezert szegenyebbre,elesebbre lehet allitani a fuvokakat amiken csak ugy szaguld a "tiszta" benzin..
Termesztesen vannak elonyei a "keverekes" uzemmodnak is (suly csokkentes,nem kell a pumpat hajtani stb),de mint tudjuk kinek a pap kinek a papne..