Sziasztok!
Segítségeteket kérem! Van egy aprilia RS 250-es motorom. Mikor megvettem a kipufogó a hátsó lábtartónál nem volt lerögzítve, majd én rögzítettem egy csavarral. 200 Km/h sebességnél meg tisztára letört a kipufogó vége! Mivel ( ahogy már sikerült kiderítenem ) nem volt oda csavarva a szilon blokk. Ha van valakinek ilyen RS motorja, fényképezze le nekem legyen szives hogyan van az a szilon blokk oda téve, hogyan van a kipufogó felcsavarozva. És küldje el a képet az e-mail címemre. andes@orangemail.sk Nagyon szépen köszönöm!
HEllo én nyugodt szivel tudom neked aajánlani hogy hiába drágább a 250-es rs de 3szor erősebb én vezettem 250-es rs-t és hát mitmonjad a szivem kicsit megállt amikor 4.be vertem neki egy csutkát az elejét elég szépen emeli ha rám hallgatsz akkor RS 250
Kicsit beleolvasgattam a topicba és lenne kérdésem. Pályamotornak szeretnék venni egy RS 125 vagy 250-et. A lóerőarányokat nézve elég komolynak tűnik a 250-es, viszont drágább. Motorszerelő és pályamotoros cimbim mindenképp a 250-est ajánlja nekem, szerinte a 125 kevés lenne. Viszonyítási alapom nincs, viszont bőrcuccban menetre készen 115kiló körül vagyok. Magát az erőt tudom uralni, nem félek, hogy kimegy alólam a 250, viszont drágább, második motornak kellene pályára, mert a mostani motoromat (Hayabusa) sajnálom pályára, meg nem is való oda a nagy súly és a lomha kanyarvétele miatt. Szóval azt nem szeretném, hogy kínlódjak a 125-el, viszont tisztában vagyok azzal is, hogy súly-lóerő arányban azért eléggé ott vannak a szeren ezek a kis kétüteműek.
Azért kérdem, mert van is itt ismerősi körben egy eladó olasz import 250-es, ha arra esik a választás, akkor nem is helyezem forgalomba.
Alkatrészellátás mennyire van hozzá, milyen gyors? Pályaidomot gyártanak hozzá? A felesleges alkatrészeket (lámpa, gyári idom, stb) el lehet passzolni könnyen?
Ez az amikor egy ostehetseg net ele csoppen azt mindenhova ctrl+c ctrl+v,es meg o van felhaborodva. .Netiket?Nem tudom mit pattogtok,tokeletesen Mitogerinek volt igaza.Az egesz elkerulheto lett volna,ha moderator tenne a dolgat.Tovabbra is egy Off topic az egesz :) ennyi sportmotor.A valasz varges, miert nem talasz itt embereket a temaban.
Szia!
Ha uj akkor 95.000.-Ft regado a 250-re....remelem jol emlekszem.
Mivel hasznat ezert fugg az evektol,de avultatassal kb.60.000.-Ft korul lehet.
Udv.
Gabor
vdani ez oyan mintha te itt kérdeznéd meg h az rs topicban h a hörcsögeidnek mit adjál enni. szerintem 8 általános sem kell h felismerd ennek a tematikáját h hova írj. meg én sem itt kérdezem meg h miyen bicót veszel még akkor sem ha egyébként érdekel:)
kösz ez jol esett bazd meg!
ne haragudj ahogy ó te észlényhez mertem kérdést feltenni..........
kb 10 IQ val rendelkezel látom... no comment
tudod elég lett volna annyit irnod hogy bocsi ezen a forumon nem tudunk segiteni itt és itt találod a az ehez kapcsolodo oldalt..... de látom ez neked nem megy.........már bocs....
játszhatod a szent ferencet,de ha csak válaszolgatsz az ilyen srácoknak meg satöbbi,soha nem tanulják meg hogy müködik.mellesleg szerintem 70es Iq-val is kilehet már kombinálni,hogy ha Aprilia Af1 motorról van kérdésem,akkor az arra illő topicban kérdezem.De szóljon belőled a próféta bunkó vagyok és müködjön így a világ.
Mert, ismerősnek kéne. Neki már van hozzá ilyen fénymásolt cucca, de franciául + németül.
Most akarja összerakni 4 év után a vasat, és kéne a karburátorról, meg a blokk többi cuccáról valami magyar leírás
Segítségeteket kérem! Van egy aprilia RS 250-es motorom. Mikor megvettem a kipufogó a hátsó lábtartónál nem volt lerögzítve, majd én rögzítettem egy csavarral. 200 Km/h sebességnél meg tisztára letört a kipufogó vége! Mivel ( ahogy már sikerült kiderítenem ) nem volt oda csavarva a szilon blokk. Ha van valakinek ilyen RS motorja, fényképezze le nekem legyen szives hogyan van az a szilon blokk oda téve, hogyan van a kipufogó felcsavarozva. És küldje el a képet az e-mail címemre. andes@orangemail.sk Nagyon szépen köszönöm!
Sziaszotk, Andrea