Hidd el mentem olyan 250-el is amelyiknek nem cserélték össze a blokkját egy 125-el. Az sem akkora szám, hogy egy kezdö ne tudna elboldogulni vele... bár a szamárlétrás dolgot én is támogatom
Szerintem meg rozsdás kollégánk csak újságból olvasott 250-es kétütemüekröl. Egyáltalán nem egy nagy szám motor, semmi extra nincs benne ahhoz képest hogy kicsit könnyebb mint a 4T-s bringák. Szerintem keveri az 500-asokkal. Én nem akarom megsérteni, de ez van.
Egy kétütemü 250-es motortípus van ami gyárilag önindítós az a 96-tól gyártott Suzuki RGV. De olyan 1 db sincs Mo-n tudtommal. Csak japánban találsz egy kettöt elvétve. Jah és szerintem ez a legszebb 2T-250-es amit sorozatban gyártottak. Amúgy önindítót meg lehet oldani de nem érdemes. Ezek egy rugásra indulnak.
Srácok!
Talán itt a motorokról kellene beszélni nem pedig idegeskedni. (Egyéként nekem is teteszett az oltás)
De szal. nem lehet öninditót rátenni de szerintem hailyen mototort szeretnél nem ez az elsődeleges szempont. Max a városi hülye picsa mondja aki azt se tudja hogy motor vagy auto. Hogy "de ciki ezt a gyerek a saját lábával rútga be". Az ilyeneket meg le kell szarni magasról. Legalábbis én leszoktam. Aki meg ért hozzá az pedig tudja hogy ez is a feeling része. Nagyábból ennyi.
Üdv: BREZO
látom "rozsdddahalom neked csak ennyire tellettt csak én az értelmeseket kérdeztem nem az ilyen ............mint te!!!! mondanád..............!!! szóval érted remélem nem veszed ám a lelkedre tudom neked csak ennyire tellett mert egyszerü lélkek vagy ez nem gáz csak ezt az oldalt nem csak te olcasod szóval már mindenki tudja hogy 1 ...................vagy
Minek az neked hülyegyerek? vegyél bevásárlókocsit azt arra rakhatsz plussz csomagtartót meg karácsonyfat is.
Te csak ne vegyel rs250et,jobb lesz mindenkinek,megáll az eszem.Versenymotor, egykori nyomokban ma is gp technikat kepviselő ritkaság,szerinted miért nincs gyárilag öninditó rajta?Mert mi a fasznak azért.Vegyél gsxr600at az való neked, azt nyomogathatod agyba-fűbe f@szodat is belerakhatod a nagy szardaraba.Szánalmas,csökkent,műmajer nyomorult féreg emberek.
sziasztok rs 250 ben gondolkodok vásárlás szempontjábol de amit eddig láttam mind berugókaros :( esetleg van gyári hely kialakítva neki az önindittóhoz vagy esélyem sincs ezt a kis apróságot beletetetni........... válaszotokat nagyon várom köszi
Sziasztok!
Hát a dugócsrével kapcsolatban én úgy gondolom hogy a legoptimálisabb olyan 13 ezer körül és az egy teljesen jó teljesitmény. HA belegondoltak azért forgognak nagyon ezek a fépek és a teljesitényét pedig kárpótolni kell valamivel! A motornak a dugó gyűrű tűgörgő csere az álma nekünk meg akik nap mint nap nyúzzuk a teljesiténye. Szóval szerintem fogat fogért tehát aki ilyet akar ezzel számolni kell! De higgyétek el megéri:)!
Brezo
Lehet ,hogy elmegy 50.000Km-t egy dugo,de a sporolast kiveve semmi ertelme nincs,soot....ha nincs szerencsed akkor nem sporolas lesz belole hanem +200.000Ft-os szamla.
Ezekben a morokban a gyar ~16.000Km-nel (utcai) dugocseret ir elo!
Ha idejeben cserelsz dugot akkor mindig biztos lehetsz abban,hogy optimalis teljesitmenyt nyujt a geped (tobb osszetevoje van persze) es nem fogja a kopott dugo szetverni,roncsolni a hengert es tobbi alkatreszt.
Ha megno az illesztesi hezag a hengerben es a kopott cucc elkezd rezonalni,akkor az meg a rendszamtarto felfogo csavarokra is kihat...nemhogy a motor tobbi reszere.
A kipuszelepet pedig 5000-6000Km-enkent MINDENKEPP ki kell takaritani,mert kokszolodnak es bar a Suzuki attert a "2Pines" megoldasra a vegen (ilyen az osszes A.RS 250),de meg mindig a motor gyenge pontjai maradtak.
Egyebkent ezen kivul talan nincs is mas panasz ra,egy iszonyuan eros,nyomatekos es nem mindennapi jargany a kis RS 250...
gabor
http://www.easyparts.nl/choose...
karácsonyfa meg csomagtartó
egyébként főbb vonalakban igaza van:S
Talán itt a motorokról kellene beszélni nem pedig idegeskedni. (Egyéként nekem is teteszett az oltás)
De szal. nem lehet öninditót rátenni de szerintem hailyen mototort szeretnél nem ez az elsődeleges szempont. Max a városi hülye picsa mondja aki azt se tudja hogy motor vagy auto. Hogy "de ciki ezt a gyerek a saját lábával rútga be". Az ilyeneket meg le kell szarni magasról. Legalábbis én leszoktam. Aki meg ért hozzá az pedig tudja hogy ez is a feeling része. Nagyábból ennyi.
Üdv: BREZO
Te csak ne vegyel rs250et,jobb lesz mindenkinek,megáll az eszem.Versenymotor, egykori nyomokban ma is gp technikat kepviselő ritkaság,szerinted miért nincs gyárilag öninditó rajta?Mert mi a fasznak azért.Vegyél gsxr600at az való neked, azt nyomogathatod agyba-fűbe f@szodat is belerakhatod a nagy szardaraba.Szánalmas,csökkent,műmajer nyomorult féreg emberek.
brezofighter@freemail.hu
Brezo merre laksz?.....összefuthatnánk vmikor.
Üdv.
varges
(30) 612-8980
Gábor
RS 250- a legjobb!
Neked milyen geped van?
udv.
varges
Hát a dugócsrével kapcsolatban én úgy gondolom hogy a legoptimálisabb olyan 13 ezer körül és az egy teljesen jó teljesitmény. HA belegondoltak azért forgognak nagyon ezek a fépek és a teljesitényét pedig kárpótolni kell valamivel! A motornak a dugó gyűrű tűgörgő csere az álma nekünk meg akik nap mint nap nyúzzuk a teljesiténye. Szóval szerintem fogat fogért tehát aki ilyet akar ezzel számolni kell! De higgyétek el megéri:)!
Brezo
Lehet ,hogy elmegy 50.000Km-t egy dugo,de a sporolast kiveve semmi ertelme nincs,soot....ha nincs szerencsed akkor nem sporolas lesz belole hanem +200.000Ft-os szamla.
Ezekben a morokban a gyar ~16.000Km-nel (utcai) dugocseret ir elo!
Ha idejeben cserelsz dugot akkor mindig biztos lehetsz abban,hogy optimalis teljesitmenyt nyujt a geped (tobb osszetevoje van persze) es nem fogja a kopott dugo szetverni,roncsolni a hengert es tobbi alkatreszt.
Ha megno az illesztesi hezag a hengerben es a kopott cucc elkezd rezonalni,akkor az meg a rendszamtarto felfogo csavarokra is kihat...nemhogy a motor tobbi reszere.
A kipuszelepet pedig 5000-6000Km-enkent MINDENKEPP ki kell takaritani,mert kokszolodnak es bar a Suzuki attert a "2Pines" megoldasra a vegen (ilyen az osszes A.RS 250),de meg mindig a motor gyenge pontjai maradtak.
Egyebkent ezen kivul talan nincs is mas panasz ra,egy iszonyuan eros,nyomatekos es nem mindennapi jargany a kis RS 250...
gabor