Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Gergo!

MSN:
varges99@yahoo.com
Az olaj osszekeveredhet a szivotorokban,benzintankban vagy eppen hengerben,forgattyushazban.
Tobb fajta megoldas letezik,mindig az adott konstrukcio donti el.
Udv.
Gabor
Sziasztok!
250-es 2T pályamotort szeretnék venni. Lehetőleg pályaidomos, forgalomban nem lévő pályagép érdekelne, lehet szerelendő/felújítandó állapotú, de persze át is építek, ha úgy adódik. Típusokat közvetlenül nem ismerem, Ti itt gondolom az A. rs250-re szavaztok.... Persze érdekelne rs Honda, RGV vagy TZR is.
Véleményeteket, javaslataitokat, esetleg konkrét eladó gépeket megköszönöm!
jah és ha véletlen van msn címed akkor azt szívesen elfogadnám
hello, bár ez csak részbe tartozik ide, de megszertném kérdezni hogy a 2tnél az olay és a benzin hol keveredik össze mielött be megy a karburátorba vagy injektorosoknál a befecskendezöfuvokába?
Sziasztok!

Nekem van 2db Aprilia RS 250-em.2002 es 2001 evjaratuak.
Ez egyikkel utcan megyek a masikat most epitem palyara.
Mindketton vannak finomsagok,van szervizkonyvem es eleg sok infom errol a tipusrol,ugyhogy ha valakinek ilyen van (pl.rgv 250 is) akkor fussunk ossze..
Udv.
Gabor
(30) 612-8980
A motorrevü használtmotortesztjébe azt írták, a Suzuki RGV akár 50 -e km-t is elmegy dugattyúcsere nélkül! És ugye az RS-be is ugyan az a motor van....
Őszintén szólva, szerintem gondos gazdával ez elképzelhető!
Persze azt is hallottam/olvastam, hogy a kipuffszelep tengelyei szeretnek elkopni, és belelógatni a szelepet a hengerbe.

Tényleg, ha már ittvagyok! Van itt valaki, akinek komoyla tapasztalatai vannak ezzel a géppel? Agytagitoról tudok :) Bár hogy neki mennyire megbízható/problémás, arról nem olvastam sehol.
Esetleg valaki, aki utcán tett meg vele egy-két 10 e km-t?
Tökéletesen jó a 250-2T utcára hobby szinten és nem túrázásra. Bár most januárban mentem egy 120 kilométeres távot vele, és meg sem érezte sem a csuklóm, se semmim. Sztem a legjobb választás utcán és pályán is egyaránt. Azon kivül hogy könynebb dönteni, semmivel nem rosszabb utcán egy 600-as fazernél. azér annál mert azzal mentem csak.
Sziasztok!
RS 250-et szeretnék venni, lehetőleg 2003-as évjáratot és rendszámosat mert csak részletre tudom megvenni.Aki ilyet tud kérem jelezze! Köszi
hát én nemtom...szeretnék majd később kilátogatni eccer-kétszer pályára de persze utcán használnám leginkább a gépet... majd meglátom...
Én se azt mondom h utcára ilyet vegyen, mert egyértelmű hogy nem túramotor . De elkég sok 2hengeres 2T-t láttam/csináltam már, amibe 20ezer+ km volt, bontatlan, gyári henger, gyári dugó, és nem zörgött, nem ment rosszul... Szóval utcai használatnál igenis simán elmegy annyit Persze pályán én is cserélelem 1500km-enként
A 250 ccm 2T-t felejtsd el utcára, főleg, ha túrázni akarsz, nem arra van!Vegyél egyet, vidd fel pályára és sosem fogsz másra vágyni !
persze ez a mol olaj+az öntött dugonál nem müxik
soknak tartom azt a 20 ezer km-t. ha azt akarja az ember h normálisan szedje a lábát akkor nem hagyja benne 20 ezer km-ig a dugószettet. most én nem vitatkozni akarok veled de én így tom.
Azért ez nem teljesen igaz ám.... 15-20E km-t simán elmegy egy dugószett ha normálisan használják, nincs széttuningolva és megkapja ami kell neki
nem keveset kell szervízelni egy 250es V2es 2ütemű motort... elég gyakran kell benne dugót is cserélni.de hát az egy vérbeli pályagép az nem túrázásra való...
jah egy 600-as naked-nak felel meg dúrván, de pályán kanyarban veri bármely nagy motort, mert a 600-asnál is már 30-40 kilóval könynebb. csak egyenesben elfogy az ereje 180-220 körül
Hali! tuono50 te hová valosi vagy?? van msn-ed???
nem gondoltam volna hogy ilyen rohadt erős az rs akkor jobb lenne mint a bandit télleg...én olyan gépet szeretnék majd ami azér alulról tol rendesen.és a szervíz?alkatrészek gondolom vannak ugye?nem kell túl sűrűn szervízbe járkálni vele? akkor melyik az agéposztály amelyik már felveszi vele a versenyt???a 600-as naked-ek?
amúgy a 400-as bandit meg a RS 250 az 2 különbözö dolog. ha naked-es vagy meg túrázós akkor 2T 250-nem fog tetszeni.
nekem 250-es tzr-em van ami nem sokban különbözik az rs-töl. De 70LE az igaz, de nyomatékban olyan 35-40Nm. A szárazsúlya meg 125-130kg. Épp hogy a 400-as az amiben alul kevés az erö, és szét kell pörgetned hogy menjen is. az RS meg V2-es és tök nagy nyomaték van 3500-4000-töl benne.
komoly?????70le??????de alul meg középen fos nem?hát én a 400-as banditon gondolkozopk amúgy csak érdeklődök.de hát az is csak 60 le...és az még az erősebb
attol függ mejik 70 le papiron es vmi 50 nm suly?sztem ojan 150-160-170
ciao!csak azt szeretném kérdezni hogy kb hány lovas a 250-es rs?nyomaték estetleg? súly?
Olajfojásra figyelj, názd meg az elsö telót nem ereszt-e a szimmering, csöpög-e a motor alá az olaj vagy benzin, úgy is megnézhetetd hogy benézel alul ahol az idomok összeérnek, összegyült-e ott valami anyag. ha tiszta akkor jó. Lánc elég feszes-e, a vázon nincs-e hegesztés, esetleg esésnyom, általában ha van akkor a fék vagy kuplungkar le van csiszolódva vagy a kormányrúd vége. indítsd be és figyeld a hangját ha valami baja van csattog erötlen, az nem jó. Menj vele nézd meg hogy rendesen nyit-e a power szelep 7-8E-nél (RS-nél nemtudom hol). Ja meg a gumik mennyire kopottak.
Helló!

Érdekelne hogy milyen dolgokra kell odafigyelni egy 250 rs vásárláskor?
Milyen problémák merülhetnek fel ennél a motornál, mert hallottam hogy ezek a motorok hajlamosak szétpörögni.
Milyen gyakran(km-eneként) kell rá álltalában költeni(dugócsere,.....)?

Köszi!