sziasztok.
kérnék egy kis segitséget.
nos most fogok beszerezni a napokba egy aprilia futurát 92"es.125ccm iset. nos mikre kell figyelni egy ilyen gépnél?
továbbá mennyibe fáj manapság egy generálozás amit 25 ezer kilométernél szoktak végezni?
továbbá egy szimeringezés mennyibe fáj manapság?
nem igazán vagyok ezekbe othon igy a segitségeteket kérném.
köszönöm elöre is krisztián.
nézz utána a logsped.hu-n
ajánlom figyelmedbe a google.hu keresőt mely cimszasvakra is faszán keres,így önállóan is pöpecül tudsz az interneten barangolni-
Ha nincs kedved itt velunk forumozzni es eszmet cserelni akkor en sem ertem hogy mit keresel itt.....mert a negativ duma itt szerintem senkit nem visz elore.
Egyebkent ha mar 1-2 RS tulajjal osszefutok itt a forumon,akkor mar megerte...
De titokzatos vagy.Nem neked irtam, hanem vargesnek.Kulonben meg nyilvan tudod ki vagyok, mert nem egyszer beszeltunk.Ha masnak nagyon is, de hulyenek nem nezlek.ennyi.
Nem forumozni kell hanem motorozni meg epiteni.Tomoruljenek a csopperesek meg turazok,azok had csinaljak.Ha tomorulni akarsz akkor ott a szakosztalya az ssp400 meg palyanapok.Meg sportmotor forumon? OFF es szanalom az egesz.2stroke.de .it forumokra kell irni,ahol ennek van modja meg hagyomanya nem egy "melyikezreskell" szintu paraszt helyre,ami maga az egesz oldal.
Itthon ket kezeden megszamolhatod rgv/rs tulajokat akik kaphatok lennenek ilyen forumozgatasra,arrol meg nem is szolva hogy ki az aki nem szarja le... A tobbi csak off meg idegesitobbnel idegesitobb idetlen,tudatlan,komolytalan kerdesek(onindito tema pl) amikre tobbek kozott en is reagaltam,ami megintcsak off volt.Ennyi ez van.
Nem igazan megy ez a forum..
Jo lenne pedig osszegyujteni az RS 250 RGV 250 tulajokat az orszagban.
Kinek van ilyen gepe az orszagban..?
Email:
varges99@yahoo.com
Udv.
Gabor
Hú, én nem akarok balhézni. A VFR-t csak azért hasonlitottam a TZR-hez mert kb ugyanolyan teljesítményüek. Mind a kettönek megvan a maga szépsége, úgy akartam fogalmazni hogy nekem ez jött be jobban. (Amúgy meg nem olyan szar motor mint amilyennek gondoljátok) hé azt még nem is mondtam hogy estek is vele, és a lábtartókonzol enyhén hegesztett meg a fékkar is rotty, meg még kitudja...
Még abból az árból engedtek 40ezret...
Komoly! Nem mondom mi jutott az eszembe....
Hát ha valakivel nem egyezek akkor mit tépjem a számat hosszú ideig...
Gyors voltam. Amikor megjelent azonnal érdeklődtem. De mindegy. Szerintem egy NC30as VFR megint csak nem említhető egy lapon egy TZR250-nel. Ne follyunk bele melyik mennyit megy, meg hogyan. Legyen elég, hogy elég karakteres motor a VFR400, és semmi baj nincs annak a menetteljesítményeivel...
De nem is értem miért akarod összehasonlítani vele az V4 4T ez meg V2 2T...
Mind kettőnek megvan a maga szépsége.
Nincs valakinek magyar nyelvű kézikönyve Aprilia Rs 250-hez?
Nagyon kéne
Köszi