Ha már itt vagy, szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valami nagyon jó állapotú bontott rugós tagod AF-1-re?
/engem sajna elbasztak és csak 2 héttel később folyt el az olaj, így egy új árát már nem tudom behajtani a marharépán, tehát saját zsebből kell megoldanom/
Méretei kb. (csak mérőszalagom van):
A két csavarfelfogatási pont között kb 27,5 cm van.
A rugó hossza: 11,5 cm.
A rugó szélessége 6,5-7cm
A villa belsõ szélessége:2,5 cm
A másik végének a vastagsága: 3 cm
Egy Sach márkájú sárga rugóval szerelt darab volt benne.
a hozzászólásodból is látszik hogy az a motor nem magától hanem tőled könyökölt ki... már bocs,de aki nem ért hozzá,ne piszkáljon egy ilyen motort.
aki meg a fogyasztást nézi,nemértem miért vesz rs250-et.Neked egy elég rossz döntésed volt..
Akinek még nincs ne vegyen rs250-et. Nekem tényleg volt, csak utcán használtam. Jól ment, de többet zabált mint ahogy ment (9-10-15l). Nem mentem vele többet 2000 km-nél és hatodikban szabályozásnál kikönyökölt, aki megvette alig kapott hozzá másik blokkot. Soha többet nem lesz olasz gépem. Ha nagyon sok píz van rá megveheted, de évente motorfelújítás ha utcára megy, ha pályára, akkor versenyenként. Egy henger 100, főtengely-nem szétszedhető, nem felújítható-250 körül, használt alkatrész nincs, mert elvitték a versenyzők. Inkább vegyél R6-ot, mert sokkal tovább bírja, és pont feleannyit eszik, szintén jól fordul, sokkal többet megy végre (220/285 óra szerint). Amúg y csak annyira szerettem az rs-t, hogy utána a kisfazékra is rs fejidomot, tükröt, stb. tettem fel. Ha valakinek kell, van hozzá néhány fúvókám:280-tól 330-ig. Ha raktok rá sportszűrőt lemegy vagy 3 literrel a fogyasztás, de szegény lesz a keverék, viszont nagyon veszett a hangja...
egy hasonló teljesítmény kategóriás motor,pl a zxr 400 is gecisokat fogyaszt,ha arról van szó,hogy szaladnia kell úgy igazán.szarból nem lehet ménest préselni,etetni kell az erőt
Én elfogadnám az RS 250 est.Nemál minden sarkon és tud meglepetést okozni.Asszem a folytatlan az 70 ló.Vagy kicsivel az alatt...CSak ne zabálna olyan kibaszott sokat
ahogy nézegettem itt, kb 120 vagy hasonló szöröstülbőröstül a dolog kb.... mit tunk? suzuki blokk asszem. és nem megy szarul. nekem nem kéne, vennék valami populárisabbat.
Hali!
Tudnátok segíteni ? Most szeretnék venni egy Rs250-t. És nem igazán ismerem a tipust, de nagyon teccenek. Tudnátok addni pár tippet mikre érdemes odafigyelni a 250 Rs en.
Amúgy egy 98-as olaszból behozott 15e km et futott gép. Ja és menniybe kerül a magyar papírok megcsináltatása a géphez, mert sajna még olasz papírokkal van.
Előre is köszi a segítséget!
AHA!
Láthattál, minden reggel arra járok suliban. Ott nagyon adja az ivet. Lefelé kicsit lassabban szoktam jönni,de elengedett kézzel . Köszi szépen a véleményt.
http://sportmotor.hu/img/membe...
Üdv: M.
Ha már itt vagy, szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valami nagyon jó állapotú bontott rugós tagod AF-1-re?
/engem sajna elbasztak és csak 2 héttel később folyt el az olaj, így egy új árát már nem tudom behajtani a marharépán, tehát saját zsebből kell megoldanom/
Méretei kb. (csak mérőszalagom van):
A két csavarfelfogatási pont között kb 27,5 cm van.
A rugó hossza: 11,5 cm.
A rugó szélessége 6,5-7cm
A villa belsõ szélessége:2,5 cm
A másik végének a vastagsága: 3 cm
Egy Sach márkájú sárga rugóval szerelt darab volt benne.
Köszi, üdv: M.
aki meg a fogyasztást nézi,nemértem miért vesz rs250-et.Neked egy elég rossz döntésed volt..
Tudnátok segíteni ? Most szeretnék venni egy Rs250-t. És nem igazán ismerem a tipust, de nagyon teccenek. Tudnátok addni pár tippet mikre érdemes odafigyelni a 250 Rs en.
Amúgy egy 98-as olaszból behozott 15e km et futott gép. Ja és menniybe kerül a magyar papírok megcsináltatása a géphez, mert sajna még olasz papírokkal van.
Előre is köszi a segítséget!
Láthattál, minden reggel arra járok suliban. Ott nagyon adja az ivet. Lefelé kicsit lassabban szoktam jönni,de elengedett kézzel . Köszi szépen a véleményt.
nekem van Egerben rs 250-em. :D
Te mennyiért szerezed az Igolt?