Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, ezért aki egy olasz vasra rosszat mond, az jó ember nem lehet.

2. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát aki racionális érvek alapján vizsgálja, annak a nemi érdeklődése erősen vitatható.

3. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát ha valamiben nem nyújtja az elvárhatót, akkor csakis benned lehet a hiba.

4. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, ezért az anyagminőség, összeszerelési minőség és a tárolórekeszek számának feszegetése felér egy virtuális öngyilkossági kísérlettel.

5. Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát tök mindegy, hogy mennyit eszik.

+1. Ezek fényében tehát, aki egy ilyen autóra rosszat mond, az biztosan eredendően utálja az olasz autókat, ezért máglyára vele. Akkor is, ha több kedvence olasz autó."
Golf R32 az már elég jó német autó egyébként subaru impreza, honda civic na ezek az autók
Minden nap el,egyek egy porsche mellett ami egy újgazdag hülyegyereké, úgyhogy ezt buktad
Nem de ők azthiszik magukról.....
Érted a csávó kifigyel az uj Cl600-ból amikor belegondolna h annak az árán vehetett volna egy F430 Ferrarit is Csak azt még szinte nem is ismeri
Szóval ha ondjuk turbo calibrát veszel akkor a nép legalja vagy, mert azok foglalkoznak német autókkal, de ha coupét akkor te vagy az isten
és ezek a kopasz maffiózók, újgazdag hülyegyerekek, tolvajlásból élő kissebbség szóval a legalja nép szerinted nem vesz/lop ugyanúgy olasz autót is? És ha valakinek olasz autója van akkor az attól mekkora jampi meg mekkora sztár?
Ezt talán akkor is elmondtam h egyetlen német autómárka van amit soha nem szídok, nem utálok az a Porsche... ezt a márkát még nem találták meg maguknak a kopasz maffiózók, újgazdag hülyegyerekek, tolvajlásból élő kissebbség szóval a legalja nép aki azthiszi h vett egy merdzsót vagy Q7-et attól mekkora jampi meg mekkora sztár..... Fujj de utálom azokat
Tényleg, régebben itt a fórumon nem Te írtad h porsche Cayman-t akartok venni?
Csak nem egy német autó?
Ja igazad van azt kifelejtettem, de az szerintem a legritkább.
De akkor is tartom az álláspontom: miszerint a német auto javítása olcsóbb, mint egy olasz autóé.
Amugy beön az olasz design főleg az Alfa Romeo 147,166 stb...
akkor meg sem említem a bmw m sorozatot mert csak felhúzod magad
mind1, én nem is mondtam h szarok az olaszok, csak azt, hogy attól mert vannak szarok, meg hibák a németekben attól még nem szar minden német autó általánosságban szerintem, de ah. gondolod
Van 2.5V6 170Le-is a Calibrából. Ami mellékesen a legjobb választás hozzá. Na mindegy csak h tisztázzuk a dolgokat.

A német márkaszervízek azért elég lehúzósak....
A Coupé az egy bálvány, egy unikum sportautó drága fenntartási költségekkel! Nem egy átlagos gép!
Zsebferrarinak is hívták. A sportautókra mindig kell költeni mert finom futóművük kihegyezett motorjaik nem bírják hosszú távon és ez általánosságban igaz minden ilye autóra!
oké, elhiszem, amúgymeg kell a szarnak 5ös golf...
Jó lehet hogy csak mezei calibra volt és viccből volt ráírva hogy turbo amugy csodálkoztam is kicsit...
Amugy van calibrába 2.0 8 szelepes ami 116 LE meg 2.0 16 szelepes ami 150 LE meg a turbós 206 LE
Na de azért az olasz kocsiknak se olcsóbb a javításuk, mint például egy németnek SŐŐŐŐT.....
De vagány vagy
Hozhatsz nekem akármilyen új német 1.6-os széria autót mindegyiket megeszi mint a sz@rt reggelire. Ja és még mindig nem akar 8 liternél többet enni szemben mondjuk egy uj 5s Golffal aminek konstrukcióhibás az 1.6-s motorja és 10 lecsúszik rendesen. Nincs miről beszélni..
attól mert neki szétment nem kell általánosítani hogy az összes német autó szar.
amúgy én amit írtam azt az olyanra értettem mint pl a fiat coupe, csomó hirdetésben írják, hogy még a 200sincs meg benne és már teljes motorfelújításvolt..
Persze a calibra ugyanilyen...
Vagy ebben sincs igazam?
annak aki most készül rs-t venni: rs 125 :)
és gondolod ahhoz még nem nyúltak hozzá?
de amúgy mind1, nemis az össze olasz autóra értettem, de vannak ilyenek.
Engem nem érdekel a fogyasztás....
Nincs normális motorhang a dízelnél hol az élmény?
Céges autónak, túrázóknak, városba megfelel amúgy nem érnek semmit.
100ezer km után retteghetsz mikor megy szét a turbód amit még a legcsövesebb márkánál is 200ezer alatt nem kapsz meg. Egy barátomnak most lett csapágyas a turbó A6-os Audin aztmondták 3-400 ezer alatt nem ússza meg. Ja és van 130ezer km körül az autóban! A nagy német minőség és a dízelmotor! Vegyék csak én nem kérek belőle

Ennyi
majd megnézném 300ezernél is...
A Merkantil Banknál volt benn egy fiat bravo 1,9TDI amiben 850ezer kilóméter volt 2000es évjárat és kúrvára nem volt leharcolva, viseltes volt de messze sem okádék. Tehát erről ennyit.
Milyen generáloztatás te okos?
A Marisban 182000 km-van 80 ezerrel vettük belekerült 100 ezer (utolsó 20 az én általam) SOHA nem hagyott ott nem volt elektronikai probléma csak a kötelező szervízek. A 20ezres olajcsereperiódus alatt a mai napig 1dl olajat nem eszik! Majd miután lesz Olasz autód utána lehet dumálni haver.....
3literes dízel 275Le körül és 10 liter alatt van a fogyasztása...
Sztem meggyőző
Az a jó olasz autó, amit 100-150 ezrenként generáloztatni kell mert szétmegy benne minden?
Nekem semmi bajom velük, de biztos, hogy nagyon sok dolog van amiben a német autók jobbak...
Nalátod ezzel én is így vagyok