Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha rendesen bánsz vele akkor elvileg nem
Aha szóval akkor emiatt nem kell paráznom hogy 5ezer km után felmondja aszolgálatot!?
őőő.. én is így vettem szal arról nem tudok nyilatkozni hogy mi van benne mert szerencsére nem kellet úgy szétbonatni hogy ezt tudjam.. amúgy én már húú nem is tudom menynit mentem vele. .5000km- t és azóta olyan eszeveszett nagy baj nem volt.. sőt most a fogyasztásom is kiráály.. 6 liternél nem akar többet enni pedig nagyon küldöm neki höhö.. túl jól állítottam be a karbit de aztán lehet hogy nem
Kéne egy kis segitség... Azt mondták neked 160as hengered van, és h a főtengelyed gyári... Neked minden rendbe van vele és mennyit mentél eddig vele? Mert hamarosan akarok venni egy új gépet abba is 160 polini henger van csak h a hajtókar és a főtengely fogja-e birni!?
el van kokszolódva
az mitől lehet hogy minden powernyitás előtt 6500-7500 közt ledadog a gép? 2003as példányról van szó. Szorul a bowden vagy csak kikellene takarítani a szelepet? elég sokat állt a gép:S
DT futam vasárnap vagy hétfőn lesz ? Érdekelne mert kiszeretnék nézni motorral megnézni a futamot.
bencce.. erre a megoldás hogy legyen mindig nálad flakon .. anélkül tilos elindulni
sztem májusi.
nem olyan nagy hűdehihi, ne számíts nagy dologra. csak felfigyeltem rá.
be tudnád scannelni azt a hátlapot?
melyik motomixen van? májusin?
motomix magazin.
milyen a reklám? olyan, amivel kisiskolásokat akarnak megfogni meg gyerekeket! bár lehet ez nem mindenkinek egyértelmű.
dehát ilyen a célközönség
miyen a cbr-125ös reklámja? valami magazin hátlapjáról beszéltél.. meséld már el mi van rajta. nem akartam a topicban megkérdezni....
Oks! Rakok bele!
Rövid és lényegre törő
szerintem túl mélyen beleástad magad a dolgokba.
rakjál bele olajat azt kész.
Ha vki 3000km-t tett meg anélkül h a tankba öntőt volna olajat és nem is állított a pumpán, akkor annak van vmi nyoma vagy lehetséges egyáltalán.
Hát ugy értettem Szal felönti a tartályt meg amikor tankol mindig önt egy kevesett a benzinhez azt mondta h kb.5cl szokott egy tankhoz!
itt van fórumon... gondolom majd felnéz ide is néha. de sztem iwiwen is megtalálod iyen néven. ő kikötötte az egész pumpát és a telefonjával számolgatja szépen mennyi olajat kell hozzátennie az 1:30-hoz. ne csak öntögess hozzá hanem a pumpa is adjon többet mert egyszer nincs nálad a flakonod és kifogy a benzin akkor nem kap majd eleget, és majd nézhetsz mint egy láma...
Kevésnek kevés, de nem akarom h a következő 5000-be meg széthulljon...
AZt tom a srác is mondta h ő nemn nyult a pupához hanem inkább megöntözi picit a tankot olajal! És akkor azt az illetőt honnan tudom előkeriteni?:O
Az 5000km elég kevés Egy darabig biztosan bírja majd.....
50ezret? ne viccelj már... az a sitty-sutty kategória ennél a motornál!
kérdezd JAMALT, neki is az van és úgy tudom semmi más változtatás nincs rajta. a 160-ast bírnia kéne a normál főtengőnek, ha tényleg csak ennyi lenne h nagyobb henger. olajozásnál meg tegyél mindenképp a tankba is, a pumpa csak a hengert keni.
Hát engem igazából a főtengely meg a hajtókar érdekelne h ha a 125-é van benne birni fogja-e meg h meddig?! Mert eddig a srác 5ezer km-t huzott le vele és eddig minden ok! És nincs kedvem 50ezreket kidobni új cuccokra ha egyszer ennyit kifizetek érte!
jah... kornél nem hozza a szterodijaimat
komoyra fordítva a szót, bnőm sünmániás aztán lementettem ezeket a képeket, gondolom feldobom ide is, a színvonalon nem sokat ront:)